Kai, kanlar içinde yere düşerken, hızlıca Jimin'in yanına koştum. Kollarımı boynuna dolarken, o da ellerini belime yerleştirdi. Şuan çok korkuyordum. Az önce ölüme o kadar çok yaklaşmıştım ki...
Jimin geri çekilip yüzümü avuçları arasına aldı. "İyi misin? O it sana bir şey yaptı mı?" Kafamı iki yana sallayıp gözlerimin dolmasını engelledim.
"Çok korktum Jimin." Elini saçlarımda gezdirip başımı göğsüne yasladı. "Korkma sevgilim. Ben yanındayım."
Başımı geri çekip gözlerinin içine baktım. "Onlar sana bir şey yapmadı, değil mi?" Sırıtıp yerde yatan Kai'ye baktı. "O ibnenin ailesi bana hiçbir şey yapamaz. Karşılarında Park Jimin duruyor sonuçta."
Ben de gülümsedim ve elini tuttum. "Bizimkilere zarar veren de büyük ihtimalle bunlardı." Gözlerim sonuna kadar açıldı. Sırf Jihyung için bunu yapmışlar mıydı cidden? Yüzümü buruşturup Jimin'e biraz daha yaklaştım. "Gidelim, lütfen."
Başını sallayıp beni onayladı ve beraber evden çıktık. Korkuyordum. Çünkü Lisa, Jungkook, Jennie ve Taehyung'a zarar verenlerin onlar olduğunu düşünmüyorum.
Dışarı çıkıp arabaya bindik. Aklıma gelen şey ile dudaklarım aralandı. "Cesetleri ne yapacağız?" Ellerini direksiyona götürüp arabayı sürmeye başladı. "Babama söylerim. O halleder." Başımı sallayıp arkama yaslandım. Gözlerim benden izinsiz kapanırken, tek düşündüğüm büyük bir beladan kurtulduğumuzdu.
𓍯
Gözlerimi Jimin'in yatağında açınca tekrar kapattım. Bu koku... mükemmeldi! Yanımdaki bedene iyice yaklaşıp, kokusunu nefessiz kalana kadar içime çektim. Oksijene gerek yoktu. Onun tarif edilemeyen, dünya üzerinde kimsede olduğunu düşünmediğim kokusu, benim oksijenim olabilirdi. Onunla yaşayabilirdim.
Bedeni hareketlendiğinde ben de gözlerimi yavaşça araladım. Gözlerini gözlerime dikip, uzun uzun bakmaya başladı. "Evlenelim mi?" Gözlerim ve dudaklarım şaşkınlıkla aralanırken, hâlâ ne dediğini idrak etmeye çalışıyordum. O az önce evlenelim mi demişti?
"Anlamadım?" Gülüp beni kendine çekti ve göğsüne bastırdı. "Hiç kimseyi umursamayalım, Chaeyoung. Sen yanımdayken hiçbir şey umrumda değil. Evlenelim. Artık şirkettekilerden veya medyadan ilişkimizi gizlemek istemiyorum."
Gözlerimi yumup düşünmeye başladım. Ben de onunla aynı fikirdeydim. Fakat Jihyung'un ölümünün üstünden çok az bir zaman sonra başkası ile evlenmem; hatta bu kişinin ortaklarımızdan biri olması beni para avcısı biri olarak gösterecekti ve medya sallanacaktı. Daha da önemlisi şirketin hisseleri yüksek bir düşüşe geçebilirdi. Bunun üstesinden gelebilir miyiz, bilmiyorum fakat, o yanımdayken her şey bana kolay geliyordu.
☘
normalde kötü sonla bitirecektim ama size bi kıyak geçeyim dedim. bu arada çok üzgünüm fakat finale çok yaklaştık :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
that bitch | jirosé
Fanfiction"Bir zamanlar sefil bir ailede büyüyüp, zengin olmak için yaşlı bir adamın 'o sürtüğü' olmuştum." pcy & pjm