Λίγες μέρες μετά είχε αρχίσει να φουσκώνει η κοιλιά μου και ο Νίκος έκανε σαν τρελός που θα κάναμε παιδι. Ήταν μεσημέρι και χτυπήσε η πόρτα εγώ Ειμουν μόνη μου ο Νίκος είχε παει για ηχογράφηση. Πήγα να ανοίξω την πόρτα και ήταν ο αδερφός μου. Όταν τον είδα σαστισα και εκείνος με πηρε αγκαλιά.
Αλ:συγνώμη συγνώμη για όλα φέρθηκα άσχημα το ξέρω
Λέει και βγαίνει από την αγκαλιά μου και εγώ σκουπίζω τα δάκρυα μου και παμε στο σαλόνι και καθόμαστε στον καναπέ. Όταν καθίσαμε στον καναπέ ήρθε κοντά μου και μου έπιασε το χέρι.
Αλ:είναι αλήθεια αυτό που μου είπε ο πεπε θα αποκτήσω ανηψάκι
Λέει και μου χαϊδευει την κοιλιά μου και χαμογελάει.
Β:ναι αληθεια ειναι το είπες στον μπαμπά?
Λέω και τον βλέπω να γελάει και να κλαίει ταυτόχρονα.
Αλ:οχι δεν το είπα ακόμα
Λέει και φιλάει στο μάγουλο και με πέρνει αγκαλιά.
Β:μην του το πεις ακόμα θα το μάθει άυριο που θα έρθει για φαγητό με τους γονείς του Νίκου
Λέω και άκουω κλειδιά στην πορτα και καταλαβαίνω ότι ήρθε ο Νίκος.
Μεριά Νίκου
Όταν μπήκα μέσα στο σπίτι είδα τον Αλέξη και την βασιλική στο σαλόνι και σαστισα. Όταν με είδαν με χαιρέτισαν και η βασιλική ήρθε για να με φιλήσει.
Ν:βασιλική έρχεσαι λίγο στην κουζίνα που σε θέλω κάτι
Λέω ενώ κοιτάζω τον Αλέξη και η βασιλική μου γνέφει θετικά και παμε στην κουζίνα. Όταν μπήκαμε μεσα εγώ στηρίχτηκα στον πάγκο της κουζινας και η βασιλική ήρθε μπροστά μου.
Ν:τι θέλει αυτός εδώ?
Λέω και την κοιτάω θυμωμένα και εκείνη βλέπει αν ακούει
Β:ποιό σιγά θα μας ακουσει και εγώ δεν το περίμενα αλλά φαίνεται να έχει μετανιώσει χάρηκε που θα κάνουμε παιδί
Λεει και πιάνει την κοιλιά της και χαμογελάει και εγώ έβαλα νερό.
Ν:και εσύ το πιστεύεις? Να σου θυμήσω σε απήγαγε και πηγε να σε παντρέψει
Λέω και την κοιτάω και αυτή ερχεται δίπλα μου.
Β:τα θυμάμαι αυτά δεν τα ξέχασα αλλά είναι αδερφός μου μπορεί όντως να μετάνιωσε
Λέει και με φιλάει και μπαίνει μέσα ο Αλέξης.
Αλ:συγνώμη δεν ήθελα να διακόψω βασιλική εγώ Φέυγω εσύ θα έρθεις μετά?
Λέει και εγώ τον στραβοκοιτάω και αυτός στηρίζεται στην πορτα της κουζινας.
Β:εγώ έχω μετακομίσει τώρα εδώ δεν στο είπε ο μπαμπάς
Λέει η βασιλική και τον κοιτάει και εγώ κοιτάω άλλου.
Αλ:οχι οπότε Φέυγω καλό απογευμα
Λέει και φευγει και εγώ κοιτάω την βασιλική η οποία βάζει φαγητό και για τους 2 μας.
Ν:πιστεύεις ότι άλλαξε όντως
Την ρωτάω κοιτώντας την και την περνω αγκαλιά απο πισω.
Β:ναι έτσι φαινεται ας του δώσουμε μια ευκαιρία
Λέει και εγώ γνέφω θετικά και παω να αλλάξω.
Μεριά Βασιλικής
Όταν ο Νίκος πηγε να αλλάξει πηγα τα πιατα στο σαλόνι και είδα ένα χαρτί και κάποια λεφτά. Τα πήρα στα χέρια και κοίταξα το χαρτί τι έγραφε ήταν από τον Αλέξη.Άκουσα τι λέγατε με τον Νίκο το ξέρω φέρθηκα πολυ άσχημα. αληθεια έχω μετανιώσει το ξέρω θα του παρει καιρό να με συμπαθησει. Τα λεφτά που σου άφησα είναι για να παρετε κάτι στο παιδι.
Μόλις το διάβασα ένα δάκρυ κύλισε από τα μάτια μου. Είναι από της ορμόνες μου. Χωρίς να το καταλάβω ήρθε ο Νίκος πισω μου.
Β:μετά μου λες οτι δεν μετάνιωσε
Λέω και του δείχνω το χαρτί και εκείνος καθεται στον καναπε και το διαβάζει.
Ν:οκ μπορεί να έκανα λάθος τι να πω
Λέει και μου δίνει το χαρτί και εγώ το αφήνω στην κουζίνα και καθόμαστε να φάμε. Μετά από κανα μισάωρο αφού φάγαμε για πρώτη φορά σιωπηλά πηγαμε για υπνο.
_________________________________________
Αυτό ήταν το κεφάλαιο ελπίζω να σας αρέσει.
Λέτε όντως να μετάνιωσε ο Αλέξης γιαυτα που έκανε?
Επίσης έφτιαξα μια καινούρια ιστορία παλι fanction αλλα με τον toquel πηγαίντε να την δείτε μπορεί να σας αρέσει.
YOU ARE READING
ο κολλητός του ξαδέρφου μου
Fanfictionhawk και βασιλική 2 άνθρωποι που δεν γνωρίζονται αλλά όταν η βασιλική παει Θεσσαλονίκη θα γνωριστούν και ποιος ξέρει πως θα καταλήξουν •hawk fanfiction