Namütenahi.

1.1K 76 193
                                    

Yazar/Gece

Bembeyaz elbisesini suratına fırlattı adam.

"Kalk giy şunu!"

Yüzüne bile bakmadan sessiz sedasız giydi üstüne elbisesini. Adamın hiddetle bağırmasıyla dahada hızlandı.

"Hızlı ol!"

Toparlandıktan sonra kızı kaldırdı. Kapının eşiğine çekti ve boğazından tuttu.

"Kimle aldattın lan beni! Kim değdi lan tenine!"

Zar zor nefes alarak konuştu Nare.

"S-sancar Ak-akın b-bana tecavüz etti.."

Nareye acıyan gözlerle baktı Sancar.

"Gözümün içine baka baka yalan söylüyorsun! Aynı Akından bahsediyoruz değil mi? Benimle evlenmen için her şeyi yapan, babasını karşısına alan.."

Nare daha çok ağlamaya başladı. Hıçkırarak kendini parçalamaya başladı.

"Yemin ederim bana tecavüz etti! Yemin ederim Sancar.."

Sancar Nareyi yaka paça tuttu ve kulübenin dışına fırlattı.

"Defol Sefirin Kızı! Defol bu diyardan!"

Nare toprağa bulanmış haliyle ayağa kalktı. Kapıya doğru ağır adımlarla yürüdü. Sancarın yüzüne kapıyı çarpmasıyla titredi. Kapının eşiğine çöktü. Ağlayarak seslendi.

"Sancar yapma, yapma yapma.. Bana babam inanmadı.. Sende yapma ne olur.."

Kapının arkasında ağlayan Sancar, kapıyı açmaya yeltenmedi bile.

Nare göz yaşlarını sildi ve telefonunu aradı. Düşürmüş olmalıydı. Toprağın içine batmış telefonuna baktı. İçinden arayabileceği tek kişi geçiyordu.

Rehberinde bulduğu numarasını kaydırarak aradı. Telefon elinde olacak hemen cevap geldi.

"Alo Nare?"

Hıçkırarak cevapladı kız.

"Gediz.."

"Neden ağlıyorsun sen?!"

Buraya gelirse Gediz katil olurdu. Nare uçuruma çağıracaktı onu.

"Gediz beni uçurumdan alır mısın?"

"Tamam geliyorum."

Telefonun yüzüne kapanmasıyla bakakaldı kız.
Koşulsuz gelmeyi kabul etmişti.
Zor adımlarla uçuruma çıkarken, aklına gelen her anıda ayağı kayacak gibi oluyordu. Çıktığında ellerini iki yana açtı. Kendini ordan bırakmayı çok istese de, yapamamıştı.

Belki de yapmalıydı.

Düşüncelerinden sıyrıldı, gözlerini kapatarak kendini bıraktı. Ama düşmüyordu.

"Nare ne yapıyorsun sen!"

Gözlerini açtığında Gedizin onu tuttuğunu farketti.

'Burda Titanik duruşu hayal edin, ben hayal edince yandım 🔥'

"Uçurumdan al derken bunu kastettiğini bilmiyordum."

Narenin belini ve ellerini kavradı. Yüzünü yan taraftan çıkararak uçuruma baktı. Nareyi yavaşça kendine çevirdi. Gedizin ellerini açık yakalayan Nare sıkıca sarıldı. Saçları rüzgarda savruldu.

"Gediz gidelim mi buralardan?"

"Gidelim Nare. Gidelim."

Bu bölüm kısa çünkü diğer bölüm hikayemizin asıl noktası başlıyor.
Şimdilik sağlıcakla kalın, hoşçakalın!


Sümbül | NarGedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin