Μεριά Νίκου
Από χτες το βράδυ προσπαθώ να Επικηνωνίσω με την βασιλική για να μου εξηγήσει. Όταν κάποια στιγμή ενώ είχα απογοητευτεί το σηκωσε και εγώ γουρλονο τα μάτια μου και αφήνω κάτω τον καφέ μου.
Ν:μωρό μου?
Λέω με χαμόγελο και το βάζω ανοιχτή ακρόαση για να ακουει και ο Χρήστος.
Αλ:λάθος όνομα για ξανά προσπάθησε
Λέει και εγώ Κοκαλωνο και βλέπω τον Χρήστο να με κοιτάει.
Ν:Αλέξη που είναι η βασιλική?
Λέω θυμωμένος και βλέπω τον Χρήστο να έρχεται δίπλα μου.
Αλ:δεν θέλει να σου μιλήσει και έβαλε εμένα ξέρεις παντρεύεται και ο αρραβωνιαστικός της είναι ζηλιάρης
Λέει και εγώ αρχίζω να κλαίω και να μου φευγει το χαμόγελο.
Ν:αποκλείεται δεν θα το έκανε ποτε αυτό η βασιλική την ξέρω καλα
Λέω και ήρεμο για λίγο μέχρι που άκουω τον Αλέξη να γελάει.
Αλ:εισαι έξυπνος εσύ λοιπόν την βασιλική ξέχνα την μην με κάνεις να φτάσω στα άκρα
Λέει και εγώ θυμώνω και βαράω το τραπέζι.
Ν:δεν πρόκειτε την αγαπάω και με αγαπάει πάρτο χαμπάρι
Λέω και του το κλείνω και παω στο σπίτι του Γιάννη.
Μεριά βασιλικής
Ήταν πρωι όταν μπήκε ο αδερφός μου μέσα μαζι με την μητέρα μου. Κάθησαν στο κρεβάτι και με κοίταξαν.
Αλ:βασιλική τι γνώμη έχεις για τον Δημήτρη?
Με ρωτάει και με κοιτάει επίμονα σαν να περιμένει να πω κάτι καλό γι'αυτόν.
Β:δεν μου αρέσει εγώ θέλω τον Νίκο
Λέω και τον κοιτάω και τον βλέπω να σφίγγει τα χέρια του.
Αλ:τον Νίκο ξέχνα τον σε 2 βδομάδες παντρεύεσαι τον Δημήτρη
Λέει και φευγει μαζί με την μαμά και εγώ συντετριμμένη πέφτω στο πάτωμα και κλαίω.
Μεριά Νίκου
Είχα φτάσει στο σπίτι του Γιάννη και χτυπησα το κουδούνι. Όταν μου άνοιξε φάνηκε σαν να μην περίμενε να έρθω.
Ν:να περάσω?
Λέω για να σπάσω τον πάγο μεταξύ μας και αυτός κάνει στην άκρη και μου Γνέφει καταφατικά.
Ν:η βασιλική παντρεύεται
Λεω και τον βλέπω να Κοκαλονη και να με κοιτάει.
Γ:αποκλείεται ο Αλέξης να έφτασε τόσο πολυ μακριά
Λέει και κάθετε στον καναπέ και δίπλα του κάθομαι και εγώ.
Ν:κι όμως σήμερα μου το είπε
Λέω και σφίγγομαι για να μην κλάψω και τον βλέπω να με κοιτάει.
Γ:και τι κάνουμε τώρα?
Λέει και κοιτάει μια εμένα και μια τον Χρήστο και εμένα μου έρχεται μια ιδέα.
Ν:αμα μάθουμε ποιον παντρεύεται θα μπορέσω να κάνω κάτι
Λέω και Συναρπαζονται και οι 2 με την ιδέα μου.
Γ:καλη ιδέα αλλά από ποιον?
Λέει και κοιταζομαστε και κουνάμε καταφατικά το κεφάλι μας.
Μεριά Πελοπίδα
Είχα βγεί για να παω να τηλεφωνήσω στον Αλέξη όταν είδα μπροστά μου τον Νίκο τον Χρήστο και τον Γιάννη. Σαστησα αλλά συνέχισα να περπαταω μέχρι που με πηραν σαν τσουβάλι και με πήγαν στο σπίτι μου. Όταν μπήκαμε μέσα με έδεσαν και με έβαλαν στον καναπέ και ο Νίκος έκατσε μπροστά μου.
Π:αμα ειναι για την εξαφάνιση της βασιλικής δεν ξέρω τιποτα
Λέω και κοιτάω τον Νίκο και εκείνος αγριεύει και παει να με χτυπήσει και βλέπω να του κρατάει το χέρι ο Γιάννης.
Γ:δεν έχει νόημα ηρέμησε
Λέει ο Γιάννης και εγώ κοιτάω τον Νίκο να χαλαρώνει.
Ν:πες μου ποιον παντρεύεται η βασιλική?
Λέει ο Νίκος και εγώ τον κοιτάω και γελάω και εκείνος σφίγγει της γροθιές του.
Π:μπράβο δεν τα παρατάς ε?
Λέω και εκείνος γελάει και έρχεται από πανω μου.
Ν:τι πίστευες οτι θα τα παρακουσα στον άνθρωπο που αγαπάω
Λέει ο Νίκος σχεδόν κλαίγοντας και εγώ κοιτάω τον Χρήστο και εκείνος γυρνάει από την άλλη.
Π:δεν ξέρω αληθεια μόνο στο να την μεταφέρουμε βοήθησα
Λέω και βλέπω τον Νίκο να χάνει της ελπίδες του και αποφασίζω να του πω για το τηλεφώνημα που είχα ακουσει.
Π:μην Απελπιζεσαι υπάρχει ένα τηλεφώνημα το έχω καταγράψει στο κινητό μου.
Μεριά Νίκου
Όταν το άκουσα ελπιζα ξανά το τηλεφώνημα έλεγε για μια εκκλησία την οποία κλείσανε για την επόμενη εβδομάδα.
Ν:Γιάννη ξεδεσαι τον θα μας βοηθήσει
Λέω και ο Γιάννης με κοιτάει έκπληκτος
Γ:σίγουρα???
Λέει και εγώ τον κοιτάω και χαμογελάω και με κοιτάει επίμονα ο Χρήστος.
Ν:το υπόσχομαι εδώ μπροστά σας ότι θα τήν παρω από εκεί
_________________________________________
Γεια σας τι κάνετε?
Λέτε ο Νίκος να κρατήσει την υπόσχεση του?
Αυτά από εμένα τα λέμε στο επόμενο 😘
YOU ARE READING
ο κολλητός του ξαδέρφου μου
Fanfictionhawk και βασιλική 2 άνθρωποι που δεν γνωρίζονται αλλά όταν η βασιλική παει Θεσσαλονίκη θα γνωριστούν και ποιος ξέρει πως θα καταλήξουν •hawk fanfiction