Capitolul 12

94 9 1
                                    

Mă trezesc de dimineață puțin somnoroasă, ceasul e 06:12 iar eu am dormit în jur de 4 ore dar nu e cazul să mă plâng tocmai acum. Mă duc să îmi fac cafea, iar între timp mă duc si la baie să mă spăl pe fața şi dinți, si o să încerc să repar fața asta doborâtă de somn. Mă întorc înapoi în bucătărie si îmi pun cafea în cană şi mă abțin să nu pun prea mult zahar, vreau să fie cat mai tare poate mă trezește şi pe mine. Îmi aprind o țigară şi îl sun pe seful meu să văd dacă s-a trezit.

-Buna dimineața
-Neața, ce faci? Cum se simte Mark?
-Nu stiu dar o să mă duc la el într-o jumatate de ora, ce ați aflat de Carol?
-Pai ar fi cazul să vi tu la birou că eu nu am cum să vin azi la spital. Mai întâi du-te la Mark, iar după vino la mine.
-Ok, la revedere.

Îi închid şi trag tare din țigară şi las fumul să îmi invadeze plămânii şi să simt cum toți mușchii mei se relaxează. Mă calmez şi relaxez în același timp când fumez, cred că si asta m-a facut să nu mă las de ele dar până la urmă fiecare are câte un viciu mai urât sau mai frumos în viața asta. Termin țigara şi mă duc în dressing să îmi aleg cu ce să mă îmbrac. Îmi iau un tricou negru, o pereche de blugi albaştri tăiați, ghetele pentru motor, manusile, geaca şi casca. Plec de acasă şi merg direct spre spital. Ajung repede acolo şi mă duc să vad ce face Mark. Nu apuc să intru că vad pe cineva deja la el în cameră şi nu e o asistentă sau doctor e o persoană mai dubioasă şi intru şi eu după ea.

-Ce căutați aici?
-Voiam să văd cum se simte scumpul tau iubit după intervenția de aseară.
-Ce intervenție?
-Pai vezi tu, v-ați băgat unde nu trebuie şi acum trebuie ca eu să mă razbun, corect?

Scot pistolul, îl îndrept către el şi îi spun țipând:

-Spune dracu ce i-ai dat!
-O mică supradoză care se va răspândi în tot corpul lui şi nu o să îi fie bine chiar deloc.
-Nici ție nu îți e.

Îl împuşc în cap şi câteva asistente vin alarmate spre camera lui Mark. Ele încep să îmi spună că sunt nebună si că nu am voie să fac asa ceva . Le spun să tacă dracu odată ş încep să îl controlez pe tipul ăsta să vad cine dracu e, îi găsesc portofelul şi îl bag în rucsac fară să mai mă uit ce e în el. O să îl controlez când ajung la firmă.

-Ați face foarte bine dacă mi-ați salva iubitul că de nu vă omor pe toate. Cineva ia dat o supradoză, iar voi handicapatelor nu ați stiut de asta. La ce dracu lucrați aici? Duceți-vă cu oile pe câmp că nu sunteți bune de nimic. (Mă apropi de una dintre ele şi îi spun ușor la ureche) salvați-l că dacă nu o să regretați.

Mă întorc cu totul către Mark şi văd că e treaz, mă duc la el şi îl sărut pe frunte. Astea ar face bine să se ocupe cât mai bine de el. Daca el nu o să fie bine nu stiu ce o să fac.
Plec din spital aproape plângând dar când ajung la motocicletă dau drumul lacrimilor. Nu stiu ce dracu am facut să merităm asta dar o să-i învăț pe fiecare om care intră în viata mea si în relația mea o lecție. Nu s-au pus cu persoana care trebuie. Îmi sterg lacrimile şi mă urc pe motor, plec în trombă spre seful meu.

Nici nu mai bat la uşă, intru direct în biroul lui şi observ cum se face galben la fața, vorbește la telefon de fapt vorbea că închide telefonul imediat ce mă vede dar nu iau în seamă chestia asta că am destule pe cap. Încep să îi spun despre ce s-a întâmplat în spital, iar el nu îmi zice nimic. Îl întreb:

-Ce ați aflat?
-Este un bărbat în vârstă ce va iesi la pensie cât de curând. Toată viața lui s-a ocupat cu arme, droguri şi cel mai importat e că a fost dat cel mai tânăr asasin la vârsta de 17 ani. Acum doar reprezintă firma şi se ocupă cu transferul de droguri. Locuiește într-un oraş mic din Spania.
-Mai exact.
-Salamanca e oraşul în care locuiește.
-Si ce treabă are el cu mine şi Mark?
-Pai i-ați omorât oamenii, femeia şi i-ați luat marfa
-Da, asta din cauza ta, pentru că tu ne-ai trimis. El trebuie să fie revoltat pe tine nu pe noi.
-Eu nu am de gând să mă bag în asta.

Dragoste Pe Două Roți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum