22.Fejezet..

70 5 2
                                    




Veronica Lodge:




Reggel az ébresztőm idegesítő hangjára ébredtem. Kikeltem az ágyból, és elmentem fogat mosni. Azért keltem korán mert el kell mennem Greendalebe, utána meg Bettyvel találkozom a Pop'sban, mert megígértem neki. Archie még aludt tehát eldöntöttem, hogy most én viszem el a lányokat. Ők már lent vártak.

- Jó reggelt. - köszöntek nekem.

- Jó reggelt, most én viszlek el titeket mert úgyis dolgom van. - mondtam nekik és ők csak bólogattak. Kimentünk a kocsimhoz és amikor beültünk írtam Archienak, hogy elhoztam a lányokat az iskolába, így neki  nem kell. Meg azt is, hogy nekem el kell mennem Greendalebe. Szóval most egyedül lesz otthon. Mikor megírtam elraktam a telefont és beindítottam a kocsit.




Archie Andrews:




Arra ébredtem, hogy jött egy értesítés a telefonomra. Megnéztem és láttam hogy Ronnie írt egy üzenetet. Arról, hogy elvitte a lányokat ő meg Greendalebe megy erre azt írtam neki, hogy oké. Én meg felkéltem és felöltöztem. Gyorsan megmostam a fogam és utána kimentem a bejárati ajtón, amit be is zártam. Beültem a kocsimba és elindultam az edzőterembe.




 Veronica Lodge:




Mikor kiraktam a lányokat a sulinál, utána el is indultam a megbeszélésre. Körülbelül 30 perc múlva érkeztem meg.


- Bocsánat a késésért. - mondtam amikor beértem a terembe.

- Semmi gond, csak most kezdtük el nem olyan rég. - mondta az egyikük.

- Szóval a holnapi rakományt, magának kell elszállítania Miss Lodge. - mondta Conrad.

- Miért? van rá emberem. - mondtam neki.

- Személyesen kérte a vevő. - mondta Conrad.

- Rendben. - mondtam neki és ő csak bólogatott.


Utána folytattuk a megbeszélést.




 Archie Andrews:




Mikor megérkeztem az edzőterembe láttam, hogy Ashley már elkezdett edzeni. Gyorsan átöltöztem és csatlakoztam hozzá.




Betty Cooper:

Between You and MeNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