κεφάλαιο 13

345 8 1
                                    

Μεριά Νίκου
Το επόμενο πρωι ξυπνήσα στο δωμάτιο μου. Μετά από λιγο σηκώθηκα αλλά είχα τρομερό πονοκέφαλο. Πήγα στην κουζίνα και πηρα ένα παυσίπονο και άρχισαν να μου έρχονται το τι έγινε χτές το βράδυ. Αμέσως έπιασα το κινητό μου και πηρα την βασιλική τηλεφωνο αλλά δεν μου το σήκωσε. Αποφάσισα λοιπόν να της στείλω μυνημα.

Νίκος
Που είσαι σε παρακαλώ θέλω να μιλήσουμε ελα από το σπίτι

Στέλνω το μυνήμα και άκουω την πόρτα να χτυπά και πάω να ανοίξω. Ήταν ο Χρήστος μπήκε μέσα ανήσυχος.
Ν:τι έγινε καλε τι έπαθες?
Λέω και καθόμαστε στον καναπέ και εκείνος με πιάνει και με γυρίζει στο μέρος του.
Χ:δεν έπαθα εγώ τίποτα αλλά η βασιλική
Λέει και εγώ τον κοιτάω και σηκώνομαι και κάνω βόλτες στο σαλόνι.
Ν:τι έπαθε δηλαδή?
Λέω και τον βλέπω να σηκώνεται και να έρχεται μπροστά μου.
Χ:το μόνο που ξέρω ειναι οτι ειναι στο νοσοκομείο δεν μου είπε κάτι άλλο ο πεπε
Λέει και εγώ κοιτάω το κενό και περνω την ζακέτα μου και Φέυγω για το νοσοκομείο που είναι η βασιλική. Όταν πηγα εκεί βρήκα τον πεπε απέξω από το δωμάτιο της. Πήγα κοντά του και πηγα να μπω στο δωμάτιο και εκείνος με σταμάτησε.
Π:φύγε δεν σε θέλω κοντά της έδωσες μια υπόσχεση αλλά από ότι φενεται ήταν ψεύτικη όπως και η αγάπη σου για εκείνη
Λέει και με σπρωχνει και εγώ κατεβάζω τα χέρια του από πανω μου.
Ν:μπορεί να έπαιξα στοίχημα αλλά τελικά την αγάπησα αληθινά
Λέω και Φέυγω και παω στο αυτοκίνητο και μόλις μπω μέσα βαράω το τιμόνι δυνατά.
Μεριά βασιλικής
Ειμουν στο δωμάτιο του νοσοκομείου όταν ξαφνικά απέξω ακούγονταν οι φωνές του Πελοπίδα με του Νίκου. Ο αδερφός μου ηταν έτοιμος να βγεί έξω αλλά τον σταμάτησα. Δεν καταλαβαίνω γιατί μετά από αυτό που έκανε να τολμάει να έρχεται στο νοσοκομείο. Μετά από μια ώρα φυγανε όλοι και εγώ αποφάσισα να κοιμηθώ λιγο.
Μεριά Νίκου
Ήμουν στο σπίτι και περιμενα τον Χρήστο να τελειώσει με το τηλεφώνημα ώστε να μάθω έστω τι έπαθε και πως είναι. Μετά από λίγα λεπτά ήρθε ο Χρήστος και με έβγαλε από της σκέψεις μου.
Χ:με ακους ρε η μιλάω στον βρόντο
Λέει και εγώ τον κοιτάω και τον πιάνω από τους ώμους του.
Ν:τι έχει? Πως είναι?
Λέω και τον ταρακουναω λιγο και εκείνος πιάνετε από τα χέρια μου.
Χ:ήρεμα έχει ευαίσθητο οργανισμό και πρέπει να τρώει καλυτερα και είναι καλυτερα αυριο θα πάρει εξιτήριο
Λέει και εγώ ανακουφίζομαι και τον αφήνω από τα χέρια μου. Τουλάχιστον αυριο γυρνάει σπίτι οπότε θα μπωρό να παω να την δω ελπίζω. Λέω από μέσα μου και χαμογελάω ασυναίσθητα και ο Χρήστος με σκουντάει.
Χ:α καλά εσύ όντως ερωτεύτηκες ρε
Λέει και γελάει και εγώ τον σκουντάω και άκουω το κινητό μου και το περνώ γρήγορα στα χέρια μου. Ήταν ο Πελοπιδας

