|And i thought that i had fun in my room|

13 3 0
                                    

Κοιτάω το ταβάνι του δωματίου μου και μετανιώνω που δεν πήγα στο πάρτυ. Θα περνούσα καλύτερα. Τώρα είμαι κλισμένη στους τέσσερις τοίχους του δωματίου μου και βαριέμαι. Έπρεπε να είχα ακούσει τον Tony που όλη τη διαδρομή προσπαθούσε να μου αλλάξει γνώμη αλλά εγώ ακάθεκτη.

Κοιτάω την ώρα από το ρολόι στο κομοδίνο μου. Μία η ώρα δέν είναι αργά αφού το πάρτυ ξεκινούσε δώδεκα. Καλώ ένα uber και λέω την διεύθυνση στον οδηγό.

Μετά απο κανένα δεκάλεπτο έχω φτάσει. Το σπίτι είναι γεμάτο από παιδιά όπως κάθε φορά. Μπαίνω μέσα και ψάχνω την γνωστή παρέα. Κατευθύνομαι προς το σαλόνι με το που ο Seb μπαίνει μέσα από την τζαμαρία. «Lia ήρθες!» Λέει και με αγκαλιάζει , έχει πιει , μυρίζω τη βότκα με κρανμπερι και του χαμογελάω αφού φένεται αρκετά χαρούμενος που με βλέπει. «Πρέπει να έρθεις έξω μαζί μας!» Λέει και με τραβάει απο τον καρπό.

«Κοιτάξτε πια βρήκα» φωνάζει στην παρέα και το βλέμμα του Tony συναντάει το δικό μου , αλλά το δικό μου πέφτει απευθείας πάνω στην Kim που βρίσκεται για ακόμη μία φορά πάνω στα πόδια του.

Με το που με βλέπει την απομακρύνει από πάνω του. Και εκείνη φένεται αρκετά ενοχλημένη. Όταν φτάνουμε εκεί η Kim με κοιτάει και γυρίζει γρήγορα δίπλα στον Tony που με κοιτάει είδη ενώ τρίβει το σβέρκο του , αφού ξέρει πως τους είδα. «Σοβαρά τώρα; Την καινούργια»λέει ενοχλημένη η Kim. ο Tony την αγνοεί και βολεύεται καλύτερα στην θέση του.

Κάθομαι σε μιά καρέκλα δίπλα από τον Seb και κοιτάω τα πόδια μου ενώ παίζω νευρικά με τα δάχτυλα μου. Ο Tony δεν έχει πάρει το βλέμμα του από πάνω μου. «Ας παίξουμε!» Λέει η Kim με ένα τόνο εκνευρισμού και παρακαλώ από μέσα μου να μην έχει να κάνει με το ότι βρίσκομαι εδώ.

«Lia σε προκαλώ να φιλήσεις τον Seb» λέει και ρίχνω το βλέμμα μου σε αυτόν «αν δεν έχεις πρόβλημα» λέει και νεύω θετικά , είναι απλά φίλος μου δεν θα σημαίνει κάτι. Αγχώνομαι μιας και απέναντι μου κάθεται ο Tony και είμαι σίγουρη πως δεν περιμένει να δεχτώ κάτι τέτοιο.

Πλησιάζω το πρόσωπο του Seb και ενώνει τα χείλη μας με ένα αργό φιλί , δεν προσπαθεί να βαθύνει το φιλί και απομακρίνομαι. Κοιτάω τον Tony που έχει κάνει τα χέρια του γροθιές και κοιτάει την Kim εκνευρισμένος «Τι;» Ρωτάει εκείνη και γελάει.

«Τέρμα το παιχνίδι» λέει ο Τοny εκνευρισμένος ενώ σηκώνεται από τη θέση του. «Ωω έλα τώρα Tony ούτε που αρχίσαμε» του λέει και εκείνος φευγεί.

Forever youWhere stories live. Discover now