chapter XVII.

389 34 1
                                    

Harry's pov

Někdo by nás všechny měl pořádně poštípat, nebo nám jednu plesknout, aby jsme se už konečně probrali. Měli jsme tu skvělou možnost jet do centra autem, ale ne, Styles musel zapomenout a dokonce mu to ani nikdo nepřipomněl. Nemusel bych kvůli tomu teď mít rozjebanej loket..

Ale co už,- co se stalo, stalo se, nedá se nic dělat. Konec konců, alespoň to byla celkem sranda, až na ten úraz.

Ten den, v sobotu, zrovna co jsme se vrátili pro naše auto, se mi také poprvé stala taková divná, zvláštní věc.

Dal jsem se do řeči s Nathalií, nějakým zázračným způsobem mě dokázala dostat do pohody a dost jsme se nasmáli. Vážně jsem díky ní byl veselejší a klidnější. Vyrovnanější-řekl bych...

Vyrovnaný jsem teda ale dlouho nezůstal. Nat mě poslala pro její věci nahoru dovnitř a ještě vysmátý jsem vcházel dovnitř..Než se přede mnou na schodech objevila ta osoba, s níž jsem chtěl do styku přijít ze všech nejméně. Louis.

Uvědomoval jsem si totiž svoje podivné chování k němu. Dokázal jsem na něj povrchně křičet a vzápětí do něj prát jeden kompliment za druhým. Už od vždycky jsem měl problém s holkama navázat jen kamarádský upřímný vztah. Horší však bylo, že Tomlinson teda vážně holka nebyl..Nechápal jsem, co se tady dělo a přistoupil jsem k radikálnímu řešení. - Snažit se mu vyhýbat, případně počkat, jak se situace vyvine.

To ale modrooký vůbec v plánu neměl. Z koupelny totiž vyšel oblečený do půl těla, jakoby snad předvídal, že se naše cesty zkříží. Ale proč by to dělal úmyslně? Nebo snad věděl, co to se mnou udělá?  Jen tak jsem tam totiž jako přikovaný stál a hltal každičký kousek jeho odhalené kůže. Jeho tetování, Jak ladně scházel schody, snad jako vznášející se anděl, ....Slaboučké pramínky vody stékajíc mu z mokrých hnědých vlasů všude po těle..

Tehdá v bazénu to bylo něco jiného. To jen, jakobych si kontroloval, zda nemá náhodou více svalů, než já..

Neuniklo mu, jak jsem z toho rozhozený a nezapomněl si rýpnout. A  v ten moment mi přišlo naprosto nemožné někoho takového jen tak ignorovat. Budu ale muset svádět boj sám se sebou. Vážně. Je to pro dobro nás obou..- ujišťoval jsem se.

xx

S pocity uzavřenými do sebe jsem po necelé hodince usedal s ostatními do auta s tím, že budu tedy řídit. Nathalie seděla na sedadle spolujezdce, Louis vzadu uprostřed po boku se Sarah a Niallem.

,,Máme novou, větší mapu od Chrise, mrkni na to Harry."- hodil mi do klína ze zadu Niall starý pomačkaný karton složený na čtverce.

Mapu jsem rozložil a minutku se na ni díval:

,,No a kam jako chcete jet?"

,,Znáte takový ten New Yorský Fire Island? Pamatuju si ho ze zemáku,"-navrhla nám vesele Borge, ,,autem jsme tam za hoďku a půl."

,,Hmmm, to zní zajímavě,"- přitakala brunetka vedle mě ,,Co vy na to?"

,,Pokud pan řidič souhlasí, můžeme jet."- ozvali se kluci.

Nechtělo se mi tak dlouho řídit, navíc když jsem ani neměl dodělaný řidičák, ale zároveň jsem opravdu neměl síly na to rozpoutávat další hádku. V rychlosti jsem si tedy sepnul vlasy do drdolu, nastartoval motor, kličkou jsme si otevřeli  špinavá okénka, otočil jsem se dozadu na kluky a Sarah, a prohlásil jsem:

,,Tak můžeme vyrazit."

**

A tak jsme si udělali nakonec dosti pěkný výlet do Fire Island. Bylo tam nádherně, navíc tam pomalu nikdo nebyl.

|NEW RULES|✔️Larry Stylinson✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat