Μεριά Νίκου
Ήταν πρωι χτες το βράδυ δεν κοιμήθηκα καθολου στο μυαλό μου ηταν εικόνα της βασιλικής και του light να φιλιουνται. Αυτή η εικόνα με έκανε να πιώ και να βάλω τον Χρήστο να παει να την ρωτήσει αν θελει να με δει. Ξαφνικά άκουσα κλειδιά στην πορτα και κατάλαβα ότι ήταν ο Χρήστος. Πήγα τρέχοντας στην πορτα και τον έβαλα μέσα στο σπίτι.
Ν:τι έγινε τι σου είπε?
Λέω και τον βλέπω να αφήνει κάτι φακέλους στο τραπέζι και να με κοιτάει.
Χ:δεν θέλει να σε δει καθολου
Λέει και μου φευγει το χαμόγελο γιατί πίστευα ότι θα ήθελε να με ακουσει. Όταν το άκουσα πηγα να κάτσω στον καναπέ και έβαλα τα χέρια μου στο κεφάλι μου. Μετά από κάτι λεπτά σκέφτηκα να παω και ας μην θέλει να με δει. Έτσι είπα στον Χρήστο να παρει τον πεπε τηλέφωνο για νά δούμε που είναι. Μέχρι να τον πείσω πηρε πολυ ώρα αλλά τον έπεισα.
Μεριά βασιλικής
Ήταν μεσημέρι και δεν ήταν κάνεις μαζί μου επιτέλους έμεινα λιγο μόνη μου. Έβλεπα τηλεόραση και έτρωγα κάτι μπισκότα. Μετά από κάτι δευτερόλεπτα χτυπήσε η πορτα.
Μεριά Νίκου
Ήρθα στο νοσοκομείο και πηγα γρήγορα στο δωμάτιο της. Όταν έφτασα Σαστισα αλλά χτυπησα και μπήκα μέσα.
Μεριά βασιλικής
Όταν μπήκε μέσα ο Νίκος εγώ Σαστισα δεν το περιμενα να ερθει. Ήρθε ποιο κοντά μου και άφησε κάτι λουλούδια διπλα μου. Θυμοταν ποια ειναι τα αγαπημένα μου λουλούδια. Χωρίς να το καταλάβω είχε κάτσει στην καρέκλα και μου κράταγε το χέρι. Όταν τον κοίταξα με κοίταξε και αυτός μου χαμογέλασε. Εγώ ασυναίσθητα τράβηξα το χέρι μου και τραβηχτηκα από δίπλα του.
Μεριά Νίκου
Όταν τράβηξε το χέρι της κατάλαβα ότι δεν της άρεσε η παρουσία μου. Καθάρισα τον λαιμό μου και αποφάσισα να της μιλήσω μέχρι που με ρώτησε κάτι.
Μεριά βασιλικής
Τον είδα να καθαρίζει τον λαιμό του και αποφάσισα να τον ρωτήσω κάτι.
Β:γιατί ήρθες?
Λέω και τον βλέπω να με κοιτάει και να μου χαμογελάει.
Ν:ηρθα για να σου εξηγήσω
Λέει και περνώ το χέρι μου και τον κοιτάω.
Β:δεν θέλω να μου εξηγήσεις
Λέω και παω να του ρίξω χαστουκι και εκείνος πιανει το χέρι μου λίγο πριν τον χτυπήσω.
Ν:αυτή την φορά θα με ακουσεις
Λέει και μου αφήνει το χέρι και εγώ τον αγριοκοίταζω.
Β:καλά
Λέω και εκείνος μου χαμογελάει και μου πιάνει τα χέρια.
Ν:βασιλική ναι μπορεί να έπαιξα στοίχημα αλλά σε αγάπησα αληθινά
Λέει και παω να μιλήσω και με σταματάει ώστε να μιλήσει εκείνος.
Ν:αν δεν σε είχα ερωτευτεί δεν θα κάναμε έρωτα και δεν θα σου γνώριζα τον γιό μου.
Λέει και εγώ σκέφτομαι αυτά που μου λέει και καταλαβαίνω ότι μάλλον εχει δίκιο.
Β:αλήθεια μου λες?
Λέω και βλέπω το πρόσωπο του Νίκου να φωτίζεται.
Ν:ναι αλήθεια σου λέω
Λέει και πριν τελειώσει εγώ τον είχα παει μια σφιχτή αγκαλιά.
Ν:και εμένα μου έλειψες
Λέει και εγώ σηκώνω το κεφάλι μου και του χαμογελάω. Ξαφνικά μπήκε μέσα ο Πελοπιδας. Ο πελοπιδας όταν είδε τον Νίκο έτρεξε για να του ορμησει. Εγώ σε δευτερόλεπτα μπήκα μπροστά του.
Β:μην ανησυχείς είναι αθώος με αγάπησε αληθινά
Λέω και τον βλέπω να τον κοιτάει και να κοιτάει και εμένα.
Π:σίγουρα?
Λέει και εγώ του κρατάω τα χέρια και τον κοιτάω στα μάτια.
Β:ναι σίγουρα
Μετά από 1 ώρα αφου συζητάγαμε ο Νίκος έφυγε αλλά πριν μου εδωσε ένα φιλί.
Μεριά Νίκου
Επιτέλους με πίστεψε είμαι πολυ χαρούμενος. Όταν πηγα σπιτι μπήκα με ενα χαμογελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο μου. Μετά από 1 ώρα που μιλάγαμε με την βασιλική με πηρε ο υπνος στον καναπέ.
_________________________________________
Αυτό ήταν το κεφάλαιο ελπίζω να σας άρεσε.
Τα ξανά έφτιαξαν τουλάχιστον δεν πηγαν στον βρόντο οι κόποι του Νίκου 😊
YOU ARE READING
ο κολλητός του ξαδέρφου μου
Fanfictionhawk και βασιλική 2 άνθρωποι που δεν γνωρίζονται αλλά όταν η βασιλική παει Θεσσαλονίκη θα γνωριστούν και ποιος ξέρει πως θα καταλήξουν •hawk fanfiction