Capitolul 7

125 8 0
                                    

A trecut o săptămâna de când m-am întors la bunica. Mark vine şi doarme la mine în fiecare seară şi bunica pare puțin deranjată de faptul că el vine în casa ei dar lucrurile o să se schimbe. Am vorbit cu Mark să mă mut într-un apartament aproape de iesirea din oraş. E mult mai bine aşa decât să îmi bat capul că se va supăra bunica că vine el la mine. Mi-am facut bagajele şi îl aştept pe Mark să vină să mă ia. Se vede un zâmbet drăcesc pe fața bunici mele, se bucură că plec. Cobor jos şi îmi iau rămas bun de la bunica. Ea mă bate pe umăr şi mă conduce spre uşă de parcă ar vrea să plec cât mai repede. În fața casei mă asteaptă Mark.
Încep să îmi pun valizele în mașină şi când mă uit spre casă nu mai era nimeni. Bunica a intrat de mult în casa. Nu o înțeleg, săptămâna asta nu a mai fost ea, acum e pur si simplu alta persoană.
Urc în mașină şi îl sărut pe Mark pe obraz, mă mângâie pe față, iar dupa pornește mașina. Deabia aştept să îmi văd apartamentul, sunt foarte curioasă ce alegere a facut Mark.

După o oră ajungem în fața unui mic bloc, puțin dărăpănat dar cât de cât ok. În bloc e totul perfect, pus cap la coadă. Urcăm scările şi pe la etajul 7 Mark se oprește, se caută prin buzunare şi într-un final găsește ceea ce căuta, cheile. Deschide uşa şi când intru rămân total blocată. Îmi place, îmi place extrem de mult. Casa arată minunat, aranjată modern cu mobilă de un negru închis dar pereți de un alb imaculat dă lumină apartamentului. Camera mea arăta perfect, un pat mare ce stă în mijlocul camerei înconjurat de 2 noptiere ce sunt așezate în stânga şi dreapta lui. Față în față cu patul pe perete stă un televizor. În colțul camerei se afla o imensă oglindă, nu mai zic de cea de pe tavan ce stă lângă miile de beculețe ce îmi luminează camera în sute de culori. Dressing-ul e mic dar e destul spațiu doar pentru hainele şi pantofii mei. Balconul imens îmi face cu ochiul, arată extraordinar, am o priveliște incredibilă.

-Mark îmi place extrem de mult, îți multumesc că ai făcut alegerea asta!
-Mă bucur că îți place.

Mă sărută pe frunte, iar după mă ajută să îmi iau bagajele.
Încep să mă "instalez" în noua casă. Mă simt minunat, pot să fac ce vreau, să ies cand vreau, să fumez unde vreau, e totul al meu şi acum urmează să îmi găsesc de lucru. Mark mă trezește din gândurile mele spunându-mi:

-Iubito, eu trebuie să plec. Termină de aranjat lucrurile, o să vin mai târziu pe la tine.
-Bine...ai grijă ce faci, te aştept.

Îi spun eu supărată, iar el ma ia în brațe şi mă sărută.

Mi-am aranjat lucrurile şi mă pregătesc să fac spaghete carbonara şi limonadă. O să mâncăm împreună dacă o să vină..
Termin de făcut spaghetele şi apare şi Mark cu o sticlă de vin roșu. Mergem în bucătărie şi ne punem la masă, ne punem vinul în pahare şi ne bucurăm de moment.
După ce am terminat de băut şi mâncat mă simt puțin amețită dar o să îmi revin repede. Mergem în dormitor şi ne punem în pat. Începem să ne sărutăm şi dintr-un sărut scurt devine un sărut lung şi pasional, Mark își plimbă mâinile pe corpul meu dar nu îndrăznește să tragă de mine. Coboară ușor cu saruturile pe gât şi îmi face un semn de toată splendoarea, mă face să mă simt al dracu de bine zici că sunt în al noua-lea cer. Mă urc peste el şi mă scufunt în gâtul lui, aud un mârâit din partea lui şi încep să râd zgomotos. Se urcă peste mine şi începe să își frece bărbăția lui de feminitatea mea, ma sărută în continuare pe gât şi coboară spre sâni, icnesc cand îmi muşcă sfarcul şi îi aplică același tratament si celuilalt sân. Imi dezmierde sânii şi las gemetele să invadeze camera. Mă simt minunat, nu am simțit aşa placere în viața mea, mă răsfață cum stie el mai bine.
Se oprește şi se uită în ochii mei şi îmi spune:

-A fost atât de rău?
-Nu...

Îi spun eu raspirând sacadat, mă sărută ușor şi se ridică de pe mine. Îmi face semn să mergem la baie. Îmi iau prosopul, lenjeria intimă si pijamalele.
Intram în cabina de duş, el ia gelul meu de duş şi își toarnă în mână, începe să își dea pe piept şi dupa se oprește brusc mă trage mai aproape de el şi îmi ia mână şi o pune pe pieptul lui iar el începe să mă dea cu gel de dus pe tot corpul jucandu-se din când în când cu sânii mei.
Terminăm de facut baie şi mergem înapoi în dormitor şi ne băgăm în pat. Ma strânge tare în brațe şi mă sărută pe frunte şi într-un final adormim.

Dragoste Pe Două Roți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum