.+*~10~*+.

70 0 0
                                    

Met z'n allen zitten we lekker pizza te eten. Ik heb een pizza Hawaï met ananas. -Ja de schrijfster accepteert ananas op pizza, want dat is lekker-
Na het eten loop ik naar boven, pak "Libertadores" van het orkest en begin te oefenen.

~2 weken later, 1e schooldag van Lalima. Ze heeft een YouTube kanaal opgestart enzo kijk maar wat er gebeurt~

Ik pak mijn rode tas en stap in de auto. Ik heb geluk dat Jeremy en Link me willen brengen met de auto. 'Veel succes op school!' roept Link als ik het plein op loop. 'Cya! Komen jullie me om half 3 ophalen?' vraag ik.
'Ja!' roept Link.
'Top! Cya later paps!' roep ik en Link en Jeremy rijden weg.
Ik loop naar binnen. Oké ik zit in klas 3TB en moet beginnen in lokaal 108. Wiskunde. Ik loop richting lokaal 108 en zie er al een paar personen staan. Ze merken me niet op, ze kijken alleen maar op hun mobiel. Ik leun tegen de muur aan en ik kijk op mijn mobiel. Yes! Al 20 kijkers op mijn eerste video! 'Ben jij de nieuwe leerling in onze klas?' vraagt een meid. Ik knik. 'Oh,' zegt ze verrast, 'Ik ben Merel, dit zijn Louise, Dimfey en dit is Quinty.'
'Ik ben Lalima.' Er komt een meid aanlopen. 'Hey Melin!' roept Louise en ze rent op Melin af.

De bel gaat en de klas komt aanlopen. Iedereen wacht bij de deur, tot er een oude leraar aan komt lopen. 'Ga maar naar binnen!' roept hij. De klas loopt naar binnen en gaat zitten. Ik ga naast Dimfey zitten. 'Dat is meneer Weststellingwerf. Hij geeft wiskunde.' zegt ze tegen me. Ik knik. Meneer Weststellingwerf komt op me af en reikt een hand uit. 'Ik ben meneer Weststellingwerf. Jij moet Lalima zijn.' Ik knik. 'Heb je ook een achternaam? Die staat namelijk niet in het systeem.' Ik schud van nee. 'Gewoon Lalima.' zeg ik.  Meneer Weststellingwerf knikt en loopt naar zijn bureau. 'Hey! Jij naast Dimfey!' roept een jongen, 'Ben jij nieuw?' Ik knik. 'Zijn Jeremy Frieser en Linktijger enzo jou ouders?' 'Ja.' zeg ik.

'Wow. Meen je dat?!'
'Hodee.'
'Nee je liegt.'
'Nee ik lieg niet.'
'Wel.'
'Niet.'
'Welles je liegt.'
'Prima. Dan lieg ik, maar ik heb gelijk.'
'3...2...1...EN CENTRAAL!!' schreeuwt meneer.
Het is op slag stil en ik voel een paar blikken op me gericht.

'Zoals iedereen wel heeft hebben we een nieuwe leerling, Lalima. Kun je jezelf even voorstellen?' Ik knik. 'Nou ik ben Lalima.'
'Heeft iemand vragen aan Lalima?' vraagt meneer Weststellingwerf.
Er schieten gelijk iets van 19 handen in de lucht. 'Simon?'
'Heb je echt YouTubers als ouders?' vraagt hij.
'Ja.' antwoord ik.
Alle vingers gaan omlaag, maar 1 jongen houdt zijn hand in de lucht. 'Ja Leon?'
'Hoe heet je familie?'
'Don, ookwel Gamemeneer, Jeremy Frieser, Ronald Vledder, Pascal, Harm, Milan Knol, Joost Bouhof, Linktijger en mijn broers zijn Duncan en Thomas.'
Iedereen kijkt me aan. 'Kun je het zien?' vraag ik. Er komt een saaie wiskunde-les.

'Tussenuur..' zucht Melin geïrriteerd. Ik loop achter Melin en Louise aan de aula in. We gaan aan een tafel zitten en later komen de anderen erbij. De hele klas komt bij ons zitten. Ze vragen me allemaal dingen over wonen enzo, wat me gek maakt. 'Laat me alleen! Ga iets anders doen ofzo!' roep ik. De klas luistert niet. 'DONDER OP STINKJOCHEN.' roep ik en de klas -verrast door mijn geschreeuw- neemt afstand. Ik doe mijn oortjes in en ik zet een playlist aan op Spotify.

Na school loop ik het plein op. Ik zie een witte Tesla staan met allemaal jochen eromheen. 'PAS OP, PERSONEEL, HETE KOFFIE!' roept Link vanuit de auto. Iedereen stapt aan de kant en ik ga in de auto zitten. 'Jeremy mag ik een foto?'
'Link ik was op de Dytg!'
Fans roepen van alles, maar Jeremy rijdt weg. Een aantal fans rennen achter ons aan.

Adopted?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu