21.Fejezet..

74 3 3
                                    




Betty Cooper:




Reggel amikor felkeltem nagyon fájt a fejem nem tudom miért, mivel egy pohár alkoholt sem ittam. Viszont nagyon fáj. - Gondoltam magamban, majd lementem a konyhába és levettem magamnak egy gyógyszert, meg öntöttem magamnak vizet. Bevettem a gyógyszert és megittam a vizet, majd lefeküdtem a kanapéra és elaludtam.




 Archie Andrews:




Most éppen Ashleyvel edzek, de most szerencsére nincs itt Brady, hogy rontsa a levegőt. Csak 1 órája kezdtünk edzeni, de én már fáradt vagyok. Mivel mielőtt idejöttem volna hajnalban elmentem Greendalebe a kulcsokért.




 Ashley Smith:




Láttam Archien, hogy milyen fáradt.


- Archie, nem akarsz hazamenni? - kérdeztem tőle..

- Nem tudom, Ashley, nem bánnád? - kérdezte Archie.

- Persze, hogy nem. - mondtam neki.

- Akkor holnap találkozunk. - mondta Archie és utána elindult haza.




 Archie Andrews:




Nem akartam ilyen hamar eljönni, viszont tényleg fáradt vagyok. írtam Ronnienak, hogy megyek haza. Mielőtt hazamentem volna, megittam egy kávét a Pop'sban és utána mentem haza.




Ashley Smith:




Eldöntöttem, hogy mielőtt hazamegyek beugrom a Pop'sba mert éhes vagyok és otthon most nincs semmi, mármint nincs kedvem főzni. - Gondoltam magamban, majd bementem és leültem egy asztalhoz, majd leadtam a rendelésemet.




 Archie Andrews:




Otthon felmentem Ronnie irodájába és láttam, hogy ott ül és éppen olvas valamit.


- Szia Ronnie. - mondtam neki mosolyogva.

- Szia Archikens.. -mondta Ronnie.. odamentem hozzá és adtam neki egy puszit.

Between You and MeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang