|Antony Preston, who?|

17 2 0
                                    

«Ακόμη να μου πείς το όνομα σου» λέει ο Tony και περπάταει δίπλα μου ενοχλώντας για 100 φορά σήμερα. Ρολάρω τα μάτια μου και τον κοιτάω με ένα σαστισμένο βλέμμα που του λέει απλά να με αφήσει ήσυχη. «Και ούτε πρόκειται» του απαντάω και το βλέμμα μου πεύτει πάνω στην Kim η οποία με κοιτάει με το μισό της και είμαι σίγουρη πως από μέσα της σκέφτεται ένα εκατομμύριο τρόπους για το πώς να με σκοτώσει αφού κλεύω την προσοχή του γκόμενου της.

«Αρκετά!»λέω και βάζω το χέρι μου στο στήθος του και στέκομαι μπροστά του «η κοπέλα σου μας κοιτάει εδώ και ώρα και είναι έτοιμη να πεταχτεί επάνω μου καλύτερα να φύγεις , ετσι κιαλλιώς θα πάω να βρώ την Alicia» λέω και αυτός χωρίς κανένα λόγο , σκάει στα γέλια κυριολεκτικά , τον κοιτάω σαν εξωγήινος αφού συμπεριφέρεται σαν ηλήθιο και κάνει πως σκουπίζει ένα δάκρυ από το μάτι του «η ποιά μου;» Με ρωτάει και δένω τα χέρια μου στο στήθος μου ενοχλημένη , αφού μου κάνει τον κινέζο.

«Για την Kim λέω ηλήθιε , πού είναι το αστείο» γελάει για ακόμη μια φορά ενώ κάνει σαν πεντάχρονο , έχω κουραστεί έτσι τείνω να φύγω αλλά ο Τοny με αρπάζει απο το καρπό , και σταματάει να γελάει ενω το βλέμμα του γίνεται πιο σοβαρό , στέκομαι στη θέση μου και τον κοιτάω , παρατηράω τα όμορφα χαρακτηριστηκά του προσώπου του που φένονται αρκετά γνώριμα σε εμένα , κουνάω το κεφάλι μου γρήγορα για να βγώ απο τις σκέψεις μου και κοιτάω το χέρι μου το οποίο ο Tony ακόμη να αφήσει.

«Δέν είναι η κοπέλα μου» λέει κρύα και απομακρύνω το χέρι μου απο τη λαβή του. «Δέν κάνω σχέσεις» λέει και με κοιτάει στα μάτια ψάχνωντας να βρεί κάτι που ούτε εγώ η ήδια δέν καταλαβαίνω , χαμηλώνω το κεφάλι μου και κοιτάω αλλού , μιας και η φάση έχει γίνει αρκετά παράξενη για εμένα.

«Εδώ είσαι» λέει η Alicia ενθουσιασμένη, διακόπτοντας μας «σε έψαχνα» ρίχνει τα μάτια της πάνω στον Tony που κοιτάει αλλού. Συγκεκριμένα την Kim. Μου κάνει νόημα με τα μάτια της και ανασηκώνω τους ώμους μου , αφού στην πραγματικότητα ούτε εγώ ξέρω. Ο Tony γυρνάει και σταματάει να μου κάνει νοήματα. Ο Seb εμφανίζεται στο διάδρομο και αρχίζει να μας πλησιάζει ένα χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη μου όταν τον βλέπω, ο Tony γυρνάει να κοιτάξει και όταν βλέπει τον Seb ξεφυσάει βαριεστημένα. ηλίθιε

«Τί λέτε εδώ» μας ρωτάει και ρίχνει το βλέμμα του επάνω μου «Τίποτα που να σε αφορά» πετάγεται ο Tony και ο Seb γυρνάει να τον κοιτάξει , δέν του δίνει σημασία για να μήν ξεκινήσουν καυγά. Η Alicia μου κάνει νόημα να φύγουμε μιας και η Kim έχει βγάλει τα μάτια της και αρχίζει να περπατάει και αυτή προς το μέρος μας «Καλημέρα παιδιά» λέει φορώντας ένα ψεύτικο χαμόγελο στα χείλη της. «Μορώμου» λέει και αφήνει ένα φιλί στα χείλη του Tony. Ρίχνει το βλέμμα της πάνω μου και με κοιτάει απο πάνω εώς κάτω «καινούργια» λέει ενώ σηκώνει το φρύδι της πάνω. Της χαμογελάω ψεύτικα και παίρνω την Alicia απο το χέρι και φεύγουμαι.

Forever youWhere stories live. Discover now