Το επόμενο πρωι με ξυπνήσε ο ήχος κλήσεις μου. Ήταν ο light και με είχε παρει και άλλες φορές αλλά δεν το άκουγα. Όταν το σήκωσα έβγαλε έναν αναστεναγμό ανακουφισεις και άρχισε να μιλάει.
L:βασιλικη θέλω να έρθεις παλι στο γνωστό σημείο τώρα είναι σημαντικό
Λέει και κλεινει το τηλέφωνο και εγώ αγχωμένη σηκώνομαι για να ντυθώ έβαλα ένα τζιν και μια μπλουζα. Όταν ντυθηκα έφυγα κατευθείαν δεν με πήρε κανένας είδηση όλοι κοιμούνταν. Μετά από λίγα λεπτά είχα φτάσει στην καφετέρια είδα τον light στο ίδιο τραπεζάκι με την άλλη φορά. Πήραμε τα ίδια και άρχισε ο light να μιλάει.
L:βασιλική αυτό που θα σου πω δεν θα σου αρέσει
Λέει και εγώ Ανησυχώ ποιο πολυ και εκείνος βγάζει κάποιες φωτογραφίες και της αφήνει στο τραπέζι. Εγώ της κοίταξα αλλά δεν κατάλαβα ήταν ο Νίκος και η παρεα του να ανταλλάσουν κάποια λεφτά και να γελάνε.
Β:τι είναι αυτό δεν καταλαβαίνω
Λέω και ο light με κοιτάει και μου πιάνει τα χέρια.
L:ο Νίκος έβαλε στοιχημα πως θα τον ερωτευτείς
Λέει και εγώ Θολωμένη περνώ της φωτογραφίες και Φέυγω. Μετά από λίγα λεπτά είχα φτάσει στο σπίτι του Νίκου ήξερα ότι δεν ήταν σπιτι οπότε θα μάζευα κάποια πράγματα που είχα αφήσει σπιτι του. Όταν μπήκα μέσα πηγα κατευθείαν στο δωμάτιο και άρχισα να μαζευω τα πράγματα.
Μεριά Νίκου
Είχα παρκάρει το αυτοκίνητο ευτυχώς ξεμπέρδεψα γρήγορα. Όταν πηγα επάνω στο σπίτι και μπήκα μέσα είδα το τσαντάκι της βασιλικής. Και αμέσως κατάλαβα ότι μάλλον ήταν σπίτι χαμογέλασα και την έψαξα παντού. Την βρήκα στο δωμάτιο να μαζεύει τα πραγματα της. Κάτι έγινε σίγουρα και ξέρω μάλλον και τι.
Ν:βασιλική τι κάνεις εκεί?
Λέω και γυρνάει ήταν σχεδόν Κλαμένη και θυμωμένη. Δεν μου απάντησε εκλεισε τον σάκο και πήγε να φυγει.
Ν:δεν έχεις να πας πουθενά αν δεν μου εξηγήσεις
Λέω και την κρατάω από το χέρι και εκείνη βγάζει κάτι φωτογραφίες από την ζακέτα της και της πετάει στο κρεβάτι.
Β:χωρίζουμε θα σου αφήσω τα κλειδιά στο τραπεζάκι
Λέει και εγώ από εγωισμό της λέω ότι δεν σημαίνε τιποτα για εμένα. Μετά όταν έφυγε είδα της φωτογραφίες και κατάλαβα ότι έμαθε για το στοίχημα. Εγώ έκατσα στο κρεβάτι και πήρα στα χέρια μου μια μπλούζα που δεν είχε βάλει στον σάκο της και άρχισα να κλαίω.
Μεριά βασιλικής
Όταν πηγα σπιτι δεν βρήκα κανέναν ευτυχώς δεν είχα όρεξη για κουβέντες.
Πήγα στο δωμάτιο και έκατσα στο κρεβάτι και άφησα τα δάκρυα μου να αρχίσουν να τρέχουν. Την ίδια στιγμή σηκώθηκα και άρχισα να σκίζω φωτογραφίες με εμένα και τον Νίκο. Μετά από πεντε λεπτά μπήκε μέσα ο Αλέξης και με είδε να κλαίω.
Αλ:βασιλική τι έγινε όλα καλά?
Λέει και έρχεται τρέχοντας προς το μέρος μου. Και εγώ έβλεπα της φωτογραφίες και έκλαιγα περισσότερο.
Αλ:βασιλική μιλά μου σε παρακαλώ
Λέει και εγώ τον κοιτάω και βλέπω το άγχος στα μάτια του.
