«Πραγματικά δεν ξέρω πως με έπεισες να έρθω» γελάω «σου το είπα έχω τον τρόπο μου» του λέω και μπαίνουμε μέσα στο σπίτι του Tony , το οποίο είναι τεράστιο. Υπάρχουν αρκετά παιδιά , μερικοί είναι ήδη μεθυσμένοι άλλοι κάνουν βουτιές στην πισίνα και άλλοι χορεύουν .
Νόμιζα πως είπε , μερικά παιδία. Πραγματικά ελπίζω να μην μετανιώσω που ήρθα. Βγαίνουμε στην πίσω αυλή στην οποία υπάρχει η τεράστια πισίνα γεμάτη από παιδιά. Κοιτάω δεξιά και αριστερά μέχρι που τα μάτια μου πέφτουν πάνω στον Tony και μετά στην Kim η οποία βρίσκεται πάνω στα πόδια του Tony όπως καθε φορά δηλαδη, κάνοντας με να ζηλέψω λίγο η αλήθεια.
Όταν καταλαβαίνει πως βρίσκομαι στο χώρο , τα μάτια του πέφτουν απευθείας πάνω μου και απομακρίνει την Kim πάνω απο τα πόδια του , γυρνάω το βλέμμα μου στον Seb ο οποίος με κοιτάει περίεργα. Σαν να με κατσαδιάζει επείδη κάρφωνα τον Tony για ακόμη μια φορά.
«Εγώ πάω να φέρω κάτι να πιούμε» λέει η Alicia σπάζοντας την σιωπή ανάμεσα στους τρείς μας. Ο Tony στέκεται ακριβώς μπροστά μας και με κοιτάει , ρίχνει αμέσως τα μάτια του πάνω στον Seb και χαμογελάει «Είμαστε καλά;» Του λέει ο Tony τεντώνοντας το χέρι του μπροστά του. Βλέπω τον Seb και του κάνω νόημα , χαμογελάει. Δίνει το χέρι του στον Tony και αγκαλιάζονται . Χαίρομαι που τους βλέπω καλά , μπορώ να παραδεχτώ πως μου έλειψε να μηλάω στον Tony και μπορεί να μου έλειψαν λίγο τα πηράγματα του. Ήξερα πως θα τα βρούν γρήγορα , απλά κάνουν σαν παιδιά.
...
Ανεβαίνω την σκάλα προσεχτικά και κοιτάω γύρω μου εάν με ακολουθεί κανένας. Κοιτάω τις κλειστές πόρτες και αρχίζω να τις ανοίγω για να βρώ το δωμάτιο του Tony. Έχω πέσει πάνω σε αρκετές άβολες περιπτώσεις ψάχνωντας για το δωμάτιο του , και πραγματικά χαίρομε που δεν βρίσκομαι σε αυτές.
Μπαίνω στο δωμάτιο του Tony είναι ακριβώς όπως το φανταζόμουν , μαύροι τοίχοι ένα μεγάλο κρεβάτι τίποτα το ιδιαίτερο παρόλο που ο χώρος του δωματίου είναι αρκετά μεγάλος. Κοιτάω στο κομοδίνο του , βρίσκεται μόνο μια κορνίζα την παίρνω στα χέρια μου και βλέπω τον Tony με τον κύριο Preston την μαμά του και ένα κοριτσάκι που λογικά είναι η αδελφή του.
Ο Tony είναι αυτός που φοβόμουν , ανοίγω το κομοδίνο και βρίσκω περισσότερες φωτογραφίες μέσα. Στο βάθος του συρταριού βρίσκεται μια φωτογραφία με εμένα και τον Tony από τότε που ήμασταν 2 λυκείου. Πραγματικά έχει αλλάξει πολύ, αλλά δεν ξέρω αν το εννοώ με την καλή ένοια αυτή τη φορά. Τοποθετώ τα πράγματα πίσω και κλείνω το συρτάρι.
YOU ARE READING
Forever you
Teen Fiction«Δέν είσαι αυτός που ερωτεύτηκα κάποτε»λέω ενώ απομακρύνομαι απο κοντά του με ένα φοβησμένο ύφος σχηματισμένο στο πρόσωπο μου. «Τότε καλύτερα να μήν με γνώριζες ποτέ» λέει κρύα και φεύγει γυρνώντας την πλάτη του προς το μέρος μου. ... Η Λία μια 18χ...