Ο Seb ακόμη δεν έχει συγχωρέσει τον Tony για τον καυγά , αλλά ξέρω πως θα τα ξαναβρούν. Ακόμη δεν έχω καταλάβει τον λόγο που αυτοί οι δύο μαλώσαν αλλά κανένας δεν απαντάει όταν τους ρωτάω.
Εξήγησα του Seb την κατάσταση στο ιατρείο και ευτυχώς με πίστεψε όταν του περιέγραψα το κάθετι με λεπτομέρεια λέγοντας πως με πιστεύει αφού ξέρει τον Tony καλά. Χωρίς να καταλάβω και πολλά.
Δεν μιλιούνται εδώ και αρκετές μέρες αλλά ούτε εμείς μιας και ο Seb τσιττώνετε αρκετά όταν με πλησιάζει.
Η Alicia όπως πάντα είναι στο κόσμο της παραπονιώντας για τα δικά της ενώ πίνει λίγο από τον καφέ τις και κάνει τα μαθηματικά. Ο Tony μπαίνει στην καφετέρια και το βλέμμα του πέφτει πάνω μου , παρόλο που κρατάει την Kim στην αγκαλιά του. Μου ρίχνει ένα από τα γεμάτα υπονοούμενα χαμόγελα του κάνοντας με να φέρω στο πρόσωπο μου ένα κενό βλέμμα.
«Lia με ακούς καθόλου , που σου μιλάω; Που ταξιδεύεις πάλι;» Με ρωτάει η Alicia τραβώντας μου την προσοχή αφού αφερέθηκα με το που μπήκε αυτός στην αίθουσα. «Πού είναι ο Seb;» Την ρωτάω προσπαθώντας να αλλάξω την κουβέντα.
«Είπε κάτι για προπονήσει» νεύω θετικά μιας και ο μεγάλος αγώνας που όλοι συζητάνε έρχεται σύντομα.
Γυρνάω το βλέμμα μου πίσω σε αυτόν μόνο που το δικό του είναι πάνω στην Kim ενώ τα χείλη του είναι κλειδωμένα με τα δικά της . Κάνω μια φάτσα αηδίας και γυρνάω πίσω στο φαγητό μου προσπαθώντας να μην ρίχνω τα μάτια μου αδιάκριτα πάνω τους.
Και όχι δεν μου αρέσει ο Tony απλά όλα γίνονται γρήγορα και είναι αρκετά μπερδεμένα μέσα στο μικρό μυαλουδάκι μου και η ιδέα του Anthony δεν βοηθάει καθόλου τα συναισθήματα μου να αντισταθούν. Δέν λέω είχαμε μια πολύ καλή σχέση μέχρι που χρειάστηκα να φύγω και να τον αφήσω , χωρίς να προλάβω να εξηγήσω τίποτα πληγωνοντάς αυτόν αλλά και εμένα. Αλλά όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν.
...
Ο Seb κάθεται δίπλα μου και μου χαμογελάει ενώ του ανταποδίδω το χαμόγελο μου. «Πως πήγε η προπόνηση;» Τον ρωτάω και στρέφει το βλέμμα του πάνω μου ενώ τελειώνει τη συζήτηση του με την Alicia» και εκείνη συνεχίζει να ρουφάει το καφέ της ο οποίος έχει τελειώσει παρεπιπτόντως. «Μια χαρά» λέει και κοιτάω τον Tony ο οποίος μας κοιτάει απο μακριά. Γυρίζω πίσω στον Seb «θα έρθεις έτσι;» Με ρωτάει και για ακόμη μια φορά η προσοχή μου δεν ήταν πάνω στους φίλους μου. Αλλά πάνω του.
BINABASA MO ANG
Forever you
Teen Fiction«Δέν είσαι αυτός που ερωτεύτηκα κάποτε»λέω ενώ απομακρύνομαι απο κοντά του με ένα φοβησμένο ύφος σχηματισμένο στο πρόσωπο μου. «Τότε καλύτερα να μήν με γνώριζες ποτέ» λέει κρύα και φεύγει γυρνώντας την πλάτη του προς το μέρος μου. ... Η Λία μια 18χ...