Ashley Smith:
Csak pár napja érkeztem Riverdalebe, mivel az ex barátom Cristian Windsdor nem hagy békén. Szakítottam vele, mert megcsalt és hiába próbáltam lekoptatni nem vette a lapot. Állandóan követett mindenhova. Végül eldöntöttem, hogy idejövök Riverdalebe ahová nagy eséllyel nem fog követni. Az interneten találtam, egy boksz edzőtermet az El Royalt. Már régebb óta szeretnék megtanulni bokszolni, csak a hülye exem nem akart edzeni velem. Na mindegy. Éppen az első órámra megyek..Amikor megérkeztem és bementem láttam, hogy egy vörös hajú fiú áll a ringnél.
- Hello.- mondtam neki hangosan.
- Óh, Szia. - mondta nekem a vörös hajú srác.
- Edzeni jöttem. - mondtam neki.
- Akkor te vagy az, aki jelentkezett a reggeli edzésekre ugye? - kérdezte a srác.
- Igen. - mondtam neki.
- Remek, akkor hadd mutatkozzak be a nevem Archie Andrews és én leszek az edződ.
- mondta a srác.- Ashley Smith vagyok és ha nem bánod, elmennék átöltözni vöröske. - mondtam neki, miközben elmentem átöltözni.
Archie Andrews:
Amikor elsőnek megláttam Ashleyt éreztem egy szikrát, mint amikor Ronnieval először találkoztam. Amikor vöröskének hívott láttam, hogy nem nagyon akart ismerkedni velem. De mindegy. Ha már edzeni szeretne akkor tanítom. De tényleg bejön nekem. Archie miről beszélsz? feleséged van és két lányod nem csalhatod meg őt és nem hagyhatod el a lányaidat. - A gondolataimból Ashley hozott ki.
- Kezdünk? - kérdezte tőlem Ashley.
- Igen. - mondtam neki és el is kezdtünk edzeni. Elkezdtünk edzeni és bevallom, nagyon ügyes lány. Talán még nálam is, pedig elvileg én vagyok az egyik legjobb bokszoló itt Riverdaleben. Még körülbelül 2 órán át edzettünk és mivel láttam rajta, hogy fáradt volt felszólaltam.
- Nos, Ashley ha nem gond majd inkább holnap folytatjuk. - mondtam neki és ő csak mosolygott, és bólogatott. Az a mosoly, esküszöm a világ legszebb mosolya. MÁR MEGINT MIRE GONDOLSZ TE HÜLYE! - a gondolataimból az hozott ki, hogy hallottam ahogy bezáródik az ajtó. Felnéztem és láttam, hogy Ashley már nem volt a teremben.
Maya Lodge:
Éppen Kémián ültünk és a tanár nagyon magyarázott valamit, de nem is figyeltem. Egyszer előttem termett a tanár, és megszólított.
- Miss Lodge, a következő hétre készítenie kell a partnerével egy kémia projectet. - mondta a tanár..
- Kivel kell együtt dolgoznom Mr. Hastings? - kérdeztem tőle.
- Mr. Brooksal. - mondta Mr. Hastings.
YOU ARE READING
Between You and Me
RomanceBetween You and Me: Veronica Lodge, az apja drog üzletét vezeti miközben a férje Archie Andrews egy boksz klubot üzemeltet.. Két lányuk van...... Betty is itt dolgozik és még nem találkozott Veronicával.. Egyszer megbízást kap, hogy vigye el a cso...