Capitolul 2

181 10 0
                                    

Mă trezesc de dimineață, sunt fericită, dar și puțin nelinistită, îmi e puțin frică că poate o sa dau greș, e și prima mea zi de lucru. Scutur puțin din cap si îmi iau gândul de la chestiile negative.

Mă duc și îmi fac un duș călduț, era destul de cald afara, iar eu avem nevoie de o răcorire, aveam destul timp la dispoziție așa că nu era nevoie să mă grăbesc. Mă duc in dressing și imi caut cu ce să mă îmbrac. Azi vreau sa fiu lejera, ca să dau o impresie bună. Imi aleg o pereche de blugi negri tăiați la genunchi strâmți pe picioare si un tricou gri mai larg. Mă îndrept la păr și il prind într-o coadă, mă dau cu crema preferata pe față si să spunem că sunt gata.

Cobor din camera mea, o salut pe bunica, iar ea îmi dă o ceașcă cu cafea. Ii iau cafeaua din mână si ma îndrept spre terasa de la etaj. Mă așez pe scaun și îmi aprind o țigara slime. Stiu, e un viciu urât, doar că e singura cale care mă poate ajuta si mă face sa scap de toate gândurile negative. Termin țigara si cafeaua, mă încalț cu o pereche de adidași gri, imi iau la revedere de la bunica mea si mă îndrept spre locul meu de muncă, ("locul meu de muncă") ce bine sună asta! Imi formez un zâmbet larg pe față și imi continui drumul. Locul de muncă nu era chiar așa departe, la vreo 25 de minute de mers pe jos, era fix in centrul orașului.

Ajung acolo, fac tot ceea ce mi se spune. Eram puțin surprinsă ca ma pus să servesc alcoolul oamenilor, eu mă gândeam că o să mă bage sa dau cu mopul sau ceva.
Imi fac curaj si servesc băutura oamenilor, sunt felicitată și admirată din toate punctele de vedere. Eram așa fericită că toată lumea mă laudă văzându-mă nouă pe acolo si pricepută în a comunica.

O zi întreagă în care am stat doar în picioare și am servit oamenii dupa bunul lor plac, pot spune ca sunt chiar mândră de mine. M-aș fi bucurat ca mama să fi trait și să mă vadă cum muncesc, ar fi fost foarte mândră de mine, dar eu știu că ea e langa mine în fiecare clipă și că ea mă iubește de acolo de unde e. E mandra de mine, simt asta!

Ajung acasă, mă duc in camera mea, imi las lucrurile și mă duc la bunica sa îi povestesc cum a fost prima mea zi de lucru. Era fericită pentru mine și chestia asta ma bucura al dracu de tare, ma ia in brate și îmi spune cu o voce caldă...

-Draga mea, sunt extrem de mândră de tine! Mă bucur că ai început să îți iei viața în propriile mâini.

Zâmbesc și îi mulțumesc. Eram împlinită trupește cat și sufleteste. Mă duc in camera mea și îmi pregatesc hainele pentru a mă duce să îmi fac o baie fierbinte pe bunul meu plac. Mă scufund in apă și încep să mă gândesc la ziua de azi, sunt atat de fericită că am făcut pasul ăsta. Termin de facut toate treburile și mă bag la somn, mâine o sa fie o noua zi, un pas nou!

Alarmă răsună si imi vine sa dau cu ea de pereți, s-a facut deja dimineață, mă duc la baie pentru a mă spala pe dinti si pe față. Ma duc in dressing și îmi aleg cu ce să mă îmbrac. Până la urma mă hotărăsc să îmi iau pe mine blugii tăiați stil bad boy, si un tricou negru strâns pe corp.
Imi prind părul intr-un coc si imi las cateva suvite sa imi alunece pe fata. Ma duc in balansoarul din fata casei și îmi aprind o țigară cu gândul la locul meu de munca. Termin țigara si ma îndrept spre locul meu de munca. Ajunsa acolo, mă pregatesc si încep a servi bautura oamenilor... Nu înțeleg cum oamenii ăștia pot să bea la ora 09:00...

S-a terminat și ziua de muncă, azi a fost liniștitor, nu m-am grăbit, am vorbit cu cativa baieti care încercau să mă "agațe", dar în zadar, mi-am văzut de treaba mea în liniște, iar ei au ramas cu buza umflată.

Ajung acasă, iar bunica era în grădină, uda florile. Îmi las telefonul si țigările pe masa din bucătărie și mă duc să o ajut la treaba pe care o mai avea de făcut. Am pregatit împreună cina, ne-am descurcat de minune chiar daca eu am 2 mâini stângi.
Ne punem la masa, iar eu încep să îi spun cum a fost la muncă. Am terminat de mâncat, iar eu mă îndrept spre camera mea, eram obosită si tot ce voiam era să ma bag la somn.

Dragoste Pe Două Roți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum