Săptămână a trecut, cu greu, dar a trecut. E weekend mă trezesc la 11:28 primul lucru pe care îl fac e să îi dau mesaj prietenei mele Rosse și să îi spun tot ce s-a întâmplat.
Ea îmi răspunde după o ora și imi spune:-Beth el e un bărbat de bani gata, el nu vrea nimic de la o femeie decât să o bage în patul lui. Ar trebuii să îți iei gândul, nu e de tine, esti prea buna pentru el.
Mă întristez și îi răspund sec cu "Bine". Îmi place de el, dar gândul că el nu vrea nimic mă tulbura foarte tare. Oare ar trebuii să îmi dau singură seama sau să ascult de prietena mea? Era o întrebare fără răspuns.
Imi aprind o țigară și mă desprind din gândurile mele.Toată ziua am petrecut-o făcând curat și gândindu-mă la el. Pachetul meu de țigări era pe terminate și m-am gândit să mă duc să îmi iau altul. Mă îmbrac cu ceva lejer, îmi las părul desprins și nu imi aplic machiaj pe fata, vreau să fiu mai naturala!
Era destul de întuneric afară, dar felinarele luminau strada. Ajung la magazin și îmi cumpăr un pachet de țigări Pall Mall negru, optez mai mult pentru asta. Desfac pachetul și îmi iau o țigară din el. Pe partea cealaltă a drumului era un club de pariuri. Erau destul de multe persoane acolo, nu îmi dadeam seama ce e atat de interesant, îmi termin țigara și mă îndrept spre casă.Ajung acasă și mă duc să îmi fac o baie fierbinte, apa îmi răsfață corpul și am decis să îmi aplic un gel de duș cu aroma de căpșuni, miroase extraordinar de bine. Aș vrea să îmi fac un tatuaj, dar chiar nu am idee ce fel de tatuaj. Mă desprind din gândurile mele, îmi iau pe mine lenjeria mea preferata din dantela, pantaloni scurti și un tricou larg, mă duc pe balcon și îmi aprind o țigară. Un sunet de motor mă trezește la realitate, iar inima sa o ia la fuga, aud cum cineva bătea în ușă agitat, cobor repede și deschid ușa, pe partea cealaltă era el, se uita la mine. După 2 minute în care ne priveam ochi în ochi nemișcați se urca pe motor și se face nevazut. Jos era un bilet, îl iau cu greu și mă duc înapoi în camera mea.
Mă uit ca proasta la bilet fără să zic nimic, mă adun și într-un final îl desfac, in el scria:"Imi pare rău pentru cele întâmplate. Îmi pare rău pentru ca te-am facut de ras in fata prietenilor mei. Îmi pare rău și pentru ce ti-a zis panarama aia.
Nu înțeleg cum poți să fi așa de rece, cum înnebunesti toti bărbații și nu le dai satisfacție, esti altceva, ceva ce eu caut de mult. Până acum am avut femei doar în pat, dar pe tine te-aș vrea în suflet. ".Incep să zâmbesc, dar nu pentru mult timp, imi aduc aminte de cuvintele prieteni mele, nu știu pe cine să cred, ce să fac. Oare el vorbește serios? Dar dacă pe toate le-a luat cu vorbe d-astea doar pentru a le atrage în patul lui? Poate și Rosse a fost în ipostaza asta, poate și ea i-a picat în pat. Nu știu ce să cred sau ce să zic. Din cate am auzit de la Rosse el conduce ceva mare în spate, dar oare la ce se referea? Un baiat ca el poate ascunde orice. Las biletul pe birou și mă bag la somn.
Mă trezesc în jurul orei 12:00. Cobor în bucătărie și îmi fac o cafea, îmi aprind o țigară și îmi verific telefonul. Rosse mă caută în disperare și nu știu de ce. Încerc să o sun, imi răspunde imediat si îmi spune că barul este închis pentru cateva zile, șeful a pus-o pe ea să mă anunțe, dar e ceva ciudat la mijloc. Îi spun pe o voce nedumerita ca o sa vorbesc eu cu el și îi închid.
Nu știu ce se întâmplă cu Rosse, dar nu e de bine.Îl sun pe șeful și până la urmă îmi răspunde cu o voce deabia trezită. încep să mă scuz și îi spun de ceea ce mi-a zis Rosse. Îmi spune pe o voce serioasă că barul nu este închis și că de mâine programul meu va începe dimineața de la ora 08:00 pana la 15:00. După 1 minut de tăcere îmi spune ceva ce mă șochează "nu mai sta pe langa Rosse că nu e o influență bună pentru tine" îi mulțumesc că mi-a spus, mă mai scuz încă o dată și îi închid.
CITEȘTI
Dragoste Pe Două Roți
Romance"-Mă uitam la el cum mă uitam la mare în ultima zi de vacanță-"