13.Зочин

4.3K 338 34
                                    


"Чамайг хайрлаж эхэлж байгаа болхоор чи ч гэсэн намайг хайрла!"

Би энэ үгийг сонсоод шокноосоо гархыг хичээнэ. Юу болоод ийм зүйл болчихвоо?! Тэр намайг хайрлаж эхэлж байна гэнэ ээ?

Би: Би сайн ойлгохгүй байна?

Яамазаки над руу хараад: Чамд хайртай гэж байна. Юу нь тийм ойлгомжгүй байгаан?

Би түүний хэлсэн үгэнд ахиад уйллаа. Тэр намайг зовоож гэмтээж шархлуулж муухай үг хэлдэг байсан шүү дээ! Гэтэл тэр бүгдийн дараа надад хайртай гэнэ ээ!?

Би түүнлүү уйлсаар: Би ойлгохгүй байна!Надад чи ойлгомжгүй байна. Нэг бол намайг шаналгаж зовоогоод нэг бол надад хайртай гээд би алинд нь итгэхээ мэдхээ байлаа. Чи надад мянга хайртай гэж хэлсэн ч би чамд хайртай болохгүй гэдгийг чи мэдэх хэрэгтэй!!!

Тэр зөөлөн орноос босоод : Мэднэ ээ. Тийм болхоор л чамайг хажуудаа байлгах гэж улайрсан юм. Намайг хайрлахгүй гэдгийг чинь мэдээд ядаж л хажуудаа байлгавал өөр хүмүүсийг харахгүй намайг харна гэж хүссэн юм. Бүтэхгүй байж!Би тэнэг байж. Анх хараад үзэсгэлэнтэй нэгэн гэдгийг чинь мэдсэн ч чи бол Солонгос үндэстэн. Би чамайг жигшиж зэвүүцдэг байсан. Гэвч анх чи бид хоёр сүйх тэргэнд сууж байхад цас орж байсан. Тэр үед би чамд : Цас шиг бай тэгвэл би чамд дурлана гэж хэлж билээ. Харин чи эсэргүүцэж байсан. Гэхдээ чи анхнаасаа л цас шиг нэгэн. Хүйтэн хэрнээ үзэсгэлэнтэй.

Өөрийгөө аюулд оруулан байж тэр Солонгос охиныг хамгаалсан, Цайллага дээр хүмүүст сайхан сэтгэл төрүүлж найрсаг ханддаг, намайг бодож хайртай хүн дээр минь аваачихын тулд надаас татгалзсан энэ бүгдээс чинь би чамд дурлаж байсан.

Надаас дөлөх бүрт, намайг эсэргүүцэх бүрт,надтай үл ойлголцон хэрэлдэх бүрт чинь би чамд донтож байсан.

Чамтай шөнийг өнгөрөөх бүрт, чамайг инээхийг харах бүрт би чамд уусаж байсан.

Чамтай өөр эрчүүд ярих бүрт, чамтай өөр эрэгтэй хамт байх бүрт би уурлан бухимддаг байсан.

Чамайг уйлах бүрт, Гэмтээх бүрт,Муухай үг хэлсэний дараа миний зүрх өвдөж байсан.

Чамаас өөр нэгэнтэй үнсэлцэх бүрт, Чамаас өөр нэгэнг тэврэх бүрт миний нүдэнд чи буудаг болсон.

🔻+My Queen+🔺[Дууссан]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang