Το επόμενο πρωι σηκώθηκα παλι για εμετό. Αυτή την φορά όμως Ζαλιζομουν αφού έκανα εμετό Λοιποθημησα για κάποιον λόγο που δεν τον ήξερα.
Μεριά Νίκου
Όταν ξυπνησα δεν βρήκα την βασιλική φώναξα μια φορά για να δω που είναι αλλά τιποτα. Έτσι σηκώθηκα έβαλα μια βερμούδα και έψαξα το μπάνιο και εκεί την είδα πεσμένη. Όταν την είδα κατευθείαν πηγα κοντά τής.
Ν:βασιλική άνοιξε τα μάτια σου σε παρακαλώ
Λέω και πιάνω γρήγορα το τηλέφωνο και περνώ το ΕΚΑΒ. Όταν τελειώσα με την κλήση ήρθαν αμέσως και την πήραν.εγω μόλις έφτασα στο νοσοκομείο πηρα τηλέφωνο τον Χρήστο να έρθει. Εκείνος ευτυχώς ήρθε αμέσως αυτό το παιδι παντα ερχεται πρώτος αν έχω κάτι.
Χ:τι έγινε τι έπαθε?
Λέει και εγώ σηκώνομαι και κάνω βόλτες έξω από το δωμάτιο της βασιλικής.
Ν:λυποθιμησε αλλά εδώ και κάτι μέρες κάνει εμετούς και δεν είναι καλά
Λέω και κοιτάω την πορτα του δωματίου της και είμαι έτοιμος να κλάψω.
Χ:μάλλον της έκανε κάτι ο αδερφός της
Λέει και με κοιτάει και εγώ τότε σκεφτομαι μήπως είναι έγκυος. Αν είναι ελπίζω να το κρατήσει και να το μεγαλωσουμε μαζί. Εκείνη την ώρα βγήκε και ο γιατρός από το δωμάτιο τής.
Ν:λοιπόν γιατρέ?
Λέω και πάω γρήγορα κοντά στον γιατρο αχ ας είναι έγκυος θέλω να κάνουμε ένα μωράκι.
Γ:είναι μια χαρά δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας τα έχουν αυτά οι πρωτη μήνες της εγκυμοσύνης
Με το που το άκουσα αυτό ήταν ότι καλητερο θα κάνουμε παιδι χαιρόμουν γιαυτο. Πήγα να μπω στο δωμάτιο της αλλά με σταμάτησε ο γιατρός.
Γ:να ξέρεις δεν έχει ξυπνήσει ακόμα
Λέει και εγώ με ένα χαμόγελο παω μέσα στο δωμάτιο και κάθομαι σε μια καρέκλα που ήταν δίπλα της.
Μεριά βασιλικής
Όταν ξυπνησα δεν ήμουν στο δωμάτιο μου ήμουν σε ένα άσπρο δωμάτιο γεμάτη στα Σολινακια. Όταν γυρισα το κεφάλι μου είδα τον Νίκο και χαμογέλασα.
Ν:στο νοσοκομείο εισαι το ήξερες?
Λέει και εγώ Παραξενεύομαι γιατί δεν καταλαβαίνω γιατί μιλάει.
Β:σου είπε ο γιατρός γιατί λυποθιμησα?
Λέω και τον βλέπω να μου κρατάει το χέρι και με το άλλο του χέρι να χαϊδευει την κοιλιά μου. Αποκλείεται να είμαι έγκυος πως?
Ν:μωρό μου θα κάνουμε μπεμπέ
Λέει χαμογελαστός και εγώ τα χάνω λιγο γιατί δεν ήταν Προγραματησμενο εγώ τώρα τι θα κάνω με την σχολή.
Ν:τι δεν χαίρεσαι?
Λέει και εγώ τον κοιτάω και του κατεβάζω το χέρι από την κοιλιά μου.
Β:ρε Νίκο δεν το ειχαμε Προγραματισει τι θα κάνω με την σχολή ποιος θα κρατάει το μωρό? Δεν ξέρω αν ειμαι ακομα έτοιμη για παιδί
Λέω και τον βλέπω να κοιτάει το κενό και να πηγαίνει έξω χωρίς να πει κουβέντα.
Μεριά Νίκου
Πήγα έξω δεν περιμενα να μου πει αυτό που μου είπε η βασιλική. Όταν βγήκα κατευθείαν μπήκε ο γιατρός. Πήγα στον Χρήστο έτοιμος να κλάψω παλι.
Χ:τι έγινε δεν θέλει να το κρατήσει?
Λέει και εγώ τον κοιτάω πλεον με δάκρυα στα μάτια.
Ν:οχι μάλλον λέει τι θα κάνει με την σχολή της και ότι δεν είναι ακόμα έτοιμη για μαμά
Λέω και εκείνος μου χτυπάει στοργικά την πλάτη. Μετά από λίγα λεπτά βγήκε ο γιατρός και ήρθε κοντά μου.
Γ:η βασιλική είναι μια χαρά μπορείς να την παρεις και να φυγετε
Λέει και φευγει και εγώ παω μέσα στο δωμάτιο και την βοηθάω με τα πράγματα.
Ν:θα το ρίξεις?
Λέω και την βλέπω να με κοιτάει και να μου πιάνει το χέρι.
Β:δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω
Λέει και νιώθω ότι υπάρχουν ακόμα ελπίδα να το κρατήσει και να το μεγαλώνουμε μαζί. Όταν μαζέψαμε τα πράγματα την πηγα σπιτι και εκείνη πηγε να ξαπλώσει και εγώ πηγα να της φτιάξω κάτι να φάει. Θέλω να το κρατήσει την αγαπώ.
Μεριά βασιλικής
όταν ήρθα σπιτι πηγα λιγο να ξαπλώσω σκεφτόμουν συνέχεια τι θα κάνω δεν μπορώ να σκοτώσω ένα μωρό δεν μου παει η καρδιά. Από της σκέψεις μου με έβγαλε ο Νίκος που ήρθε με έναν δίσκο ήρθε κοντά μου και τον άφησε στο κρεβάτι και ήρθε να κάτσει δίπλα μου.
Ν:πρεπει να τρώς καλά τώρα
Λέει και μου χαϊδευει την κοιλιά και εγώ τον κοιτάω και χαμογελάω και εκείνος με φιλάει.
Ν:σε παρακαλώ μην το ρίξεις θέλω να το μεγαλωσουμε μαζί
Λέει και εγώ του χαμόγελο και του πειράζω τα μαλλιά.
Β:Νίκο φοβάμαι
Λέω και τον βλέπω να με κοιτάει και να με πέρνει αγκαλιά.
Β:φοβάμαι ότι θα καταλήξουμε σαν τους γονείς μου και ότι δεν θα τα καταφέρω
Λέω και βολευομαι στην αγκαλιά του και εκείνος με φιλάει στο κεφάλι.
Ν:δεν θα γίνουμε ποτε έτσι στο υπόσχομαι θα είσαι η τέλεια μανουλα θα δείς
Λέει και εγώ μας φαντάζομαι με το μωράκι μας ευτυχισμένους και με περνει ο υπνος στο στήθος του.
_________________________________________
Το ξέρω ειμαι απαράδεκτη αλλά υπόσχομαι να ανεβάζω ποιό συχνά τώρα που θα γυρίσω
Αυτά από εμένα τα λέμε στο επόμενο
YOU ARE READING
ο κολλητός του ξαδέρφου μου
Fanfictionhawk και βασιλική 2 άνθρωποι που δεν γνωρίζονται αλλά όταν η βασιλική παει Θεσσαλονίκη θα γνωριστούν και ποιος ξέρει πως θα καταλήξουν •hawk fanfiction