Συνηδητοποιω πως βρίσκομαι λίγα χιλιοστά μακριά από τα χείλη του. Πριν το καταλάβω εγώ είμαι η πρώτη που ενώνει τα χείλη μας. Φέρνω τα χέρια μου γύρω από το σβέρκο του και τον τραβάω κοντά μου, βάζοντας τον ανάμεσα από τα πόδια μου.Εκείνος με σπρώχνει προς το μέρος του με της παλάμες του στη μέση μου.
Η καρδιά μου χτυπά σαν τρελή και είναι από το άγχος και τα νεύρα , αλλά και του τι ακριβώς γίνεται αυτή τη στιγμή. Ακουμπάει το σώμα του πάνω στον μαύρο μαρμάρινο πάγκο με τους νιπτήρες.
Σταματάμε για μα πάρουμε ανάσα και με κοιτάει. Θα μετανιώσω αυτό που πάω να κάνω και ειδικά επειδή είναι ο Tony αλλά η ένταση ανάμεσα μας είναι τόσο έντονη. Αρχίζω να ανεβάζω το φόρεμα όσο όσο να μπορώ να σηκώσω το πόδι μου και να το ακουμπήσω πάνω στον πάγκο δίπλα από τον Tony.
Η κίνηση μου τον ξαφνιάζει με βάση τα λεγόμενα μου πριν από δύο λεπτά και τώρα καταλαβαίνω πόσο εύκολα του δώθηκα. Δεν κάνει κάτι.
Φέρνω και το άλλο πόδι δίπλα του ενώ τον έχω βάλει ανάμεσα μου, φέρνω το πρόσωπο του σχεδόν στο στήθος μου κατεβάζωντας το κεφάλι του και κάνω τα μάτια μας να συναντηθούν.
Όλο μου το σώμα ανάβει όταν φέρνει τα χέρια του στην μέση μου και με κρατάει για να σιγουρευτή πως δεν θα πέσω πίσω. Κολλάω το σώμα μου περισσότερο πάνω του παρόλο που τα γόνατα μου αρχίζουν να πονάνε πάνω σε αυτό το μάρμαρο. Πάλι καλά που με κρατάει.
Σκέφτομαι την όλη κατάσταση και καταλαβαίνω πόσο λάθος είναι όλο αυτό. Αν και η γεύση των χειλιών του από πριν καίει τα δικά μου και τα χέρια του στη μέση μου , τα οποία έχουν κατεβεί στη λεκάνη μου , ανεβάζουν τη θερμοκρασία όλου του σώματος μου , μαζεύω όλο το κουράγια και θάρρος που έχω και καταιβένω από πάνω του.
«Σου είπα πως δεν είμαι σαν τις άλλες»λέω αλλά Πριν προλάβω να φύγω ο Tony με αρπάζει από τον καρπό του χεριού μου και με τραβάει κοντά του. Κολλάει το σώμα μου πίσω στον πάγκο και στέκεται από πάνω μου.
Φέρνει τα χείλη του στα δικά μου και αν και με φιλάει μόνο λιγο σινειδητοποιώ πως με τα χέρια του έχει σηκώσει το φόρεμα μου μέχρι την κοιλιά μου. Κοιτάω ένα πλάγιο χαμόγελο να εμφανίζεται στα χείλη του.
«Τώρα έγινες» λέει και με ενοχλή λίγο αυτό που είπε. αισθάνομαι τα δάχτυλα του πάνω από το εσώρουχο μου και να αγγείζει την περιοχή μου απλά για να με πειράξει. «Βγάλτο».
YOU ARE READING
Forever you
Teen Fiction«Δέν είσαι αυτός που ερωτεύτηκα κάποτε»λέω ενώ απομακρύνομαι απο κοντά του με ένα φοβησμένο ύφος σχηματισμένο στο πρόσωπο μου. «Τότε καλύτερα να μήν με γνώριζες ποτέ» λέει κρύα και φεύγει γυρνώντας την πλάτη του προς το μέρος μου. ... Η Λία μια 18χ...