|the big game|

16 1 0
                                    

Σάββατο

«Ακόμα λίγο» μου λέει αφού με φιλάει ακόμη μια φορά «θα αργήσουμε» του λέω και φοράω τη φανέλα μου που βρίσκεται στο πάτωμα. «Καλή επιτυχία» λέω και αφήνω ένα πεταχτό φιλί πάνω στα χείλη του.

Ξέρω πως δεν πρέπει να αφήνω τον εαυτό μου να αφέθεται πάνω σε αυτόν , πολύ πιθανόν τα περισσότερα να μην σημαίνουν τίποτα για αυτόν ,αλλά κάθε φορά που με φιλάει , θέλω όλο και παραπάνω τα αγγίγματα του. Τα συναισθήματα μου μεγαλώνουν και συχίζονται όλο και περισσότερο.

Δεν ξέρω τι συμβαίνει μεταξύ μας , δεν έχει ανοιχτεί κουβέντα , ούτε θέλω να πω κάτι. Γιατί καταβάθος γνωρίζω και η ίδια την αλήθεια.

Μπαίνουμε μέσα στο λεωφορείο και κατευθηνόμαστε προς το κολλέγιο Hamilton όπου θα γίνει ο μεγάλος αγώνας που όλοι περιμένουν εδώ και καιρό.

Γυρνάω και κοιτάω τον Tony αφού μου κλίνει το μάτι του γρήγορα για να μην καταλάβουν κάτι οι άλλοι. Η Kim κάθεται δίπλα του αλλά μιλάει με τις φίλες της στις διπλανές θέσεις.

Μόλις μπαίνουμε μέσα στο κολλέγιο είναι αρκετά πιο μεγάλο από το δικό μας έτσι ενθουσίαζομαι αφού εξετάζω το χώρο με τα μάτια μου.

Το βλέμμα μου είναι πάνω στον Tony , χερετάει πολύ κόσμο κυρίως κορίτσια δηλαδή αλλά και αγόρια.

Ένα όμορφο ξανθό αγόρι χερετάει τον Tony αλλά εκείνος δεν φένεται και πολύ χαρούμενος που τον βλέπει παρόλα αυτά κάνει μια χειραψία μαζί του.

«Αυτός είναι ο Lucas» λέει η Alicia δίπλα μου αφού βλέπει πως τον παρατηρώ. «Αρχηγός της ομάδας Lacrosse αυτού του κολλεγίου, ωραίος είναι» σχολιάζει και νομίζω είναι η πρώτη φορά που ακούω να μιλάει για αγόρια πέρα από το μόνο που θέλουν είναι το σεξ.

«Σου αρέσει;» Την ρωτάω και γουρλώνει τα μάτια της. «Τι; Όχι να ξέρεις είναι πιασμένος αυτος» λέει και καταλαβαίνω αμέσως τι εννοεί εννοώ της χαμογελάω γλυκά.

Πλησιάζουμε της κερκίδες και περιμένουμε τον αγώνα να αρχίσει. Ο Tony στέκεται μπροστά από τον Lucas και κάνουν χειραψία μιας και είναι οι αρχηγοί των ομάδων.

Ο αγώνας αρχίζει και φωνές όσο και συνθήματα ακούγονται από το πλήθος που κάνει σαν τρελό.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 14, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forever youWhere stories live. Discover now