Capitolul 14

62 8 0
                                    

Perspectivă Beatrice

Ne trezim în jurul orei 06:10 asta o să avem multe de lucru şi sinceră să fiu mai bine mă duc devreme la muncă decât să ajung tarziu acasă. Mă ridic din pat şi mă duc să fac cafeaua între timp mă duc si la baie să mă spal pe fața şi dinți. Mark încă nu s-a trezit dar mirosul de cafea o să îl facă să se trezească. Cafeaua e gata, iau cana şi mă duc în dormitor, pun cana pe noptiera de lângă pat şi aştept ca Mark să se trezească. Ies pe balcon şi las razele soarelui să îmi mângâie chipul. Îmi aprind o țigară şi las fumul să îmi invadeze plămânii şi să mă relaxeze. Simt o mână pe umarul meu şi tresar brusc, îl văd pe Mark frecându-se la ochi somnoros şi luând o gură de cafea. Îi spun:

-Bună dimineață iubitule.
-Neața iubito. O să faci asta mereu?
-Ce anume? (Îl intreb du confuză)
-Să îmi faci fiecare dimineață mai frumoasă fiind atentă la fiecare detaliu şi făcându-mi cafea.
-Da, o să îți fac fiecare dimineață mai frumoasă.

Îl sarut scurt pe buze şi îi dau şi lui să tragă din tigara mea. Mai avem cateva țigări şi ar trebui să cumpărăm, dar mai întâi trebuie să ne pregatim de muncă. Termin cafeaua şi mă duc în dressing să îmi aleg cu ce să mă îmbrac, vreau ceva lejer dar la birou nu pot să mă duc îmbrăcată cum mă duc la cumpărături spun eu când ieri am fost îmbrăcată în trening când m-am dus la seful meu. Îmi iau o pereche de blugi albi cu talie înaltă, o cămașă neagră şi pantofi cu toc mediu de culoare neagra. Mă duc să îmi fac bucle lejere ca după să îmi prind parul într-o coadă de cal lăsându-mi cateva suvițe să alunece pe fața mea. Nu mă machiez pentru că multe persoane mi-au spus că arăt mai bine naturala lasa cum sunt eu, dar atâta timp cât Mark mă iubește aşa cum sunt e tot ce contează.
Mark si-a terminat treaba şi ieşim din casă să mergem spre firmă.
Ceasul e 07:15 iar noi aproape că am ajuns la firmă. Vreau să îmi termin treaba cât mai repede ca să pot sta linistită în pat.
Ne dăm jos din mașină şi mergem fiecare la biroul nostru. Mark mă sărută ușor pe frunte şi îmi spune:

-O să vin mai încolo pe la tine. Am o poftă nebună!

Încep să râd şi intru în birou, îi spun secretarei să îmi aducă fişele. Sunt peste 10 firme ce vor să le fac decorul firmelor lor. Oftez ş încep să mă apuc de lucru. Dacă totul o să meargă bine seful nostru o să se umple de bani şi o să aibă cea mai bună firmă din oraşul ăsta.

Am terminat de facut doar 5 fişe şi e deabia ora 11:20 o să termin repede şi sper că şi Mark la fel. Acum mergea o partidă de sex cu un preludiu lund şi fix pe biroul ăsta. Îmi încrucișez picioarele şi încerc să îmi iau gândul de la toate astea. Încep să fac o noua fişa până când cineva bate la uşa şi sper cu ardoare să fie Mark. Îi spun să intre şi o văd pe secretara cu o cafea şi câteva prajituri. Îi spun multumesc dezamăgită iar ea iese din birou, beau puțină cafea şi trec din nou la lucru.

***

În sfârșit am terminat fişele, în sfârșit pot să merg şi eu acasă. Iau fişele si merg spre biroul sefului meu, bat la uşă iar el îmi spune să intru. Deschid uşa şi îi dau fişele. Îi spun:

-Acum că am terminat, pot să plec?
-Desigur, Mark a terminat acum 10 minute si te asteaptă în biroul lui.
-La revedere.

Mă duc spre biroul lui şi când sunt aproape să deschid uşa aud gemete, nu pot să cred că Mark îsi potoleste poftele cu alta. Intru ca si arsă în biroul lui şi văd secretara peste domnul de la cafenea şi aproape că rămân şocată. Încep să mă scuz şi ies afară din birou mă întorc şi îl văd pe Mark lângă biroul meu râzând. Mă duc la el şi îl lovesc peste mână.

Dragoste Pe Două Roți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum