κεφάλαιο 23

281 8 1
                                    

Είχε έρθει η ώρα να πουμε σε όλους ότι είμαι έγκυος. Ειμουν πολυ αγχωμένη και φαινόταν πολυ. Από το πρωι έκανα ετοιμασίες θα γνώριζα πρώτη φορά τους γονείς του Νίκου. Ο Νίκος ήταν και αυτός αγχωμένος λιγότερο από εμένα βέβαια αλλά ήταν. Φοβόμουν οτι δεν θα άρεσα στους γονείς του αν και ο Νίκος μου είπε ότι θα με λατρέψουν. Αφού έφτιαξα φαγητό έμενε μόνο η σαλάτα και το γλυκό. Ο Νίκος είχε φυγει δεν ξέρω που είχε παει με είχε αφήσει με τον Αλέξη. Όπως έφτιαχνα το γλυκό ήρθε δίπλα μου και με κοιταζε.
Β:θα μιλήσεις ή θα με κοιτάζεις
Λέω και γελάω και εκείνος μου πετάει μια πετσέτα
Αλ:κανονικά δεν θα έπρεπε να φτιάχνεις φαγητά στην κατάσταση σου
Λέει και περνει από τα χέρια μου την κουτάλα.
Β:δεν απαγορεύεται οπότε μπορώ και επίσης δεν σημαίνει ότι επειδή είμαι έγκυος οτι δεν θα Μαγειρεύω
Λέω και του περνώ την κουτάλα και την βάζω πίσω στο Μπολ.
Αλ:θυμάσαι που παντα όταν έφτιαχνε γλυκό ο μπαμπάς του περνάμε την κουτάλα και τρώγαμε το μίγμα?
Λέει και εγώ γελάω με αυτήν την ανάμνηση και εκείνος ήρθε δίπλα μου.
Β:ναι είχαμε τα καλύτερα παιδικά χρόνια αν εξαιρέσεις την μαμά
Λέω και βάζω το μίγμα σε ένα ταψί και το βάζω στο φουρνο. Όταν το έβαλα στο φουρνο είδα τον Αλέξη να γλείφει την κουτάλα και πηγα κοντά του και του το πηρα από τα χέρια.
Β:μην είσαι παρτάκιας υπάρχουν και άλλοι εδώ.
Λέω και αρχίζω να γλείφω και εγώ την κουτάλα.
Μεριά Νίκου
Είχαμε παει σε ένα κοσμηματοπωλείο με τον Χρήστο είχα παρει μια απόφαση θα έκανα πρόταση γάμου στην βασιλική. Πήγαμε και κοιτάζαμε διαφορά μονόπετρα αλλά ένα μου τράβηξε την προσοχή. Ήταν χρυσό με ένα μεγάλο διαμάντι στην μέση ήταν πολυ ακριβό αλλά το αγόρασα. Όταν βγήκαμε με τον Χρήστο άρχισε να μου λέει πως θα είναι να είσαι παντρεμένος εγώ δεν τον άκουγα φανταζόμουν την βασιλική νυφη. Όταν κατάλαβε ότι δεν άκουγα με σκουντηξε.
Χ:ρε με ακους?
Λέει και εγώ γελάω και εκείνος με Φασκελωνει.
Ν:συγνώμη σκεφτόμουν την βασιλική
Λέω και εκείνος μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο και μπαίνω και εγώ και παμε προς το αεροδρόμιο για να πάρουμε τους γονείς μου.
Μεριά βασιλικής
Ήταν απόγευμα όταν άκουσα κλειδιά στην πόρτα ήταν ο Νίκος με τους γονείς του. Όταν με είδαν έμειναν και οι 2 με ανοιχτό το στόμα.
Μν:γιέ μου είναι περισότερο όμορφη από ότι μου έλεγες Ευδοκία χάρηκα
Λέει κοιτάζοντας τον Νίκο και μου δίνει το χέρι τής για χειραψία και εγώ της δίνω το δικό μου.
Β:βασιλική και εγώ χάρηκα κυρία Ευδοκία
Λέω και εκείνη μου χαμογελάει και μπαίνει μέσα ο πατέρας του με τα πραγματα τους.
Μπν:αυτή ειναι αυτη που τα έχει μαζί σου γιε μου?
Λέει και με κοιτάει και κατάλαβα ότι δεν με συμπαθησε αλλά ήρθε και με αγκάλιασε.
Μπν:μην Ασπριζεις πλακα κάνω πάντα με την γυναίκα μου θέλαμε κορίτσι άλλο που τελικά κάναμε αγόρι θα είναι σαν να έχουμε κόρη τώρα
Λέει και με αγκαλιάζει παλι και είδα τον Νίκο να τον πέρνει από πανω μου και εγώ πηγα στην κουζίνα. Όταν μπήκα στην κουζίνα στηρίχθηκα στον μπαγκο και έπιασα την κοιλιά μου. Όταν σταμάτησα να χαϊδεύω την κοιλιά είδα το φαγητό και ήρθε και η μαμά του Νίκου.
Ευ:τι φτιάχνεις?
Με ρώτησε και άνοιξε την κατσαρόλα και μυρισε το φαγητό.
Β:θέλετε να δοκιμάσετε?
Την ρωτάω έχοντας βγάλει ένα πιρούνι
Ευ:ναι αμε
Λέει και εγώ έχω βγάλει πιατέλα για να βάλω το κρέας και τον πουρέ. Όταν τα δοκίμασε έμεινε με το στόμα ανοιχτό εγώ την άφησα στην κουζίνα και πηγα να ντυθώ.
Έβαλα αυτά ⬇

Όταν ντυθηκα ήρθαν και οι υπόλοιποι και κάθησαν στο τραπέζι το είχε στρώσει η μητέρα του Νίκου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Όταν ντυθηκα ήρθαν και οι υπόλοιποι και κάθησαν στο τραπέζι το είχε στρώσει η μητέρα του Νίκου. Όταν πηγα και εγώ είχα αγχωθεί. Αρχίσαμε να τρώμε και σηκωθήκαμε εγώ και ο Νίκος και όλοι μας κοίταζαν.
Β:λοιπόν ο Νίκος και εγώ θέλουμε να σας πουμε κατι περιμένω το παιδι του Νίκου
Λέω και ο Νίκος πιανει την κοιλιά μου και τους βλέπω όλους να χαίρονται και να έρχονται να με αγκαλιάσουν.
Μεριά Νίκου
Ειμουν έτοιμος αφού είχαμε πει ότι είναι έγκυος η βασιλική να της κάνω πρόταση. Πήγα ξαφνικά μπροστά της και έπαιξε το τραγούδι μας το perfect. Γονάτισα και εκείνη έμεινε να με κοιτάζει έβγαλα το κουτάκι το άνοιξα και την ρώτησα αν ήθελε να γίνει γυναίκα μου.
Μεριά βασιλικής
Είδα τον Νίκο να γονατιζει μπροστά μου και έβγαλε ενα κουτάκι και το άνοιξε και με ρώτησε αυτό που δεν περιμενα.
Ν:βασιλική θέλεις να γίνεις γυναίκα μου?
Εγώ είχα μείνει να τον κοιτάω και όλοι είχαν συγκινηθεί και εγώ σκέφτηκα το τι περασαμε εγώ και Νίκος.
Β:ναι θέλω
Λέω και ο Νίκος μου βάζει το δαχτυλίδι και με περνει αγκαλιά. Αφού μετά από μια ώρα είχαν φυγει όλοι πηγαμε με τον Νίκο να ξαπλώσουμε.
Ν:θέλεις να κάνουμε κανονικό γάμο ή πολιτικό και μετά γάμο και βάφτιση μαζί?
Λέει και εγώ ξαπλώνω κάτω από τα σκεπάσματα και παω στην αγκαλιά του.
Β:το δευτερο καλητερα
Λέω και με πέρνει ο υπνος επειδή ειμουν κουρασμένη.
_________________________________________
Γεια σας τι κάνετε πως εισαστε?
Συγνώμη παλι για την καθυστέρηση αλλά το κινητό μου κάτι έχει και κλείνει συνεχεια και ψαχνω να παρω καινούργιο.
Και πρόταση γάμου έβαλα τι άλλο θέλετε δηλαδή εντάξει οδευουμε προς το τέλος νομίζω.
Αυτά από εμένα τα λέμε στο επόμενο

ο κολλητός του ξαδέρφου μουWhere stories live. Discover now