Ashley Smith:
Este azon agyaltam, hogy mi lett volna, ha kimutatják nálam a rákot. Nem élném túl, az a sok fájdalom, a kemoterápiák. Egyszerűen nem bírnám ki. - A gondolataimból az hozott ki, hogy Archie hívott. Amikor beleköszöntem ő is visszaköszönt és azt mondta, hogy ma nem lesz edzés mert más dolga van. Én annyit mondtam rá, hogy oké. Legalább többet lehetek akkor Bradyvel itthon, mivel most neki sincs munkanapja. Most még alszik, de nem akarom felébreszteni ezért elővettem a telefonomat, majd lenémítottam és levettem a fényerőt majd elkezdtem nyomogatni a telefonom.
Archie Andrews:
Azt mondtam Ashelynek, hogy ma nem lesz edzés. Mivel el kell mennem Greendalebe egy megbeszélésre. Mert egy ottani boksz edzővel van találkozóm. Éppen készülődök arra, hogy elinduljak. A lányokat már hamarabb el is vittem a suliba. Veronica meg az irodájában van. Bementem és adtam egy puszit a homlokára.
- Elmentem Ronnie, majd jövök. - mondtam neki mosolyogva..
- Oké, akkor majd én elmegyek a lányokért a suliba. - mondta Ronnie...
- Rendben, szia. - mondtam neki, és utána kimentem a kocsimhoz. Beültem és utána, el is indultam.
Ashley Smith:
Éppen a telefonomat nyomkodtam még, amikor éreztem, hogy Brady megmozdul az ágyon.
- Jó reggelt kicsim. - mondta Brady.
- Jó reggelt. - mondtam neki mosolyogva.
- Mit csináljunk ma? - kérdezte Brady.
- Csak pihenjünk. - mondtam neki és ő csak bólogatott.
- Nem vagy éhes? - kérdezte Brady.
- Annyira nem, de te ehetsz ha szeretnél. - mondtam neki.
- Oké, nemsoká jövök. - mondta Brady és kiment a szobából.
Brady Wills:
Lementem a konyhába és csináltam magamnak rántottát. Amikor elkészültem vele, leültem az asztalhoz és elkezdtem enni. Reggeli közben megszólalt a telefonom. megnéztem ki az és láttam, hogy főnököm az. Mikor felvettem azt mondta ,mégis be kell mennem dolgozni. Azt mondtam, hogy azonnal megyek. Felmentem Ashleyhez és elköszöntem tőle, majd elindultam a munkahelyemre.
Archie Andrews:
YOU ARE READING
Between You and Me
RomanceBetween You and Me: Veronica Lodge, az apja drog üzletét vezeti miközben a férje Archie Andrews egy boksz klubot üzemeltet.. Két lányuk van...... Betty is itt dolgozik és még nem találkozott Veronicával.. Egyszer megbízást kap, hogy vigye el a cso...