|cheerleader|

10 2 0
                                    

Κλεινώ το ντουλαπάκι μου ενώ τον ψάχνω στον διάδρομο. Τον βλέπω στο βάθος φένεται αρκετά κουρασμένος μάλλον δεν κοιμήθηκε. Δέν γυρίζει να με κοιτάξει , δέν ξέρω αν έχει θυμώσει από εχθές ,πάντως κατευθύνεται προς το μέρος μου.

Μου κόβεται για λίγο η ανάσα καθώς περνάει απο δίπλα μου και δέν κάνει κανένα σχόλιο για τα ρούχα μου ή κάτι απλά για να μου την σπάσει.

Μπαίνω μέσα στην τάξη αλλά λείπει δεν αμφιβάλλω να είναι με καμία ξετσήπωτη και να κάνουν τα δικά τους αλλά αφου λείπει και ο Seb καταλαβαίνω πως έχουν προπονήσει.

«Κυρία , μπορώ να πάω λίγο στην τουαλέτα;» ρωτάω και αφού με αφήνει βγαίνω απο την τάξη μου.

Κατευθήνομαι προς το κλειστό και μπαίνω μέσα. Το βλέμμα μου πέφτει αμέσως πάνω του και την Kim που κάθεται πάνω του όπως συνήθως.

Καταλαβαίνει την παρουσία του και τα μάτια του συναντούν τα δικά μου , ενώ εγώ κοιτάζω αμέσως αλλού για να μην δείξω πως δείχνω αρκετά ενοχλημένη με αυτό που βλέπω.

Χωρίς να το ελέγξω  τα πόδια μου κατευθήνονται προς το μέρος τους. Στέκομαι ακριβώς μπροστά τους και η Kim σηκώνεται απο πάνω του.

«Εμμ δεν θυμάμαι να είσαι στις μαζορέτες ή στην ομάδα lacrosse για να βρίσκεσαι εσύ εδώ τώρα» λέει η Kim με έναν τόνο ειρωνίας , κοιτάω τον Tony που απλά κάθεται και μας κοιτάει χωρίς να πεί τίποτα.

«Βασικά ήρθα να γραφτώ στις μαζορέτες» λέω και ακόμη και εγώ ξαφνιάζομαι απο αυτή τη ξαφνική μου απόφαση. Δέν λέω έκανα μπαλέτο και σύγχρονο αρκετά χρονιά απλά έχω σταματήσει εδώ και έναν χρόνο λόγο σπουδών. Έτσι είμαι αρκετά εβλίγιστη.

«Τι;!» Λέει η Kim και φένεται αρκετά εκνευρισμένη. «Όχι! Δεν μπορείς» κάνω ένα βήμα προς το μέρος της «τα δοκιμαστικά είναι το απόγευμα , θα σε δω εκεί της λέω» και βγαίνω από το κλειστό αφού πρέπει να γυρίσω πίσω στην τάξη μου , αφού χερετάω τον Seb πρώτα.

«Τί έκανες λέει;» Με ρωτάει η Alicia ξαφνιασμένη και νομίζω είναι η πρώτη φορά που δίνει σημασία στα λεγόμενα μου. «Μπράβο πάντως που τις πήγες κόντρα Lia» λέει ο Seb και του χαμογελάω.

Μπαίνει μέσα στην καφετέρια και το βλέμμα του πέφτει σε εμένα , ενώ κρατάει την Kim στην αγγαλιά του. Ρίχνω το βλέμμα μου στον καφέ μου , αδιαφορώντας εντελώς.

Κοιτάω τον Seb «μπορείς να με πάρεις απόψε στα δοκιμαστηκά;» Τον ρωτάω και χαμογελάει νεύοντας μου θετικά «θα έχω και εγώ προπόνησει οπόταν δεν έχει κανένα πρόβλημα» οο άρα θα είναι και ο Tony εκεί σκέφτομαι αμέσως.

Forever youWhere stories live. Discover now