κεφάλαιο 4

467 14 3
                                    

Την επόμενη μέρα με ξυπνήσε ένας θόρυβος ήταν τραγούδι Γενεθλίων. Μα φυσικά σήμερα είχα γενέθλια.είχαν έρθει στο δωμάτιο μου με μια τουρτα ο πατερας μου ο Αλέξης και ο πελοπιδας με την παρεα του. Όταν τελείωσαν το τραγούδι ο Αλέξης μου είπε να κάνω ευχή και να σβήσω τα κεράκια. Η ευχή μου ηταν να ξεκαθαριστεί η κατάσταση με τον Νίκο. Όταν έσβησα τα κεράκια ο Αλέξης άφησε την τουρτα στο γραφείο μου και άρχισαν όλη να με αγκαλιάζουν και να μου ευχονται χρόνια πολλά. Τελευταίος ήταν ο Νίκος ο οποίος όταν με έκανε αγκαλιά ένιωσα σαν να είμαι ασφαλής στην αγκαλιά του. Όταν τελειώσε η αγκαλιά μου είπε χρόνια πολλα μετά όλη βγήκαν και εγώ αποφάσισα να ντυθώ.
Φόρεσα αυτά ⬇

Όταν ντυθηκα πηγα κάτω και είδα το σαλόνι στολισμένο με μπαλόνια και 2 μπαλόνια με το νουμερο 16

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Όταν ντυθηκα πηγα κάτω και είδα το σαλόνι στολισμένο με μπαλόνια και 2 μπαλόνια με το νουμερο 16. Ο Αλέξης μου είπε να κάτσω και θα μου φέρουν πρωινό. Όταν έκατσα στο σαλόνι ήρθαν όλη για να ανοίξω τα δώρα μου. Τα οποία τα περισοτερα ήταν ρουχα μετά τους είπα ότι θα κάνω πάρτι το βράδυ και εκείνη μου είπαν ότι θα έρθουν και φυγανε. Όταν έφυγαν εγώ και ο Αλέξης πήγαμε στο δωμάτιο μου όταν μπήκαμε μεσα άρχισε να με ρωτάει αν παιζει κάτι με τον Νίκο.
Αλ:παίζει κάτι με τον φίλο του Πελοπίδα
Λέει και εγώ αρχίζω και σκέφτομαι όλα όσα έχουν γίνει και ασυναίσθητα χαμογελάω. Και εκείνος καταλαβαίνει ότι κάτι έγινε. Όταν του μίλησα εκείνος μου είπε τα ίδια με τον μπαμπά δηλαδή ότι ο Νίκος φαίνεται διαφορετικός. Έτσι αποφασίζω να του απαντήσω.

Vasiliki_an
Γεια σορρυ για χτες

Hawk_Greco
Εντάξει δεν πειράζει

Vasiliki_an
Σίγουρα

Hawk_Greco
Ναι μικρή σίγουρα λοιπόν ήθελα να σου πω για το φιλί που πηγα να σου δώσω

Vasiliki_an
Και εγω ήθελα να σου πω γιαυτο ήταν ενα λάθος της στιγμής

Hawk_Greco
Αλήθεια έτσι ένιωσες?

Vasiliki_an
Ναι εσύ νιώθεις αλλιώς

Hawk_Greco
Τι λες να μιλήσουμε όταν έρθω το βράδυ στο σπίτι

ο κολλητός του ξαδέρφου μουWhere stories live. Discover now