18.Fejezet..

78 2 2
                                    




Nicole Rayson:




Reggel arra ébredtem, hogy megszólalt az ébresztőm. Kikeltem az ágyból és felöltöztem majd fogat mostam. Amikor készen voltam, utána kimentem a kocsimhoz miután bezártam az ajtót. Beültem a kocsimba és elindultam a suliba.. 20 perccel később meg is érkeztem. Mikor kiszálltam, láttam Lucyt és Evelynt ahogy kézen fogva mennek be a suliba. Valamiért nagyon dühös vagyok rájuk. Mármint inkább féltékeny vagyok, de nem mutathatom ki senki előtt. Ha Anitta megtudja, szakít velem pedig én boldog vagyok vele. 
- A gondolataimból az hozott ki, hogy Anitta megcsókolt.


- Szia kicsim, mi a baj? - kérdezte Anitta.

- Öhm, semmi. - mondtam neki és ezután megfogtam a kezét, utána bementünk a suliba. Ahol megláttam Lucyt és Evelynt.




Lucy Scott:




Nem tudom mi a baj velem, együtt vagyok Evelynnel és mondhatni boldog vagyok, de legbelül valamiért mégis bűntudatom van. -  A gondolataimból az hozott ki, hogy Evelyn megcsókolt.




 Nicole Rayson:




Amikor beértünk a suliba utána odamentünk a szekrényünkhöz, Lucy és Evelyn meg pont ott álltak a szekrényünknél.


- Sziasztok.. köszöntem nekik..

- Sziasztok. - mondta Evelyn.

- Milyen órátok lesz? - kérdeztem tőlük.

- Matek. - mondta Lucy unottan.

- Nekünk is, tehát szenvedhetünk együtt. - mondtam neki.

- Igen, utálom a matekot. - mondta Lucy.

- Ki szereti? - kérdeztem tőle röhögve.

- Passz. - mondta Lucy.

- Viszont menjünk órára. - mondtam nekik, és együtt elindultunk.




 Lucy Scott:




Nem tudom, hogy miért volt Nicole ilyen. Viszont nagyon rosszul esik még mindig amíg látom, hogy Anittával csókolózik.


- Lucy, minden rendben? - kérdezte tőlem Evelyn.

- Igen miért ne lenne? - kérdeztem tőle.

- Valamin nagyon elgondolkoztál. - mondta nekem Evelyn.

- Nem olyan fontos. - mondtam neki.

- Oké, akkor menjünk matekra. - mondta Evelyn, én meg csak bólogattam.

Between You and MeWhere stories live. Discover now