Betty Cooper:
Most éppen Madridban vagyok, mivel a bátyámmal találkozok. Tegnap jöttem és nála is aludtam. Elmeséltem neki, hogy mik történnek mostanság Riverdaleben és megkérdezte hogy mi van Kevinnel.
- Miért kérdezed? - kérdeztem tőle
- Azért, mert mielőtt eljöttem ő volt a legjobb barátom. - mondta Charles.
- Ja, jól van most éppen Jugheaddel alkot egy párt. - mondtam neki..
- Jughead Jonesal? ne szórakozz, ez a legjobb vicc. - mondta Charles.
- Kurvára de nem viccelek. - mondtam neki.
- Óh, ha nem gond visszamegyek veled Riverdalebe egy időre. - mondta Charles.
- Mégis miért? - kérdeztem tőle.
- Mert van ott néhány elintézetlen ügyem. - mondta Charles.
- Oké, akkor az esti géppel menjünk. - mondtam neki és ő csak bólogatott.
Charles Cooper:
Csak azért kérdezgettem Kevinről, mert szerelmes vagyok belé. Igen meleg vagyok.
- A gondolataimból Betty hozott ki.
- Charles, minden rendben? - kérdezte Betty..
- Igen. - mondtam neki.
- Elkezdjünk csomagolni? - kérdezte Betty.
- Persze. - mondtam neki és elkezdtem bepakolni.
Betty Cooper:
Nem tudom min gondolkozott ennyire Charles, de valami nem stimmel vele mostanság. Mikor megtudta, hogy Jug jár valakivel. Láttam rajta, hogy rosszul esett neki. Elkezdtem én is csomagolni mivel már 5 óra volt és 9-kor indul a gépünk Riverdalebe. Körülbelül 2 órán keresztül pakoltunk. Utána hívtunk egy taxit és kimentünk a reptérre. A gépünk 1 óra múlva indul ezért még volt időnk arra, hogy megvacsizzunk egy hamburgeresnél. Amikor végeztünk, utána felszálltunk a gépre ami nem sokkal utána indult el.
Veronica Lodge:
Most épp nincs dolgom, mivel mostanság nem nagyon fog rakomány érkezni. Hogy miért? sajnos lebuktatták az egyik drog labort, így egy másikban kell dolgozniuk ahol kevesebb eszköz van így tovább fog tartani mire elkészül. Szóval most unatkozok. Bár mindenki itthon van egyszerűen nem tudom mit csináljak. Archie a lányokkal filmet néz, mivel nekem nem volt kedvem hozzá. Hívni akartam Bettyt, hogy elmondjam neki a fejleményeket de nem vette fel és az üzeneteimre sem válaszol. De mindegy, inkább elkezdek olvasni valamit. - Gondoltam magamban, majd levettem egy könyvet a polcról felvettem a szemüvegem és elkezdtem olvasni.
CITEȘTI
Between You and Me
DragosteBetween You and Me: Veronica Lodge, az apja drog üzletét vezeti miközben a férje Archie Andrews egy boksz klubot üzemeltet.. Két lányuk van...... Betty is itt dolgozik és még nem találkozott Veronicával.. Egyszer megbízást kap, hogy vigye el a cso...