1.Fejezet..

455 9 0
                                    





Veronica Lodge:






Pont ezen a napon vettem át apától a drog üzletet mivel visszavonult, de megkért hogy én folytassam és vegyem át a vezetést. Igen tudom, hogy illegális de nem akarom megtagadni azt amit apa kért tőlem ezért igent mondtam. Bevezetett az irodájába ahol mindent elmondott nekem arról, hogy kik azok akik csinálják a drogot és hogy ki az aki terjeszti miután kézhez kapta. Apa elment mivel máshol volt dolga és magamra hagyott. Ekkor kaptam egy üzenetet, hogy az első adag amit el kellene szállítani Penny Peabodynak. Felhívtam Andret, hogy valakivel küldesse el a drogot Pennynek. Ó azt mondta, hogy már tud is valakit és ezután leraktam a telefont és leültem apa asztalához. Kinyitottam a szekrényét elővettem a rumot töltöttem magamnak egy pohárral és elkezdtem iszogatni. Ekkor jött be az ajtón Archie a két lányunkkal Anittával és Mayával.

- Anya, mit csinálsz? - kérdezte Maya miközben odajött hozzám.

- Semmit kicsim. - mondtam neki és megpusziltam az arcát.

- Ronnie, elviszem a lányokat a Pop'sba te kérsz valamit? - kérdezte Archie.

- Egy dupla csokis milkshaket és egy hamburgert sült krumplival köszi. - mondtam neki mosolyogva. Archie odajött hozzám és megcsókolt. Majd amikor elhúzódtunk Anitta is felült az ölembe. Adtam neki is egy puszit és utána el is mentek. Még Archienak sem mondtam semmit arról, hogy apa rám hagyta a drog üzletét. De majd elmondom neki. Kivertem a gondolatokat a fejemből és inkább tovább ittam a rumot amit kitöltöttem magamnak és hátradőltem a székben.






Betty Cooper:






Éppen otthon voltam és készültem arra, hogy elmenjek a Pop'sba de ekkor hallottam, hogy elkezdett csörögni a telefonom. Amikor megnéztem ki hív láttam, hogy Andre az. Aki Hiram Lodgeék sofőrje. Csak a szemeimet forgattam de végül felvettem a telefont.


Haló?

- Szia Betty.. most is át kéne adnod egy rakományt Penny Peabodynak.

- Ugh, oké.. a szokásos helyen veszi át vagy hol?

- Grenndaleben az elhagyatott benzinkútnál, viszem az árút.

- Oké, elakartam menni a Pop'sba de ezek szerint nem tudok menni remek.

- Sajnálom, de most lett vezető váltás és közben elkészült a szállítmány.

- Várj, vezető váltás? azt hittem mindig HIram Lodge lesz és marad a vezető.

Nos a mai naptól fogva Veronica Lodge keze alatt dolgozol.

Between You and MeWhere stories live. Discover now