Μεριά βασιλικής
Μιαμιση εβδομάδα μετά και 3 μέρες πριν τον γάμο είχα παει για την τελευταία προβα νυφικού. Το νυφικό που μου διάλεξαν (επειδή δεν μου άρεσε κανένα)ήταν αυτό ⬇Αλλα και παλι δεν μπορουσα να Προσπιηθω πως είμαι χαρουμενη γιατί μου έλειπε μου έλειπε πολυ. Όταν πηγαμε σπιτι πηγα στο δωμάτιο και κλειδώθηκα. Μετά από μισή ώρα που έκλαιγα άκουσα τον Αλέξη αγριεμένο. Ήρθε στο δωμάτιο μου και ήταν παρα πολυ θυμωμένος.
Αλ:εσύ έβαλες τον Νίκο να παρει τηλεφωνο και να με απειλήσει οτι αμα δεν σε αφήσω θα γίνει χαμός?
Λέει και έρχεται μπροστά μου και εγώ σκέφτομαι ότι ακόμα ελπίζει σε εμάς.
Β:οχι αλλά καλά έκανε
Λέω και το χέρι του σφίγγει τον λαιμό μου με αποτέλεσμα να μην μπορώ να αναπνεύσω. Όταν με άφησε πηρα ανάσες και τον κοίταξα με φόβο.
Αλ:παντρεύεσαι αυριο τέλος
Λέει και φευγει Κοπανοντας την πορτα με πολυ δυναμη. Εγώ μετά από κάτι δευτερόλεπτα αρχίζω να σκέφτομαι ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα. Έτσι πεφτω για υπνο. Την επόμενη μέρα ξυπνησα και είχα ετοιμασίες για τον υποτιθέμενο γάμο μου. Όταν βαφομουν και είχα βάλει το νυφικό χτυπήσε η πόρτα. Ήταν ο πελοπιδας φαινόταν μετανιωμένος ειπε της κοπέλας που με έβαφε να κάνει διάλλειμα. Εκείνη έφυγε και μειναμε μόνοι. Εκείνος ήρθε κοντά μου ζητούντας μου συγνώμη και δίνοντας μου ένα χαρτάκι. Το χαρτάκι έλεγε να Προσπιηθω πως είμαι χαρούμενη για τον γάμο. Ήταν από τον Νίκο σκόπευε να με κλέψει.
Είχε έρθει η ώρα του γάμου ήταν όλοι η παρεα του Νίκου αλλά όχι εκείνος. Όταν περπατούσαμε εγώ και ο Δημήτρης για να παμε μπροστά από το τραπέζι του παπά είχα στο μυαλό μου τον Νίκο. Ανησυχούσα για το τι θα έκανε φοβόμουν μην πάθει κακό. Όταν ξαφνικά λιγο πριν το ισαια χόρευε μπήκε μέσα και η παρεα του σηκώθηκε όλοι. Όταν τον είδα χάρηκα και αμέσως άφησα το χέρι του Δημήτρη και πηγα κοντά στον Νίκο και τον αγκάλιασα. Ο Αλέξης όταν το είδε αυτό σηκώθηκε αλλά τον σταμάτησαν ο πελοπιδας και ο Χρήστος.
Ν:παμε να φυγουμε μωρό μου μακριά από εδώ
Λέει και με φιλάει και εγώ πεταω την ανθοδεσμη και ακολουθώ τον Νίκο στο αυτοκίνητο του. Είχαμε φτάσει Θεσσαλονίκη και έμεινα στον Νίκο και το κάναμε μετά από πολυ καιρό. Την άλλη μέρα το πρωι δεν ένοιωθα καλά και έκανα πρωινιάτικα εμετό. Όταν ξυπνησε ο Νίκος δεν με βρήκε δίπλα του.
Ν:βασιλική που είσαι?
Ρωτάει ανήσυχος και σηκώθηκε από το κρεβάτι.
Β:στο μπάνιο
Λέω και αρχίζω να κάνω παλι εμετό και εκείνος ερχεται και μου κρατάει το μαλλί και μου σκουπίζει το στόμα.
Ν:εισαι καλα μήπως να παμε στον γιατρό?
Λέει και εγώ παταω καζανάκι και κάθομαι δίπλα του.
Β:μια χαρά ειμαι ειναι από το άγχος ή κάτι έφαγα και με πείραξε
Λέω και σηκώνομαι και παμε έξω και φτιάχνω πρωινό.
Ν:ναι όμως είναι εδώ και 3 βδομάδες αυτό
Λέει και πίνει λιγο από τον καφέ του και εγώ τρώω ένα μπισκότο από αυτά που του έβγαλα. Η μέρα ήταν βαρετή πήγαινα κάθε τρεις και λίγο στο μπάνιο για εμετό και το στομάχι μου ηταν κόμπος. Όταν ήρθε ο Νίκος το βράδυ εγώ κοιμόμουν.
_________________________________________
Γεια σας τι μου κανετε?
Γιατί λέτε να μην είναι καλή η βασιλική? 🤔🤔
Επίσης ετοιμάζω άλλη μια ιστορία αλλα αυτή την φορά με τον toquel.
Τα λεμε στο επόμενο σας φιλο 😘
YOU ARE READING
ο κολλητός του ξαδέρφου μου
Fanfictionhawk και βασιλική 2 άνθρωποι που δεν γνωρίζονται αλλά όταν η βασιλική παει Θεσσαλονίκη θα γνωριστούν και ποιος ξέρει πως θα καταλήξουν •hawk fanfiction