Betty Cooper:
Amikor felébredtem nagyon fájt a fejem és csak arra emlékszem, hogy részegre ittam magam. De utána elmentem Veronicához basszus elmondtam neki, hogy szerelmi bánatom van. Basszameg és megcsókoltam, én hülye emlékszem, hogy el is húzódott. én idióta. Még szerencse, hogy nem mondtam el neki azt ki miatt van szerelmi bánatom.
- A gondolataimból egy telefonhívás hozott ki. Megnéztem ki hív és láttam, hogy Veronica az. Basszameg, ha a tegnapról akar kérdezni nekem annyi. Mégse nyomhatom ki, mert az már gyanús lenne ezért inkább felvettem.
- Szia Veronica.
- Szia Betty, kijózanodtál?
- Igen, miért hívtál?
- Ja igen, ma este lesz egy póker parti az üzlet feleinkkel a La Bannuitban,, este 7-re gyere oda.
- Rendben ott leszek, és bocs hogy tegnap tök részegen odamentem.
- Semmi gond, ha máskor is ilyen van gyere hozzám nyugodtan.
- Oké.
- Le kell tennem, este találkozunk. Szia.
- Szia.
Ezután leraktam a telefont és éreztem, hogy egy nagy kő esett le a szívemről mivel a csókról akart beszélni. Viszont nagyon fáj a fejem, úgyhogy veszek be e gyógyszert. Bementem a fürdőszobába és elővettem egy advilt, amit egy pohár vízzel be is vettem.. Utána eldöntöttem, hogy visszafekszem mivel még mindig fáj. Lefeküdtem az ágyba, betakaróztam és hamar el is aludtam.
Lucy Scott:
Éppen kocsiban ülök és megyek a Pop'sba találkozni Nicole Raysonnal. Mint már említettem semmi kedvem hozzá, de ez egy iskolai project miatt van. Nem akarok egyest kapni. Na mindegy, most érkeztem meg és bementem a Pop'sba és Nicole már ott volt. Odamentem és leültem elé.
- Hello, Raynor. - mondtam neki.
- Hello Lucy és Rayson vagyok. - mondta nekem Nicole.
- Nem mindegy? nem jó kedvemből vagyok itt, tehát elkezdhetnénk dolgozni ezen a dráma projecten. - mondtam neki unottan.
- Jeez, nyugodj már le hova sietsz? kérdezte tőlem Nicole.
- Bárhová csak el tőled. - mondtam neki.
- Ne beszélj velem így Lucy, mert következményei lesznek. - mondta nekem.
- Mit csinálsz? annyira vagy Badass mint egy nyúl basszameg. - mondtam neki.
- Lucy nem akartam, hogy elkezdjünk veszekedni kérlek bocsáss meg. - mondta nekem és megfogta a kezem. Egy pillanatra a szemeibe néztem és csak most láttam meg milyen gyönyörű a szeme, de nem csak az. De túl sokat bámultam, mivel elkezdett kínosan röhögni.
YOU ARE READING
Between You and Me
RomanceBetween You and Me: Veronica Lodge, az apja drog üzletét vezeti miközben a férje Archie Andrews egy boksz klubot üzemeltet.. Két lányuk van...... Betty is itt dolgozik és még nem találkozott Veronicával.. Egyszer megbízást kap, hogy vigye el a cso...