Veronica Lodge:
Reggel amikor felébredtem, nagyon fájt a fejem és nagyon sok mindenre nem is emlékszem. Mint például arra, hogy kerültem ide.. Tényleg nem rémlik semmi. Óvatosan felkeltem és láttam, hogy Bettynél vagyok. Mondhatni az ágyában fekszem. Kikeltem az ágyból és lementem a konyhába. Ott volt Betty és éppen kávét csinált.
- Jó reggelt. - mondtam neki suttogva.
- Jó reggelt. - mondta nekem.
- Kérhetnék Advit?- kérdeztem tőle.
- Igen. - mondta nekem és én csak bólogattam, majd adott egy advilt és vizet. Bevettem a gyógyszert és megittam a vizet.
Betty Cooper:
Amikor bevette a gyógyszert és megitta a vizet, utána csináltam reggelit. Megterítettem és utána meg is reggeliztünk.
- Betty, te emlékszel valamire a tegnap estéről? - kérdezte tőlem Veronica.
- Arra igen, hogy nagyon részeg voltál. Meg amikor elmentél italért sokat vártam rád. Plusz láttam, hogy valami balhéba keveredtél. - mondtam neki.
- Milyen balhéba? - kérdezte tőlem.
- Azt nem tudom, csak hogy beszéltél egy lánnyal. - mondtam neki.
- Milyen lánnyal? - kérdeztem tőle..
- Nem tudom, mert nem ismertem fel. - mondtam neki.
- Óh. - mondta nekem Ronnie.
- Majd csak eszedbe jut mi történt. - mondtam neki.
- Igen remélem is, de nekem mennem kell haza. Köszi, hogy itt aludhattam. - mondta nekem Veronica.
- Nincs mit. - mondtam neki és megölelt. Annyira nyugtató az érintése. Legszívesebben egész nap tudnám ölelgetni, de ez nem történhet meg. Mivel nem vagyunk együtt, és neki ott van Archie. - A gondolataimból ő hozott ki.
Veronica Lodge:
Betty ölelése olyan megnyugtató. Viszont haza kell mennem.
- Mégegyszer köszi mindent, megyek is haza. - mondtam neki.
- De mégis miért sietsz ennyire? - kérdezte tőlem.
- A lányok most valami pizsipartit akarnak, és fel kell készülnöm rá. - mondtam neki.
- Rendben, akkor holnap találkozunk? - kérdeztem tőle.
- Igen, de mi lesz holnap? - kérdezte tőlem.
- Az eddigi legnagyobb üzlet, egy vevő ma jelentkezett és nagyon sokat fog felvásárolni.
- mondtam neki.
YOU ARE READING
Between You and Me
RomanceBetween You and Me: Veronica Lodge, az apja drog üzletét vezeti miközben a férje Archie Andrews egy boksz klubot üzemeltet.. Két lányuk van...... Betty is itt dolgozik és még nem találkozott Veronicával.. Egyszer megbízást kap, hogy vigye el a cso...