What about film?

43 4 0
                                    


Čekal jsem možná dost dlouho, ale možná jen chvíli než mi zavolal.
Nevím proč jsem čekal zprávu protože mi pak zvonil telefon s Louise jménem.

,, Harry nemohl jsem přehlédnout tu zprávu.. Chtěl jsem ti říct, že stále máš čas a nechci spěchat.. Neměl by jsi na sebe zbytečně spěchat. Nechci aby jsi toho pak litoval protože jsi hodně zranitelný.. Chci aby jsi si svým rozhodnutím byl jistý. Jsi si jistý? " ,, Myslím, že jsem. " ,, Harry nechci slyšet to myslím. Rád bych aby jsi mi to řekl na jistotu. " Mlčel jsem. Přes ty zprávy to bylo větší hrdinství než takhle.

,, Nejsi si jistý. Bylo mi to jasné. '' ,, Ne počkej.. Jen potřebuju mít jistotu z tvojí strany. " ,, Harry nemusíš se bát. Nemáš čeho.. Je to tvá svobodná volba proto pochopím jakoukoliv odpověď. " ,, Co když se něco stane? " ,, Prcku nevím co by se mělo stát.. Když ve vztahu je vzájemná důvěra a další vlastnosti tak ten vztah funguje tak jak má. Co by se tedy mělo stát? " ,, To je právě to co nevím. " ,, Prtě dej si čas. Minimálně do zítra. " ,, Dobře. " ,, Mám přijet? " ,, Zítra vstáváš.. Nebylo by to dobré. Asi ne. " ,, Moc rád přijedu. " ,, Vážně spíš ne. " ,, Dobře. Za chvíli tam jsem. " Jak to jako poznal? Třeba to slyšel nebo tak.

Vážně za chvíli přijel a mezi dveřmi se na mě usmál takže mě to hezky překvapilo.

,, Věděl jsem to.. Bylo mi jasné, že to s tebou teď není zcela v pořádku. Pojď sem. " Pustil jsem ho dovnitř a nechal jsem ho jít jenže se zastavil a chtěl mě obejmout.

,, Nemusíš se bránit ani bát. Nezajdu nikam aniž by jsi to nevěděl. " Usmál se a objal mě. Bylo to tak hrozně moc příjemné mu dýchat do krku a do vlasů.

,, Dobře. Vidím, že jsi mě poslechl. Byl jsi aspoň půl hodiny ve vaně a dal jsi si relax? " ,, Jo.. Asi tak nějak. " Usmál se a šel někam do bytu jen nevím kam.

Ovšem šel za Brianem který po něm skákal a chtěl si hrát proto jsem zůstal stát mezi dveřmi abych na ně viděl.

,, On si myslí, že není vidět. " ,, Já vím, že jsem vidět. Nechtěl jsem se schovat. " ,, Tak to pak jo. Myslel jsem, že nechceš aby tě někdo z nás viděl. " ,, Proč bych neměl chtít? " ,, Nevím.. Nechceš koukat na nějaký film? " ,, Jaký? " ,, Na nějaké fantasy hm? " ,, Hobit? " ,, To jsem snad ještě ani neviděl.. Dobře. " ,, Fajn.. Jdu to najít. " Šel jsem a Louis si lehl na mojí postel kterou rovnou připravil na film aby jsme se tím nemuseli tak zdržovat. Je to řekl bych hezké.
Našel jsem to dost brzo a lehl jsem si vedle Louise který mě vzal kolem ramen a tak mě donutil se o něj opřít. Nevadilo mi to, spíš naopak protože jsem ležel na jeho dost vypracovaném rameni a bylo to hodně příjemné.

Pak jsem ho objal i já přestože jsem si v hlavě říkal, že to neudělám. Nevím proč jsem to tedy udělal, ale bylo to hezké.
Cítil jsem jeho svaly a hlavně jeho hrudník se při každém nádechu zvednout a při výdechu klesnout. Taky jsem cítil trochu jeho srdce, které jsem spíš slyšel a mě to uklidňovalo.
Tak aspoň bych nemusel usnout což se mi doufám povede.

Za chvíli končil první díl a tak jsem se s otázkami podíval na Louise který řekl ať pustím další díl. Bylo vidět, že ho to baví a to mi dělalo radost.

Asi v půlce filmu jsem vážně začal usínat a Louis mě přikryl než někam šel.

,, Jen to vypnu a za chvíli jsem znovu vedle tebe. " Otočil jsem se na druhý bok a ležel jsem dál proto jsem taky ignoroval všechno kolem sebe.
Neměl bych to dělat když Louise neznám a nevím co udělá.
No to je stejně už jedno.
Jen mě dost zajímá jestli bude spát jako včera nebo kdy bez trika. Mohl by, ale zároveň by nemusel protože i když má hezký hrudník tak je to moc a já to těžce nedávám protože když ho vidím tak zapomínám dýchat.
Nemusel by být polonahý.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 04, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

𝕯𝖊𝖛𝖆𝖘𝖙𝖆𝖙𝖊𝖉 / 𝘓𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘪𝘯𝘴𝘰𝘯 𝘊𝘡Kde žijí příběhy. Začni objevovat