Πελοπιδας
Δεν θέλω να έχω καμία σχέση μαζί σου δεν θα φύγω από τους above αλλά δεν θα μιλάμε ποιά μαζί

Όταν είδα το μήνυμα κατάλαβα τι μαλακια έκανα που έπαιξα στοίχημα ότι θα με ερωτευτεί η βασιλική. Κόντεψα να διάλυσω τους above απο μια μαλακία που στην αρχή είπα για πλακα οτι βάζω στοίχημα.
Flashback
Είχε μόλις μπεί μέσα ο πεπε με ένα όμορφο κορίτσι. Τα αγόρια με είδαν που την κοιτουσα και με σκούντηξαν.
L:καποιος ερωτευτηκε
Λέει ο long3 και καταλαβαίνω ότι και εκείνη με κοίταζε και χαμογέλασα. Ειμουν κάπως μεθυσμένος και πηγα και της είπα μια βλακεία και μετά γυρισα στα αγόρια. Όπως την κοίταζα μου ήρθε να πω κάτι για πλάκα.
Ν:παίδες βάζω στοίχημα ότι θα την κάνω να με ερωτευτεί
Λέω και γελάω και γελάνε και οι υπόλοιποι και αρχίζουν να λένε διαφορά ποσά για όταν την κάνω να με ερωτευτεί. Όλοι είχαν βάλει εκτός από τον Χρήστο.
Ν:θα βάλεις ή όχι?
Πηγα κοντά του και τον ρώτησα και εκείνος ήπιε λιγο από το ποτό του και μου απάντησε.
Χ:δεν έπρεπε να βάλεις το στοίχημα θα το μετανιώσεις όταν ο πεπε και η βασιλική το μάθουν
Τέλος flashback
Όταν σταμάτησα να σκέφτομαι για εκείνη την ημέρα αποφάσισα να παρω παλι την βασιλική τηλέφωνο. Δεν απάντησε καθολου και την έπαιρνα ξανά και ξανά.
Μεριά βασιλικής
Είχε περάσει 1 ώρα και εγώ είχα ξυπνήσει. Μετά από λίγο είχε αρχίσει να με πέρνει τηλέφωνο ο Νίκος μέχρι που μπλόκαρα το κινητό του. Την ίδια ώρα χτυπησε η πόρτα. Και μπήκε μέσα ο light με ένα μπουκέτο λουλούδια και σοκολατάκια μαζί με ένα αρκουδάκι.
Ν:τι κάνεις? Ήρθα όσο ποιο μπορουσα όταν το έμαθα
Λέει και έρχεται και μου δίνει τα λουλούδια τα σοκολατάκια και το αρκουδάκι.
Β:καλά είμαι και σε ευχαριστώ για το αρκουδάκι και τα υπόλοιπα
Λέω και τα αφήνω δίπλα μου και ο light καθεται δίπλα μου. Μετά από λίγο ήρθε και ο γιατρός.
Γ:βασιλική θα πρεπει να κάτσεις προληπτικά μέσα κάποιες μέρες γιατί μάλλον δεν έχεις μόνο αδυναμο οργανισμό
Λέει και αφήνει μια καρτέλα μπροστά από το κρεβάτι μου και φευγει και ο light με κοιτάει και μου πιάνει το χέρι. Μετά από λίγη ώρα που μιλουσαμε με τον light και μου εξήγησε γιατί με άφησε τότε άρχισα να τον συμπαθώ παλι. Μετά από μια ώρα με πηρε ο υπνος και ο light συνέχιζε να είναι δίπλα μου.
_________________________________________
Αυτό ήταν το κεφάλαιο Δεν άργησα πολυ αυτή την φορά
Αυτά από εμένα τα λέμε στο επόμενο

ο κολλητός του ξαδέρφου μουWhere stories live. Discover now