κεφάλαιο 5

484 14 5
                                    

Το επόμενο πρωι ξυπνήσα πολυ αργά γιατί δεν μπορουσα να κοιμηθώ το προηγούμενο βράδυ. Όταν άνοιξα τα μάτια μου πήρα το κινητό μου στα χέρια και είδα 1 μυνήμα από τον Γιάννη και 1 από τον Νίκο. Αποφάσισα να μην απαντήσω και στους 2.ετσι πηρα το μαξιλάρι μου αγκαλιά και άρχισα να κλαίω. Όταν ξαφνικά άνοιξε η πορτα και μπήκε μέσα ο Αλέξης. Όταν μπήκε μέσα εγώ σκουπίσα γρήγορα τα δάκρυα μου και εκείνος έρχεται κοντά μου και με πέρνει αγκαλιά. Μετά από λίγο αφου λέω γιατί κλαίω στον Αλέξη εκείνος με συμβουλεύει να απαντήσω γιατί έναν από τους 2 σίγουρα τον θέλω. Και αποφασίζω να απαντήσω στον Νίκο. Έτσι πήρα το κινητό στα χέρια μου και άνοιξα το μυνήμα του Νίκου.

Νίκος
Καλημέρα μικρή έχεις σήμερα χρόνο για να Μιλήσουμε?

Βασιλική
Αν είναι για το φιλί τα είπαμε μην τα ξαναλέμε

Έστειλα το μυνήμα και κοίταξα τον Αλέξη ο οποίος με κοίταζε.
Αλ:τι έγινε τι σε ήθελε?
Β:θέλει να βρεθούμε για να μιλήσουμε
Λέω και σηκώνομαι από το κρεβάτι ώστε να παω κάτω για πρωινό. Και μαζί μου σηκώθηκε και ο Αλέξης και ήρθε από πισω μου.
Αλ:για το φιλί θα μιλήσετε?
Β:ιδέα δεν έχω σταμάτα τώρα
Λέω και μπαίνω στην κουζίνα που είναι και ο μπαμπάς μέσα και πίνει καφέ. Εγώ περνώ ένα Μπολ τα κορνφλεικς και ένα κουτάλι και του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο. Και παω να κάτσω ακριβώς απέναντι του. Μετά από λίγα λεπτά μου ήρθε ένα μυνήμα ήταν ο Νίκος. Όταν είδα το όνομα άνοιξα το μυνήμα αμέσως.

Νίκος
Οχι δεν θα μιλήσουμε για το φιλί μπορείς να βρεθούμε στην παραλία το απόγευμα?

Βασιλική
Εντάξει δεν έχω πρόβλημα

Νίκος
Ωραία τα λέμε εκεί κατά της 6 είναι καλά?

Βασιλική
Ναι είναι μια χαρά

Στέλνω το μυνήμα και ασυναίσθητα χαμογελάω. Όταν το είδε αυτό ο Αλέξης κατάλαβε ότι μίλησα με τον Νίκο. Μετά από λίγο τελείωσα το πρωινό μου και πηγα επάνω στο δωμάτιο μου. Από πισω μου μετά από λίγο ήρθε και ο Αλέξης. Όταν μπήκε μέσα έκατσε στο κρεβάτι και έκατσα και εγώ διπλα του.
Αλ:λέγε
Λέει και με σκουντάει ώστε να του πω
Β:εντάξει θα σου πω κανονίσαμε με τον Νίκο να βρεθουμε στην παραλία για να μιλήσουμε
Λέω Χαρουμενα και με χαμόγελο και τότε καταλαβαίνω ότι κάτι έπαθα δεν έπρεπε να χαμογελάσω.
Β:αλεξ λες να είναι διαφορετικός?
Λέω και κατεβάζω το κεφάλι και εκείνος μου πιάνει το πηγούνι και και μου ανεβάζει το κεφάλι.
Αλ:μικρή σίγουρα είναι διαφορετικος
Β:δηλαδή εγώ τώρα τον θέλω?
Αλ:αυτό δεν το ξέρω εγώ εσύ το ξέρεις
Λέει και με Τσίμπαει στην κοιλιά
Β:ελα όμως που ούτε εγώ ξέρω αν τον θέλω
Αλ:έχεις μπερδευτεί ή μου φαίνεται
Β:έχω μπερδευτεί και πολυ μάλιστα
Λέω και εκείνος κοιτάει το κινητό του και μια εμένα.
Β:πήγαινε θα είμαι μια χαρά
Αλ:σίγουρα?
Β:ναι έτσι και αλλιώς πρέπει να αρχίζω να ετοιμάζομαι
Αλ:εντάξει
Λέει και φευγει και εγώ σηκώνομαι για να βρώ τι θα βάλω. Μετά από μια ώρα βρήκα αυτά ⬇

ο κολλητός του ξαδέρφου μουWhere stories live. Discover now