34. Fejezet.

118 4 2
                                    





Betty Cooper:





Arra keltem, hogy Veronica a nyakamat csókolgatja.

- Mit csinálsz kicsim? - kérdeztem tőle.

- Betty nagyon kívánlak most. - mondta Veronica kölyök kutya szemekkel.

- Nem fogok reggel szexelni mert nincs kedvem, egyébként meg éhes vagyok Vee. - mondtam neki és adtam egy gyors puszit a homlokára.

- Mit akarsz enni? - kérdezte tőlem miközben beharapta az alsó ajkát.

- Nem téged. - mondtam neki és kiszabadultam alóla, viszont most én kerültem felé.

- De miért Betts? - kérdezte Veronica.

- Először is én vagyok a domináns, Vee ezt jobb ha feljegyzed. - mondtam neki és ráharaptam a fülcimpájára.

- Jó felfogtam van más is? - kérdezte tőlem.

- Van egy jobb ötletem csukd be a szemed. - mondtam neki és meg is tette én meg az ágyhoz bilincseltem.





Veronica Lodge:





Nem tudtam elképzelni mit akar csinálni Betty. De amikor azt mondta nyissam ki a szemem megpróbáltam felülni viszont valami visszatartott.

- Ez most komoly? - kérdeztem tőle.

- Teljes mértékben veronica viszont én éhes vagyok szóval hozok reggelit, ne mozdulj. - mondta röhögve és kiment az ajtón.

- Nem is tudok. - ordítottam neki.






 Betty Cooper:





Tisztán hallottam azt amit Veronica utánam kiabált, de figyelmen kívül hagytam és mentem a konyhába reggelit csinálni eldöntöttem, hogy csak müzlit eszek és felmegyek Veronica miatt a szobánkba, amikor kész voltam utána el is indultam felfelé.






Veronica Lodge:





Nem tudom miért csinálta ezt Betty mi a baja azzal, hogy szexelni szerettem volna. hihetetlen ezt még megbánja. - gondoltam magamban és közben lépteket hallottam és kinyílt az ajtó amin Betty jött be egy tányérral a kezében. 

Between You and MeWhere stories live. Discover now