Het is avond. We hebben heerlijk gegeten en iedereen zit buiten. Ik niet. Ik zit op mijn bed naar buiten te kijken. Ik hoor verschillende vogels en de jongens die buiten zitten. De maan is vol en de eerste ster verschijnt naast de maan. Ik hoor voetstappen op de trap. Er wordt niet op de deur geklopt, maar ik hoor wel iemand snikken.
Ik hoor 2 anderen de kamer binnenlopen. Wat is er aan de hand? Ik kijk naar de maan. Er verschijnen grote, donkere onweerswolken. Het duurt niet lang en het onweer barst los. Ik ben bang voor onweer. Het knalt en flitst zo hard. Ik begin te trillen. Ik ben bang. Ik druk mijn trillende handen op mijn oren en doe mijn ogen angstig dicht. Ik zit als een gesloten bolletje op mijn bed te trillen. Ik wil dat het stopt en begin zachtjes te snikken.
De deur gaat open en Link en Ronald komen bij me zitten. 'Sshhh...' sust Ronald. Ik stop met snikken en tril hevig. Link aait mijn hand en Ronald doet een dekentje over me heen. Ik zit nog steeds te trillen. Ronald zetten "Hart van mijn Gevoel" op de radio en ik wordt rustig. Ik begin minder te trillen, maar ben nog steeds bang. Ik schrik van een flits. Link en Ronald zeggen iets tegen elkaar en Link loopt naar beneden. Ronald blijft naast me zitten.
Ik kijk Ronald met waterige ogen aan en ik kruip tegen hem aan. Ik tril nog steeds. 'Rustig maar. Link gaat weer naar beneden en ik blijf nog even bij je.' zegt Ronald zacht. Ik knik. Ik sluit mijn ogen en val direct in slaap.
Pov Joost
'Jongens, waar blijven Ronald en Lalima nou?' zeg ik, 'Zij zijn de enige die nog moeten eten.' Ik loop de trap op naar Lalima's kamer. Ik doe de deur open en zie Ronald en Lalima samen slapen. 'Aaawww.' zeg ik. Ik pak mijn telefoon en maak een foto. Ik loop de trap af. 'Ze slapen zo schattig.' zeg ik tegen de jongens. Ik laat de foto zien die ik heb gemaakt. 'Zullen we ze nog even laten slapen?' vraagt Milan. 'Laten we dat maar doen.' zeg ik.Pov Lalima
Ik wordt langzaam wakker en ik zie Ronald net wakker worden. 'Goedemorgen Lalima.'
'Morning Ronald.'
'Lekker geslapen?' vraagt hij.
Ik knik.
Ronald loopt naar zijn kamer om zijn kleren aan te doen. Ik trek een donkerblauw jurkje aan en loop naar beneden.'Goedemorgen.' roepen de jongens in koor. 'Morning.' zeg ik zacht. Ik ga aan tafel zitten en begin te ontbijten. Ronald komt ook beneden en samen zitten we te ontbijten. 'Vandaag gaan we hier zwemmen,' zegt Milan, 'Enzo, Boaz en Quin komen ook.'
'Yeee.' roept Jeremy.
Ik en Ronald ruimen de tafel af en niet lang daarna gaat de deurbel. Jeremy doet open. 'Hooooooi.' roept Jeremy. 'Stroooo!' zegt een mannenstem.3 jongens lopen binnen. Ik schud de handen. 'Ik ben Boaz. Dit zijn Enzo en Quin.'
'Lalima.' zeg ik verlegen. 'Jij moet geadopteerd zijn. Hoe is het met 8 vaders hier in huis?' vraagt Enzo.
'Wel gezellig hoor.' antwoord ik verlegen. 'Boaz!' roept Milan, 'Flipcheck!' Milan telt van 5 naar 0 en Boaz maakt snel een front-flip. 'Jongens, zwembroek aan!' roept Enzo. 'Zwemmuuuuun!!' roept Link. De jongens rennen de trap op en ik loop er rustig achteraan. Ik pak mijn Wit-met-zwarte-strepen-bikini en trek hem aan.Beneden duiken de jongens in het zwembad. Ik stap er rustig in, maar ik begin te trillen. Shit. Ik heb heel lang niet gezwommen. Ik heb natuurlijk watervrees. Hoe kan ik dat vergeten? Pascal merkt dat ik tril. 'Gaat het goed Lalima?' vraagt hij zachtjes. Ik schud van nee en stap uit het zwembad. 'Ik heb watervrees.' fluister ik zacht. Ik pak mijn handdoek en sla die om me heen. 'Ze heeft watervrees.' vertelt Pascal aan de jongens. Ik schaam me kapot. 'Ik ga naar mijn kamer.' mompel ik en loop terug naar mijn kamer.
JE LEEST
Adopted?!
FanfictionTHX VOOR DE 1K LEZERS :OOO💛 -_-_-_-_-_-_- Lalima, een muzikale, verlegen, bange meid en nooit iemand heeft vertrouwd, wordt geadopteerd. Door....;) -_-_-_-_-_-_- Elk hoofdstuk is tussen de 600-700 woorden. -_-_-_-_-_-_- Alle jongens zijn hier Singl...