2. Fejezet..

195 7 2
                                    







Betty Cooper:






Reggel amikor felébredtem, utána bementem a fürdőszobába és megmostam az arcom mivel este álomba sírtam magam a szemeim vörösek voltak. Valakivel beszélnem kell az érzéseimről mert beleőrülök ha nem mondhatom el valakinek. Ezért felhívtam Kevint és megkértem, hogy hadd menjek át hozzá és ő igent mondott. Gyorsan kisminkeltem magam, megcsináltam a hajamat, felöltöztem és utána el is indultam. Beültem a kocsiba és el is indítottam. A rádióban Ariana Grande 7 rings című száma ment amit nagyon szeretek ezért elkezdtem énekelni. Mikor végre odaértem utána bekopogtam és Kevin ki is nyitotta az ajtót de nagy meglepetésemre Jughead is ott volt.

- Mit keres itt Jughead? - kérdeztem tőle.

- Ha bejössz elmagyarázom. - mondta Kevin és én csak bólogattam. Bementem és leültem a kanapéra.

- Jugahead és én egy pár vagyunk. - mondta Kevin és én elkezdtem röhögni.

- Ez valami Árilis 1-jei tréfa ugye? - kérdeztem Kevintől aki csak a fejét rázta, hogy nem.

- Ez nagyon is komoly. - mondta Jughead és megcsókolta Kevint.

- Oké.. már értem. - mondtam nekik.

- De te miről akartál beszélni velem Betty? -  kérdezte Kevin.

- Eléggé kényes téma. - mondtam neki.

- Hallgatunk.. úgysem mondjuk el senkinek. -  mondta Kevin.

- Kösz Kev nos ugye tudod, hogy kinek dolgozom. - mondtam neki és ő csak bólogatott.

- Igen, Hiram Lodgenak. - mondta Kevin.

- Na, nem ez a lényeg hanem az hogy tegnap valaki más lépett a helyébe. - mondtam neki.

- Mégis kicsoda? - kérdezte Kevin.

- Veronica Lodge. - mondtam neki.

- Hiram lánya? - kérdezte Kevin.

- Igen. - mondtam neki.

- Na és mi a baj vele? - kérdezte Kevin.

- Semmi, csak hogy is mondjam, bejön nekem és szeretnék randizni vele. - mondtam Kevinnek.

- Óh, nem is tudtam hogy leszbikus vagy. - mondta Kevin.

- Én meg azt nem tudtam hogy ti együtt vagytok. Jug Kevin miatt hagytál el ugye?
-kérdeztem tőle.

- Igen Betty és sajnálom, de én meg rájöttem hogy meleg vagyok ezért nem jött össze soha a tudod mi. - mondta Jug.

- Oké értem nem kell részletezni. - mondtam neki.

- Nos mi a baj azzal, hogy bejön neked? - kérdezte Kevin.

- Az, hogy férjnél van és van két kislányuk. - mondtam neki.

- Óh, ez súlyos helyzet. - mondta Kevin.

- Sokat segítettél vele kösz. - mondtam neki szarkasztikusan.

- Bocs, de ez nem valami egyszerű helyzet azt kell, hogy mondjam. - mondta Kevin.

- Hát igen, ez egy kihívás számomra de esküszöm Kev, hogy első látásra bele szerettem.
-mondtam neki.

Between You and MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora