That's not good idea..

80 5 0
                                    


Nebyl to dobrý nápad a nevím jestli to Louis věděl nebo ne, ale vzhledem k tomu jak jistou měl chůzí tak mu to všechno bylo jedno.

,, To není dobrý nápad. Odmítám se s někým vázat. '' ,, Nebraň se tomu. Nic to neznamená. '' ,, Proto to dělat nemusíš. Nic to neznamená takže to ani jeden z nás dělat nebude. '' odcházel jsem ke stolu ovšem jsem tam nějak nedošel protože si mě Louis přitáhl k sobě a prostě mě opřel o stěnu kousek za ním.
Jak to jako udělal? Ta stěna je docela daleko a není přeci tak rychlý.

Políbil mě a chvíli jsem se zkoušel bezúspěšně bránit takže se mi to nepovedlo.

Když se odtáhl tak jsem ho odstrčil abych šel pryč společně s Brianem který potřeboval ven.
Všiml jsem si i Susan která stála kousek od nás takže to celé viděla a nic neudělala.
Jasně, že šla se mnou ven a sedla si vedle mě na schody takže si chce promluvit nebo něco takového.

,, Něco jsme si řekli. '' ,, Já vím, ale jak mi řekl tak má ženy nerad. Ale klidně to zkoušej dál protože stejně podle mých myšlenek půjde přes tebe do mě aniž bych si to přál. '' ,, Nechceš s ním nic mít snad? '' ,, Ne. Jako je pěkný to přiznávám jenže by to nefungovalo už jen skrz to, že já nejsem na vztahy.. Baví mě být single.. Je to volnost protože si můžeš vlastně dělat co chceš a nemusíš nic řešit.. Taky se bojím, že kdyby mezi námi něco bylo tak si budu všímat jeho a Briana budu ignorovat.. '' ,, Ale taky ti chybí někdo kdo by tě při příchodu domů objal a třeba ti dal kytku jen tak. '' ,, Ne.. Tohle mi nechybí. Nechybí mi ničí společnost. Jsem zvyklý být sám a nevím jestli bych vůbec snesl být s někým.. Vem si, že si lehnu na postel a nic mi nepřekáží. '' ,, Tak to chápu.. Hele teď mi došlo. Co tady vlastně Louis dělá když už je nafocený od včera? '' sám jsem to nevěděl proto jsem jen mikl rameny a usmál jsem se.

Ovšem k nám někdo ještě musel přijít takže se bojím toho co všechno bylo slyšet.

𝕯𝖊𝖛𝖆𝖘𝖙𝖆𝖙𝖊𝖉 / 𝘓𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘚𝘵𝘺𝘭𝘪𝘯𝘴𝘰𝘯 𝘊𝘡Kde žijí příběhy. Začni objevovat