28. Fejezet..

77 4 2
                                    




Veronica Lodge:




Reggel amikor felkeltem, éreztem hogy valaki átöleli a derekamat. Óvatosan hátra néztem és láttam, hogy Betty az. Nem szeretnék hazudni, de igazából megnyugtatott. A tegnap este után ahogy elváltunk Archieval. De ma el kell mennem és beszélni vele, miközben elhozom a többi cuccomat is. Óvatosan kikeltem az ágyból és bementem a fürdőszobába, hogy elkezdjek készülődni, mivel beszélek Archieval. Most írtam neki, hogy nem soká megyek a cuccaimért és beszélnünk is kell. Amikor elkészültem és kimentem pont velem szembe jött Betty.




Betty Cooper:




Éppen a fürdőszobába akartam bemenni, amikor láttam hogy Veronica most jön ki onnan.


- Jó reggelt. - mondtam neki.

- Jó reggelt. - mondta Veronica mosolyogva.

- Hová készülsz? - kérdeztem tőle.

- Archieval kell beszélnem, és elhozom a többi cuccomat - mondta Veronica.

- Óh, oké. - mondtam neki mosolyogva.

- Ha zavarok kereshetek egy hotelt Betty. - mondta Veronica.

- Nem zavarsz Veronica, nyugi. - mondtam neki mosolyogva.

- Akkor jó, viszont én megyek szóval majd jövök. - mondta Veroica, és ezután el is indult.




Veronica Lodge:




Amikor megérkeztem láttam, hogy a lányok már nincsenek itthon. Archie meg a kanapén ülve várt engem szóval odamentem és leültem mellé.




Betty Cooper:




Eldöntöttem, hogy elmegyek a Pop'sba reggelizni mivel semmi kedvem most neki állni reggelit csinálni. Megfogtam a kocsi kulcsom és el is indultam a Pop'sba.




Veronica Lodge:




- Archie, őszinte akarok lenni veled. - mondtam neki.

- Mivel kapcsoltban? - kérdezte Archie.

- Kettőnkről. - mondtam neki.

- Előbb mondd te. - mondta Archie.

Between You and MeWhere stories live. Discover now