|movies are boring ,but sex isn't|

13 1 0
                                    

Tony's ROV

Μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο μου και αρχίζω να οδηγάω προς το σπίτι του Seb. Πραγματικά ελπίζω να μην ανοιχτεί πάλι η ίδια κουβέντα αν και αμφιβάλλω αφού πλέον η παρέα όλο αυτό συζητάει.

Μετά το βρακί της με έχουν τρελάνει δηλαδή στην αρχή δεν με πίστευαν γιαυτο έπρεπε να τους το δείξω . Δηλαδή ούτε όταν την φίλησα με πίστεψαν. νέες προκλήσεις πέφτουν κάθε εβδομάδα και τα λεφτά όλο και αυξάνονται.

Η αλήθεια δεν με χαλάει μια νέα γκόμενα για πήδημα , αλλά η Lia γαμώτο δεν πρέπει να μάθει τίποτα , δεν είμαι τόσο μαλάκας για να την πληγώσω έτσι , ακόμα την θυμάμαι πως χαμογελούσε όταν την φίλησα για πρώτη φορά έχει το ίδιο χαμόγελο με τρία χρόνια πρίν , όμως δεν είμαι ο Anthony πλέον έχω αλλάξει είμαι ο Tony.

Δεν είναι η πρώτη που μπαίνει στόχος στα στοιχήματα της παρέας. Εγώ έδωσα την ιδέα για αυτήν και όταν άκουσαν και πως τα είχαμε παλιά τα αγόρια ψήθηκαν παραπάνω για το στοίχημα βάζοντας λεφτά ,σοβαρεύοντας το παιχνίδι. Ξέρω είμαι πολύ μαλάκας αλλά το στοίχημα είναι στοίχημα. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη που μπήκε στο μάτι της παρέας για παιχνίδι.

Δεν είναι η πρώτη που θα πληγωθεί από εμένα αφού με ερωτευτεί αλλά αλήθεια δεν νομίζω πως με ενδιαφέρει και πολύ. Την έχω ξεπεράσει εδώ και πολύ καιρό.

Η Kim κάθεται στη θέση του συνοδηγού και με φιλάει στα χείλη πεταχτά. Καθώς οδηγάω προς το σπίτι του Seb η σκηνή από τα αποδυτήρια περνάει στο μυαλό μου. Θυμάμαι πόσο υγρή ήταν για μένα τόσο γρήγορα , ο τρόπος που έλεγε το όνομα μου.

Το κουρασμένο στήθος της που ανεβοκάτεβεναι από την κούραση και αυτά τα δύο γαλάζια μάτια να με κοιτάνε ευθεία μέσα στα δικά μου.

Τις σκέψεις μου διακόπτει το χέρι της Kim που χαϊδεύει το τζιν μου. Πέρνω το χέρι της από πάνω μου και το τοποθετώ πίσω στη θέση του. «Δεν έχω όρεξη» απαντάω μονότονα και στρέφω την προσοχή μου πίσω στο δρόμο.

Μπαίνω μέσα στο σπίτι του Seb και το βλέμμα μου πέφτει απευθείας πάνω της με το που χερετάω τον Seb. Είναι τόσο όμορφη , όσο ήταν πριν τρία χρόνια , μόνο που τώρα είναι ομορφότερη. Τι μαλακίες σκέφτομαι.

Κάθομαι πάνω στον καναπέ αφού αρπάζω την κούπα με τα πατατάκια πάνω από το τραπέζι. Παίζοντας τον αδιάφορο. Νιώθω τα μάτια της να με καίνε με το βλέμμα της αλλά συνεχίζω να κοιτάω την τηλεόραση.

Forever youWhere stories live. Discover now