My Happy life

188 7 0
                                    

Ráno mě jako obvykle probudila melodie Shake it of od Taylor Swift v kombinaci s mojí perskou kočkou Ari roztahují se mi na hrudníku a znemožňující mi dýchání. Super probuzení. Dnešní koncert a práce mi nedávali moc na výběr, tak jsem musela vstát z teploučké měkoučké postele a dobelhat se do koupelny.

Raz dva tři, zuby, ksicht, vlasy ve sprše. Vyfénovat a učesat, přehodit přes hlavu a vlasy jsou vcajku. Korektor, makeup, linky, řasenka, nude rtěnka a je hotovo.

Vylezla jsem z koupelny, hodila na sebe černý roztrhaný džíny, tmavý galaxy tričko s krátkými rukávy, černou mikinu, na nohy černý Kanady a vyběhla jsem ze dveří jak neřízená střela.

Pracuju ve zveráči v centru jako prodavačka a zároveň se tam starám o útulek pro psy a kočky. Právě odtud mám Ari, ale mám druhý život, druhý život z s druhý život zpěvačky.

Naučila jsem se udělat si takový respekt v paparazzi že mě nefotí na každém kroku, a fanoušci mě neotravujou v práci, což je super Mega Velká blbina, to by se nikomu nepovedlo, ne na koncerty nosím paruku s dlouhejma černejma vlasana a světle modrý čočky, je to dokonalá kamufláž, ale bojím se dne kdy mě někdo prokoukne.

Teď zpátky k obchodu.

Pracuje tady i moje nejlepší kamarádka Sam a její kluk Matt.

,, Čau Beo, kde vězíš, už jsme ti chtějí volat. " křikl na mě Matt.

,, Pardon lidi, Ari mě málem udusila. Mrška. " Zašklebila jsem se na ně.

,, Dobrý den, budete si přát? " usmála jsem se na vyšší brunetu.

,, Dobrý den, ano příteli nedávno přejelo auto psa a já bych mu chtěla udělat radost, tak jsem si řekla, že bych mu koupila nového, a taky je mi líto těch z útulku. " usmála se, přišla mi docela sympatická.

,, Samozřejmě, tak pojďte se mou. " zavedla jsem ji do našeho útulku.

Dlouho se rozmýšlela, až nakonec došla k Lilly, štěňátku dlouhosrsté kolie, kterou už nikdo nechtěl, protože jí před měsícem nějaký jiný pes ukousl kousek ucha.

,, Je nádherná. " pošeptala ta dívka.

,, Já vím, jmenuje se Lilly. " řekla jsem.

,, Myslím že už nemusím pokračovat dál. Já si vezmu tohle zlatíčko."

,, Jsem ráda že si konečně najde rodinu. Tady máte její papíry. Moc děkuji. " podala jsem jí papíry.

,, To spíš já děkuju." Usmála se

,, Že mi potom řekněte jak to dopadlo? " Zeptala jsem se, normálně by mě to nezajímalo, ale tohle mě zaujalo.

,, Jasný, a můžete mi tykat, jsem Sofia." Podala mi ruku.

,, Těší mě, Beata ale říkej mi Bea. " potřásli jsme si rukou.

,, Tak ahoj. "

,, Ahoj. " zamávala mi a odešla i s Lilly v náručí.

,, Dneska končíme." Zakřičela Samantha.

,, Konečně. " vydechla jsem, od té doby co odešla Sofia sem nepáchla ani noha. 

Šla jsem pomalu domů, cestou jsem se ještě stavila v obchodě. DoMů jsem se dostala kolem půl sedmý, k večeři jsem si objednala pizzu a Ari jsem dala do mističky konzervu, hned se do toho pustila. Zlatíčko moje chlupatý. Za půl hodiny mi přijede Colin(řidič) a odveze mě na koncert.

Na oblečení jsem si vybrala zelený roztrhaný kalhoty, černý tričko se zlatejma čočkama na ramenech a černý tenisky na klínku se zlatejma tkaničkama. Udělala jsem si kouřově černý oči a světlej makeup nasadila si paruku, učesala se a už venku troubil Colin v Range Roveru.

,, Zdravím slečno Miller. " pozdravil mě když jsem nastoupila do auta.

,, Ahoj Coline. Jak se máte. "

,, Pořád v stejně a vy.? " Zeptal se

,, Úplně skvěle. " a to jsem nemyslela ironicky.

Koncert proběhl hodně dobře, Miluju svoje fanoušky a fanynky. Miluju když jsem na podiu a všichni utichnou, mám potom pocit, že jsem tam jenom já, jen já a mikrofon a kapela. Mám bubeníka Chrise, kytaristy dvojčata Tima a Toma a baskytaristu Thea.(Theodora)

Domů jsem se dostala až v jedenáct

Spát jsem šla asi o půl dvanáctý.

Young BloodKde žijí příběhy. Začni objevovat