Φτάνω έξω από την είσοδο του σχολείου , αφού το έχω σκάσει από σπίτι μου , ελπίζω ο μπαμπάς μου να μην καταλάβει τίποτα.
«Ήρθες» λέει και χαμογελάει ενώ με βλέπει «Να σου πω την αλήθεια δεν περίμενα να έρθεις καινούργια» μου λέει και με κάνει να χαμογελάσω αφού ξέρω πως με πειράζει , όπως κάνει πάντα.
«Πού θα πάμε;» Τον ρωτάω και μου ανοίγει την πόρτα για να μπω μέσα στο αυτοκίνητο του. Βάζω τη ζώνη μου και ο Tony κάθεται στην θέση του οδηγού. «Θα δεις» μου λέει και βολεύομαι καλύτερα στη ενώ τοποθετώ μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω απο το αυτί μου.
«Φτάσαμε» λέει και κατεβαίνει απο το αυτοκίνητο και έρχεται στη μεριά μου για να μου ανοίξει την πόρτα. Αφήνω τα πόδια μου να ακουμπήσουν στην παγωμένη άμμο μιας και κάνει αρκετό κρύο αφού η ώρα είναι δύο το πρωί. «Δεν σε είχα για τύπο που του αρέσει να πηγαίνει στην παραλία» τον πηράζε και γελάει «Είναι πολλά που δέν ξέρεις Lia» λέει γεμάτα υπονοούμενα τα λόγια του.
Κατευθηνόμαστε προς την θάλασσα και καθόμαστε πάνω στην άμμο. «Σε συμπαθώ Lia»μου λέει και χαμογελάω . Σηκώνεται όρθιος και βγάζει την φανέλα του «Τι κάνεις;» Τον ρωτάω ακόμη και αν ξέρω ήδη πια είναι η απάντηση «Δεν θα μπείς;» Με ρωτάει ενώ τρέχει μέσα στη θάλασσα και γελάει. «Δεν πας καλά» του φωνάζω για να με ακούσει «Ζήσε Lia» μου λέει και αρχίζω να βγάζω τα ρούχα μου με αποτέλεσμα να μείνω μόνο με τα εσώρουχα ,
Ναι δεν υπάρχει περίπτωση σκέφτομαι και φοράω τη φανέλα του η οποία καταφέρνει να καλύψει μέχρι τα μπούτια μου. Μου κάνει σκέφτομαι και τρέχω μέσα στην κρύα θάλασσα. «Είναι κρύα Tony» του λέω και αγκαλιάζω τον εαυτό μου.
Με ανεβάζει πάνω στους ώμους του και με ρίχνει πάλι μέσα στην παγωμένη θάλασσα. Αρχίζω να του ρίχνω νερό και κάνει το ίδιο ενώ αρχίζει να με κυνηγάει μέσα στη θάλασσα. Με πιάνει με ευκολία και αρχίζει να με γαργαλάει.
«Γιατί εμένα Tony;» Τον ρωτάω και φένεται να μην καταλαβαίνει πολλή την ερώτηση μου από το πρόσωπο του. «Μπορούσες να κάνεις παρέα με όποια θέλεις μέσα στο σχολείο , ξέρεις όλες φένονται πολλή ξετρελαμένες για εσένα» του λέω και γελάει «Γιατί εσύ δεν μου ρίχνεσαι Lia , διαφέρεις μαρέσει αυτό» λέει χωρίς να καλύψει απόλυτα την απάντηση που ήθελα.
Βγαίνουμε από την θάλασσα και πάω να βγάλω τη φανέλα του για να του τη δώσω αλλά με σταματάει απευθείας , «Άστην είναι ωραία πάνω σου» και αν δέν ήταν νύχτα σίγουρα θα καταλάβαινε πως έχω γίνει κόκκινη σαν παντζάρι αυτή την στιγμή.
YOU ARE READING
Forever you
Teen Fiction«Δέν είσαι αυτός που ερωτεύτηκα κάποτε»λέω ενώ απομακρύνομαι απο κοντά του με ένα φοβησμένο ύφος σχηματισμένο στο πρόσωπο μου. «Τότε καλύτερα να μήν με γνώριζες ποτέ» λέει κρύα και φεύγει γυρνώντας την πλάτη του προς το μέρος μου. ... Η Λία μια 18χ...