23.Fejezet....

73 4 5
                                    




Veronica Lodge:




Amikor felkeltem elkezdett nagyon fájni a fejem és éreztem, hogy valaki átöleli a derekamat. Láttam, hogy Betty az. Óvatosan kikeltem az ágyból és elmentem a fürdőszobába, hogy elkészüljek. Mikor kész voltam és kimentem láttam, hogy ott áll Betty.


- Jó reggelt. - mondta Betty.

- Jó reggelt. - mondtam neki mosolyogva.

- Hozok Advilt. - mondta Betty és én csak bólogattam.


Pár perccel később, vissza jött két pohár vízzel és Advillal. Bevettük a gyógyszert, és megittuk a vizet is. Megpróbáltam visszaemlékezni mi történt este, de csak néhány részlet maradt meg.




 Archie Andrews:




Amikor felkeltem, utána gyorsan felöltöztem és fogat mostam. Mivel a lányok kész voltak, így el is tudtunk indulni. Beültünk a kocsiba, és el is indultunk. Miután a lányokat kitettem a sulinál, utána indultam az edzőterembe.




 Ashley Smith:




Már az edzőteremben vagyok, mert Brady elhozott. Tegnap felesleges volt, hogy féltékenykedjen, hiszen csak barátok vagyunk Archieval. Egyébként is neki felesége van, és szereti is őt. - A gondolataimból az hozott ki, hogy az ajtó kinyílt és bejött Archie.




Archie Andrews:




Amikor Ashley bejött, rámosolyogtam és köszöntem neki. Mivel én már átöltöztem így csak őt kellett megvárnom.




Ashley Smith:




Gyorsan átöltöztem és utána kimentem Archiehoz, hogy elkezdjünk edzeni. Megbeszéltük, hogy most tart egy hosszabb edzést mivel sok maradt el az elmúlt pár napban és én annyit mondtam rá, hogy oké. Ő csak bólogatott majd el is kezdtük.




Veronica Lodge:

Between You and MeWhere stories live. Discover now