Β:ο Νίκος έπαιξε στοίχημα ότι θα τον ερωτευτώ
Λέω και κλαίω παραπάνω και μπαίνει ο μπαμπάς μέσα και έρχεται κοντά μου.
Μεριά Νίκου
Είχα πιεί μισό μπουκάλι βοτκα και τα ένιωθα όλα να γυρίζουν. Ο Χριστός σηκώθηκε μου πήρε το μπουκάλι και με έβαλε να κάτσω στον καναπέ.
Ν:Χριστό την αγαπώ δεν έπρεπε να μάθει
Λέω μεθυσμένα και κουνάω τα χέρια μου.
Χ:το ξέρω εσύ να τα βλέπεις δεν έπρεπε να παιξεις στοίχημα
Λέει και εγώ παω να παρω το μπουκάλι και μου το πέρνει ο Χριστός.
Ν:ασε με να πιώ να την ξεχάσω
Λέω και τον βλέπω να κρυβει το μπουκάλι και να έρχεται προς το μέρος μου.
Χ:δεν θα πιείς άλλο δεν κάνει θα πας για υπνο να συνέλθεις
Λέει και με περνει από τους ώμους για να με παει στο κρεβάτι.
Ν:ασε με δεν νυστάζω θέλω να πιώ
Λέω και νιώθω κάτι μαλακό και νομίζω πως είναι η βασιλική και την περνώ αγκαλιά.
Ν:βασιλική θα με συγχωρεσεις δεν το ήθελα μπορεί να έπαιξα στοίχημα αλλά σε αγάπησα αληθινά
Λέω και καταλαβαίνω ότι είναι μαξιλαρι και το πετάω κάτω και σε μερικά λεπτά είχα κοιμηθεί.
Μεριά Αλέξη
Η βασιλική μετά από τόσο κλάμα αποκοιμήθηκε και εγώ έφυγα σιγά σιγά από το δωμάτιο. Είδα τον μπαμπά έξω να περιμένει ανήσυχος.
Αλ:τώρα είναι καλά έπαιξε στοίχημα ο Νίκος ότι η βασιλική θα τον ερωτευτεί
Λέω και τον βλέπω θυμωμένο να παει να φυγει και τον κρατάω.
Αλ:ηρέμησε δεν βγαίνει κάτι έτσι
Λέω και τον αφήνω και παει στο δωμάτιο του και εγώ παω να φύγω αλλά άκουω κλάματα ήταν η βασιλική. Κατευθείαν πηγα μέσα και την είδα να κλαίει στον υπνο της. Πήγα κοντά της όταν έπιασα το κουτελο της ήταν ζεστή πολυ. Καλέ ναι αυτή καίγεται στον πυρετό. Ξαφνικά σταμάτησε να κλαίει αλλά ήταν ακόμα ζεστή.
Αλ:μπαμπά ελα γρήγορα
Λέω και πιάνω την βασιλική στα χέρια μου και βλέπω εναν μπαμπά να έρχεται γρηγορα στο δωμάτιο.
Μπ:τι έγινε?
Λέει και έρχεται κοντά σε εμένα και την βασιλική.
Αλ:η βασιλική λιποθυμήσε
Λέω και ο μπαμπάς την κοιτάει και κοιτάει παλι εμένα.
Μπ:βάλτην στο αυτοκίνητο να την παμε στο νοσοκομείο τώρα
Την έβαλα στο αυτοκίνητο και πηγαμε στο νοσοκομείο μετά από μια ώρα βγήκε ο γιατρός.
Αλ+μπ:γιατρέ τι έχει
Λέμε μαζί με τον μπαμπά και τον βλέπουμε να κλείνει ένα τετραδιακι.
Γ:είναι μια χαρά διέφυγε τον κίνδυνο απλά έχει πολυ αδυναμο οργανισμό να τρώει καλυτερα
Λέει και εμείς Ανακουφιζομαστε και μπαινουμε στο δωμάτιο και κοιμόμαστε δίπλα της.
_________________________________________
Αυτό ήταν το κεφάλαιο ελπίζω να σας άρεσε
Τα λέμε στο επόμενο 😊
YOU ARE READING
ο κολλητός του ξαδέρφου μου
Fanfictionhawk και βασιλική 2 άνθρωποι που δεν γνωρίζονται αλλά όταν η βασιλική παει Θεσσαλονίκη θα γνωριστούν και ποιος ξέρει πως θα καταλήξουν •hawk fanfiction