1.4

6.7K 447 165
                                    

İyi okumalar...

𓍯

Lalisa'nın evine Jimin'in arabası ile gelmiştik. Bütün tanışma muhabbetlerini bitirip, Lalisa ile mutfağa gitmiştik.

Bana sorgulayıcı bakışlarını atıp, gerilmemi sağlıyordu. "Ne zamandan beri sevgilisiniz? Neden bizim haberimiz yok? Hadi diğerlerini geçtim, bana nasıl söylemezsin? Bana bana, Lalisa'ya?"

Kıkırdayıp, kalçamı mutfak tezgahına yasladım. "Jihyung ölmeden birkaç gün önce sevgili olduk."

Gözlerini şaşkınlıkla açıp, elini açılan ağzına götürdü. "Aldattın yani?" Düşünür gibi yapıp, kafamı salladım. "O beni aldatırken, benim onu aldatmamam hoş karşılanmazdı."

Gülüp omuzuma acıtmayan bir yumruk attı. "Düğün ne zaman?" Suratım ciddi bir hâl alırken, derince yutkundum. Bu konu daha önce aklıma gelmemişti.

Ağzımı açıp, öylesine bir cevap verecekken; kapıda bize bakan Jungkook'u gördüm. Kaşlarımı çatıp 'ne oldu' anlamında başımı salladım.

Yavaşça yanımıza gelip, "yenge," dedi. Kaşlarım tekrar çatılırken, aynı anda ağzım açılıyordu. "Yenge mi?"

Elini Lalisa'nın beline dolayıp, "Jimin ile senden daha iyi anlaşıyorum. Artık yengemsin. Bir eniştem yok." dedi.

Lalisa, dirseğini Jungkook'un karnına geçirirken ben de aynı hızda kafasını sertçe vurdum. Acı ile yere yatarken içeriden Jimin'in sesi duyuldu.

"Jungkook hadi gel! Sana daha bu sabah neler yaptığımızı anlatacağım!" Gözlerim sonuna kadar açılıp yerde yatan Jungkook'a kaydı.

Tavşan dişlerini göstererek gülümsüyordu. Aptallar! Hızla salona girdiğimde, yüzündeki sırıtma sinir kat sayımı ikiye çıkarmıştı.

Hızla kucağına oturup, ensesinden tuttuğum gibi kendime yaklaştırdım. "Özelimizi neden 3 yaşındaki bir çocuğa anlatıyorsun, aşkım?"

Elleri belimi bulurken, parmak uçlarıma kadar yandığımı hissettim.

Park Jimin etkisi...

"Peki sen neden özel olarak yaptığımız şeyleri, arkadaşının evinde yapmaya çalışıyorsun?"

Haklıydı. Kendimi toparlayıp üstünden kalktım. Yanına oturduğum anda Lalisa ve Jungkook mutfaktan çıktı. Lalisa önde gülümseyerek gelirken, Jungkook ise arkadan sekerek geliyordu.

Birileri Lalisa Manoban'ın mükemmel dayaklarından tatmış...

Gülmemek için dişlerimi dudaklarıma geçirdim ve kafamı Jimin'in omuzuna yatırdım. Lalisa, "yemek hazır," demeseydi biraz daha bu huzurlu anı yaşayabilirdim.

𓍯

Yemek bitmiş ve biz salonda boş boş oturuyorduk. "Sizin halınız ne kadar güzelmiş." Jimin'e bakıp kahkaha atmaya başladım. Bu çocuk nasıl gözünü kırpmadan adam öldürüyor anlamıyorum.

"Jungkook, çabuk kıçını kaldır ve bize film aç." Jungkook hemen oturduğu koltuktan kalkıp, Lalisa'nın önünde diz çöktü. "Emredersiniz sultanım."

Lalisa bacak bacak üstüne atıp, sırıtmıştı. "Aferin köle." Gözlerimi devirip Jimin'e baktım. Telefonu ile uğraşıyordu. Sıkılmış mıydı? Eğer öyleyse eve gidebilirdik.

Elimin tersi ile yanağını okşamaya başladım. Kafasını bana doğru çevirip, daha önce görmediğim gülüşünü bana bahşetti.

Gözleri beni görebiliyor mu acaba? Ben de gülümseyip dudağına bir buse kondurdum. "Iy Lalisa şunlara bak. Biz iyi ki böyle vıcık vıcık bir ilişki yaşamıyoruz sevgilim."

Jimin arkasındaki yastığı tuttuğu gibi Jungkook'un kafasına fırlattı. Bir an silah çıkarıp Jungkook'u vuracak sandım. Şahsen ondan beklerdim.

"Hadi film açın ya!" Sinirli konuşmama karşın Jungkook korku ile Lalisa'nın önünden kalkıp CD aramaya başladı.

"Arınma Gecesi'ni aç." Der demez kitaplıktan, üstünde 'The Purge' yazan CD'yi çıkardı. Filmi başlatıp yanımıza geldi ve Lalisa'yı kollarının arasına aldı.

𓍯

Şükürler olsun ki eve gelmiştik. Çok yorgundum, her an yere düşüp uyuyacak gibi hissediyordum.

Jimin bunu anlamış olacak ki, beni kucağına alıp odaya adımlamaya başladı. "Nasıl yoruldun bugün anlamıyorum. Senden çok iş yaptım, ama yorulmadım."

Kollarımı boynuna dolayıp, kaşlarımı çattım. "Jimin sen zeki değil misin? Bünyemin senden zayıf olduğunu bilmen gerekirdi."

Sırıtıp aralık kapıyı ayağı ile açtı ve beni yatağa yatırdı. Üstündeki siyah gömleği çıkarıp yanıma uzandı ve tek kolunu belime doladı. "Yatakta öyle demiyorsun ama."

Sinirle koluna yumruk atıp, kafamı göğsüne yasladım. "İyi geceler, ay ışığında kanatları açan kız."

"İyi geceler, ay ışığı."

Gençler film sahnesinde yakında çıkacak olan kitap hakkında çok fena spoi yediniz haberiniz olsun :D

Yakında sizi kanlı bölümler bekliyor :)

Umarım beğenmişsinizdir, sizi seviyorum.🥑

that bitch | jiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin