Μεριά Νίκου
Όλο το βράδυ δεν κοιμήθηκα καθολου κάτι πρέπει να της έκανε ο αδερφός της. Μετά από κάτι λεπτά ο Χρήστος ήταν μπροστά μου και κουναγε τα χέρια του.
Χ:ρε τι ήταν αυτά που μου έλεγες στο τηλέφωνο?
Λέει και καθεται δίπλα μου και γυρίζω για να τον κοιτάξω.
Ν:αλήθεια είναι ξαφνικά όπως μιλουσαμε με την βασιλική άκουσα ένα βοήθεια σαγαπω και μετά τερματίστηκε η κλήση
Λέω με μια ανάσα και κλαίω γιατί ενώ βρεθήκαμε την ξανα χάνω.
Χ:μήπως είδε καμία κατσαρίδα?
Λέει και εγώ τον αγριοκοίταζω και εκείνος σηκωνει τα χέρια του ψηλά.
Μεριά Γιάννη
Όταν ξυπνησα το πρωι είδα μυνημα από την βασιλική. Ντυθηκα και ειμουν έτοιμος για το σπίτι του Νίκου. Όταν κατεβηκα κάτω βρήκα τον Αλέξη και τον πεπε. Τους κοίταξα και σταμάτησαν και έχωσα βαθιά στην τσέπη μου το χαρτί με το τηλέφωνο.
Γ:καλημέρα αγόρια
Λέω και παω να περασω και μου αρπάζει τα χέρια ο πεπε και ο Αλέξης άρχισε να με ψάχνει.
Αλ:που έβαλες αυτό που σου έδωσε η αδερφή μου?
Λέει και βρίσκει το χαρτί με το τηλέφωνο και με Σφαλιαριζει απαλά.
Αλ:άστο το βρήκα μου θέλει και 2 κινητά
Λέει και το σκίζει και φευγει με τον πεπε να τρέχει πίσω του. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα γυρισε και μου έχωσε μια μπουνιά με αποτέλεσμα να πέσω κάτω.
Αλ:αυτό για να με θυμάσαι
Λέει και με σπρωχνει και φευγει και εγώ μετά από λίγα λεπτά φτάνω στο σπίτι του Νίκου. Ανέβηκα πανω και όταν χτυπησα το κουδούνι και μου άνοιξε ο Χρήστος.
Χ:τι θες?
Λέει και στηρίζεται στην πορτα και με κοιτάει με μισό μάτι
Γ:πρέπει να μιλήσω με τον Νίκο αφορά την βασιλική
Λέω και εκείνος με βάζει μέσα και παω προς το σαλόνι.
Γ:παρε αυτό
Λέω και του δίνω ένα καινούργιο χαρτάκι με το κινητό.
Ν:τι είναι αυτό?
Λέει και το κοιτάει και εγώ γελάω και καθαρίζω τον λαιμό. Αφού του εξηγώ την κατάσταση μου λέει να φύγω.
Μεριά Νίκου
Αφού άκουσα αυτά που είχε να πει ο Γιάννης πηρα το κινητό μου και έστειλα μυνημα της βασιλικής.
Μεριά βασιλικής
Ήμουν στο δωμάτιο όταν άκουσα το κινητό μου. Το πηρα στα χέρια μου και το άνοιξα ήταν από τον Νίκο. Ξαφνικά όταν πηγα να απαντήσω είδα τον Αλέξη να μπαίνει μέσα. Όταν μπήκε μέσα μου άρπαξε το κινητό και ήρθε μπροστά μου.
Αλ:αυτό το περνώ εγώ το βράδυ θα έρθει κάποιος να ντυθείς ωραια
Λέει και βγαίνει με το κινητό μου στο χέρι και εγώ αρχίζω να κλαίω. Μετά από μια ώρα μπήκε μέσα η μητέρα μου με ένα τσαντάκι βάφτηκα και ένα μαυρο φόρεμα. Ήρθε κοντά μου και με σήκωσε και με έντυσε και μετά με έβαψε και μου έφτιαξε τα μαλλιά.
Το φορεμα ήταν αυτο⬇Μετά από μισή ώρα ξανά ήρθε και με πηρε για να με παει μέσα στήν τραπεζαρία. Μαζί μας ήταν ο πεπε ο Αλέξης και ένα άλλο αγόρι. Αφού φάγαμε και εγώ καθόμουν δίπλα στο αγόρι ονομαζόμενο Δημήτρη με πηγαν παλι μέσα. Εγώ όταν πηγα μέσα άρχισα να κλαίω γιατί μου έλειπε πολυ ο Νίκος με την σκέψη του.
_________________________________________
Γειά σας σορρυ και παλι αλλά διακοπές καταλαβαίνετε.
Γιατί λέτε ο Αλέξης να της γνώρισε τον Δημήτρη?
Λέτε ο Νίκος να ξαναδεί την βασιλική?
Αυτά από εμένα καλά να περνάτε όπου και αν είστε 😘
YOU ARE READING
ο κολλητός του ξαδέρφου μου
Fanfictionhawk και βασιλική 2 άνθρωποι που δεν γνωρίζονται αλλά όταν η βασιλική παει Θεσσαλονίκη θα γνωριστούν και ποιος ξέρει πως θα καταλήξουν •hawk fanfiction