κεφάλαιο 14

291 7 2
                                    

Μεριά light
Ξυπνησα και κρατουσα ακόμα το χέρι της. Φάνηκε να με έχει συμπαθήσει από τότε που της εξήγησα. Όταν έμαθα τι έπαθε ήρθα πολύ γρήγορα ακομα την αγαπώ αλλά αποκλείεται να θέλει να ξανά ειναι μαζι μου. Από της σκέψεις μου με έβγαλε η φωνή της.
Β:καλημέρα
Λέει με μια γλυκιά φωνή και τρίβει τα μάτια της και χασμουριέται.
L:καλημέρα πως είσαι σημερα?
Λέω και την κοιτάω και εκείνη με κοιτάει με τα όμορφα μάτια της θα την φιλήσω δεν θα κρατηθώ άλλο. Έκανα κίνηση να την φιλήσω την φίλησα και ξαφνικά μπήκε ο Νίκος στο δωμάτιο.
Μεριά Νίκου
Ήρθα στο νοσοκομείο πρωι ώστε να καταφέρω να την δω. Δεν ήταν κάνεις απέξω από το δωμάτιο της θα είναι μόνη της τέλεια. Μπήκα στο δωμάτιο χωρίς να χτυπήσω και είδα αυτήν και τον light να φιλιουνται. Όταν το είδα τα χασα και έφυγα χωρίς να με καταλάβουν θα τον περιμενα έξω.
Μεριά βασιλικής
Ξαφνικά ο light με φίλησε όταν το έκανε κατευθείαν του έριξα χαστούκι και του είπα να φυγει. Μετά από λίγο ήρθε ο Αλέξης.
Μεριά Νίκου
Τον περίμενα έξω από το νοσοκομείο επιτέλους θα μπορουσα να τον κάνω να μετανιώσει γιαυτο που έκανε στην βασιλική. Το είδα να βγαίνει έξω και κρυφτηκα λιγο. Μετά του επιτέθηκα και άρχισα να τον βαράω με βάρεσε και αυτός αλλά όχι τόσο όσο εγώ. Μετά τον άφησα και πηγα σπιτι με περίμενε ο Χρήστος. Πήγα σπιτι και μπήκα μέσα και με είδε και κατάλαβε που Ειμουν.
Χ:πάλι?
Λέει και αφήνω τα κλειδιά και πιάνω το στομάχι μου.
Ν:ναι παλι μέχρι να την κάνω δικιά μου παλι θα πηγαίνω κάθε μέρα
Λέω και πιάνω παλι το στομάχι μου και ο Χρήστος το βλέπει και έρχεται κοντά μου.
Χ:για σήκωσε λιγο την μπλουζα λιγο
Λέει και εγώ το κοιτάω και παω προς το ψυγείο και περνώ πάγο. Πήγα στο σαλόνι και πισω μου ηταν ο Χρήστος έκατσα στον καναπέ και έβαλα τον παγο στην κοιλιά.
Χ:σε βάρεσε?
Λέει και εγώ τον κοιτάω και γελάει και εγώ τον σκουντάω.
Ν:οχι εκείνη ο light
Λεω και τον βλέπω να σοβαρεύει και καθεται πισω στον καναπέ.
Χ:πως βρέθηκε εκεί?
Λέει και εγώ βγάζω τον πάγο και πιάνω την βότκα.
Ν:δεν ξέρω όταν μπήκα στο δωμάτιο τους είδα να φιλιούνται
Λέω και πινω λιγο από την βότκα και βάζω και στον Χρήστο λίγη.
Χ:αποκλείεται να το ήθελε η βασιλική μετά από αυτό που της έκανε
Λέει και εγώ πινω μια μεγάλη γουλιά βότκα.
Ν:το ελπίζω γιατί αλλιώς την έχασα για πάντα
Μεριά βασιλικής
Εγώ και ο Αλέξης βλέπαμε μια ταινία μέχρι που αποφάσισα να πατήσω παύση
Αλ:δεν σου αρέσει?
Λέει και με κοιτάει με ένα χαμογελο στα χείλη του.
Β:Αλέξη δεν μπορώ να τον ξεπεράσω τον αγαπώ μπορεί να μετάνιωσε
Λέω και τον κοιτάω και εκείνος με περνει αγκαλιά.
Αλ:και να μετάνιωσε σε πλήγωσε δεν πρέπει να τον αγαπάς
Λέει και εγώ του λέω να φυγει για να κοιμηθώ. Δεν θα κοιμόμουν στα αληθεια ήθελα να σκεφτώ. Μετά από 2 ώρες μπήκε μέσα στο δωμάτιο ο Χρήστος.
Β:Χρήστο τι κάνεις εδώ?
Λέω και τον κοιτάω και αυτός ερχεται και αφήνει κάτι λουλούδια δίπλα μου.
Χ:ήρθα για να δω πως είσαι
Λέει και μου χαμογελάει και του χαμογελάω και εγώ.
Β:καλά είμαι
Λέω και παω ποιο κοντά του και αυτός μου χαϊδευει λίγο τα μαλλιά μου.
Χ:χαίρομαι ξέρεις ο Νίκος θέλει να σου μιλήσει
Λέει και μου φευγει το χαμόγελο και φέρνω τα λόγια του Αλέξη στο μυαλό μου.
Β:δεν θέλω εγώ όμως
Λέω και τον κοιτάω ενώ από μέσα μου θέλω πολυ να τον δω και να του μιλήσω.  Χ:καλά εντάξει δεν θα σε πιέσω
Λέει και χαμογελάω ψευτικα και μου χαμογελάει και εκείνος. Μετά απο λιγο έφυγε και εγώ έπεσα για υπνο.
_________________________________________
Γεια σας αυτό ήταν το κεφάλαιο ελπίζω να σας άρεσε
Συγνώμη που Καθηστερισα τόσο πολυ
Αυτά από εμένα τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο

ο κολλητός του ξαδέρφου μουWhere stories live. Discover now