κεφάλαιο 6

423 11 1
                                    

Το επόμενο πρωί όταν ξυπνήσα είδα τον Νίκο να είναι δίπλα μου και να με κοιτάει. Όταν τον είδα χαμογέλασα και τον φίλησα αυτός έκανε το ίδιο και με πήρε αγκαλιά.
Β:πόση ώρα εισαι εδώ και με κοιτάς που κοιμάμαι
Λέω και ξαπλώνω στο στερνό του και εκείνος μου χαϊδευει τα μαλλιά.
Ν:οχι πολυ ώρα
Β:γιατί δεν με ξυπνήσες καλέ?
Ν:δεν μπορουσα να το κάνω κοιμόσουν τόσο γλυκά
Λέει και εγώ παω μπροστά από το προσώπω του και τον φιλάω όταν ξαφνικά μπαίνει ένας Αλέξης μέσα στο δωμάτιο. Όταν μπήκε και μας είδε είπε ένα συγνώμη και βγήκε από το δωμάτιο.
Ν:ο αδερφός σου?
Β:ναι αλλά αφου Ξαφνιαστηκε που σε είδε ποιος σου άνοιξε?
Λέω και ξανά ξαπλώνω στο στερνό του
Ν:ο πατερας σου μου άνοιξε πολυ καλός άνθρωπος
Λέει και εγώ πετάγομαι και λέω ότι τι θα είπε στον πατερα μου ότι είναι.
Β:Νίκο σε ρώτησε γιατί με θες?
Λέω και σηκώνετε και αυτός από το κρεβάτι.
Ν:ναι με ρώτησε και του είπα ότι είμαι το αγόρι σου εσύ γιατί κάνεις έτσι?
Β:γιατί του είχα πει ότι θα μείνω μακριά σου γι'αυτό θα νομίζει ότι του είπα ψέματα
Λέω και εκείνος γελάει και έρχεται για να με αγκαλιάσει.
Ν:δεν νομίζω να νόμιζει κάτι τέτοιο γιατί ήταν χαρούμενος όταν του είπα ότι είμαι το αγόρι σου
Λέει και με φιλάει και εγώ τον περνώ αγκαλιά.
Β:μάλλον δεν θα έχει πρόβλημα
Ν:ναι μάλλον λοιπόν ο πελοπιδας και οι υπόλοιποι είναι στην παραλία δεν παμε και εμείς εκεί?
Λέει και με βγάζει από την αγκαλιά του
Β:ναι φυσικά θα με περιμένεις κάτω για να αλλάξω?
Ν:ναι φυσικά θα σε περιμένω κάτω
Λέει και μου δίνει ένα φιλί και βγαίνει από το δωμάτιο. Όταν βγήκε πηγα στην ντουλάπα μου για να βρώ τι θα βάλω βρήκα αυτά⬇

 Όταν βγήκε πηγα στην ντουλάπα μου για να βρώ τι θα βάλω βρήκα αυτά⬇

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Και από πάνω έβαλα αυτά ⬇

Όταν ντύθηκα και πηγα να φύγω από το δωμάτιο μπήκε μέσα ο Αλέξης

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Όταν ντύθηκα και πηγα να φύγω από το δωμάτιο μπήκε μέσα ο Αλέξης. Όταν μπήκε μέσα ήρθε κοντά μου και άρχισε να μιλάει.
Αλ:πες μου ότι έγινε αυτό που περίμενα
Λέει Χαρουμενα ενώ με πηγαίνει περα δώθε.
Β:ναι τα έχουμε επίσης ζαλίστηκα σταμάτα
Αλ:ναι συγνώμη
Λέει και με αφήνει και εγώ προσπαθω να ισορροπήσω. Όταν Ισοροπισα αποφάσισα να μιλήσω.
Β:είχες δίκιο φαίνεται διαφορετικός
Λέω και περνώ την τσάντα με το αντηλιακό και της πετσέτες.
Αλ:στο είπα δώστου μια ευκαιρία
Λέει και άκουω το κινητό μου να βουίζει. Το πηρα στα χέρια μου και ήταν ένα τραγούδι από τον light. Το τραγούδι ήταν το hapier απο τον ed Sheeran.
Αλ:ποιος ήταν?
Λέει και εγώ βγαίνω από της σκέψης μου.
Β:Η Έλενα μου έστειλε ένα τραγούδι που της είπα
Φυσικά και του είπα ότι ήταν η Έλενα αν μάθει ότι ήταν ο light δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει. Σκεπτόμενη αυτό πηγα κάτω στο σαλόνι και είδα τον Νίκο να με περιμένει. Όταν με είδε ήρθε κοντά μου και με ρώτησε αν είναι όλα καλά. Τι να του έλεγα ότι μου έστειλε ένα τραγούδι ο πρωην μου θα γίνει χαμός. Του απάντησα ότι όλα ήταν καλά και φύγαμε για την θάλασσα. Στην διαδρομή δεν μιλήσαμε και πολυ ντρεπόμουν και αναρωτιόμουν γιατί μου έστειλε το τραγούδι. Φτάσαμε και δεν το κατάλαβα. Όταν κατέβηκα από το αυτοκίνητο αποφάσισα να παρω μια βαθιά ανάσα και να ξεχάσω το ότι ο πρωην μου μου έστειλε ένα τραγούδι. Και έτσι έκανα όταν πηγαμε κοντά στα παιδια μας κοιτούσαν με ένα στραβό χαμογελο. Όταν το είδα κοκκίνισα και τον λόγω τον είχε ο Νίκος.
Ν:Ναι ρε παιδια τα έχουμε problem?
Λεει και όλοι μας χειροκροτούν και ο Νίκος με περνει και με φιλάει μπροστά σε όλους. Μετά από λίγο μου είπε η Έλενα να κάνω ηλιοθεραπεία μαζί τής. Εγώ δέχτηκα και έβγαλα το σορτσάκι και την μπλουζα μου και ο Νίκος ήρθε δίπλα μου.
Ν:πολυ σέξυ μαγιό έβαλες
Λέει και μου αγκαλιάζει την μέση και ακουγεται ένας από τους φίλους του Νίκου.
Sap:παιδια αν ενοχλούμε πειτε το και θα φύγουμε
Λέει και οι υπόλοιποι γελάνε και εγώ Φέυγω απο την αγκαλιά του Νίκου και παω δίπλα στην Έλενα για ηλιοθεραπεία. Όταν πηγα δίπλα της άκουσα τον ήχο τον μυνηματων μου.
Ελ:μην τους δίνεις σημασία για πλακα λένε κάτι τέτοια
Β:ναι το κατάλαβα
Λέω και κοιτάω ποιος ήταν στο μυνημα μου είχε στειλει μυνήμα ο Αλέξης.

Αλέξης
Μικρή ο light ηταν το πρωι έτσι?

Όταν είδα τι μου έγραφε Σαστισα δεν ήξερα αν πρεπει να του πω ότι ήταν κάποιος άλλος ή όχι. Αποφάσισα να του πω την αλήθεια.

Βασιλική
Ναι ο light ηταν αλλα εσυ απο που το έμαθες?

Αλέξης
Να μην άφηνες ανοιχτό τον υπολογιστή σου

Βασιλική
Άνοιξες τον υπολογιστή μου?

Στέλνω το μυνήμα και συνεχίζω την ηλιοθεραπεία μου. Μετά από 2 με 3 ώρες ο Νίκος με πηγε σπιτι και εγώ όταν μπήκα μέσα πηγα στο δωμάτιο μου. Όταν μπήκα μέσα είδα τον Αλέξη στο γραφείο μου να με περιμένει. Όταν με είδε σηκώθηκε και ήρθε δίπλα μου.
Αλ:γιατί βασιλική
Λέει και εγώ είμαι ένα βήμα πριν κλάψω .
Β:Αλέξη αληθεια δεν έχω ιδέα
Λέω με δάκρυα στα μάτια και εκείνος με πέρνει αγκαλιά.
Αλ:ελα βρε συμβαίνουν και στης καλυτερες οικογένειες
Λεει και μου σκουπιζει τα μάτια με τους Αντιχηρες του. Μετά έφυγε από το δωμάτιο και εγώ πηγα για υπνο
_________________________________________
Χίλια συγγνώμη για την καθυστέρηση 😊

Αυτά από εμένα τα λέμε στο επόμενο

ο κολλητός του ξαδέρφου μουحيث تعيش القصص. اكتشف الآن